Je denkt ook veel te groot, je eigen invloed is beperkt tot je eigen leven. Ik zeg niet dat je alles kunt krijgen wat je wilt, maar je moet er wel naar streven, anders krijg je het sowieso niet. Het komt niet aanwaaien. Nou ja, soms ... Maar dan heb je er toch wel iets voor gedaan, achteraf.quote:Op zondag 4 november 2012 22:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar plaats ik mezelf niet in, dat is hoe het gaat. Wat ik ook doe, wat er ook gebeurt, wat ik denk en doe maakt vrij weinig verschil op de wereld. De wereld heeft wel voortdurend invloed op mij. Het is niet realistisch om te denken ook maar een greintje invloed te hebben.
quote:
Mijn invloed op mijn leven is beperkt tot welke tv-zender ik opzet, welk pakje kauwgom ik koop en welke smaak muesli ik wil hebbenquote:Op zondag 4 november 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Je denkt ook veel te groot, je eigen invloed is beperkt tot je eigen leven. Ik zeg niet dat je alles kunt krijgen wat je wilt, maar je moet er wel naar streven, anders krijg je het sowieso niet. Het komt niet aanwaaien. Nou ja, soms ... Maar dan heb je er toch wel iets voor gedaan, achteraf.
Onzinquote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn invloed op mijn leven is beperkt tot welke tv-zender ik opzet, welk pakje kauwgom ik koop en welke smaak muesli ik wil hebben
Ze klapte nogal dicht ofzo. Geen idee. Elke keer als ik haar wat vroeg, kreeg ik amper reactie.quote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe kan je nou op een date niks zeggen
Eigenlijk zijn het er toch maar 2? Verliefd op een ander en lesbisch is gewoon pech hebben.quote:
Heeft geen zin om er tegenin te gaan.quote:
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
En jij komt er wel Loefje. Ik vind jou supertof.
Das waar maar het draagt wel bij aan dat gevoel van "waarom kan het niet een keer goed gaan?"quote:Op zondag 4 november 2012 22:12 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het er toch maar 2? Verliefd op een ander en lesbisch is gewoon pech hebben.
Soms vraag ik me af of geweld in sommige gevallen wel zinvol is.quote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn invloed op mijn leven is beperkt tot welke tv-zender ik opzet, welk pakje kauwgom ik koop en welke smaak muesli ik wil hebben
Ik weetquote:Op zondag 4 november 2012 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft geen zin om er tegenin te gaan.
Zie daar het leven van benzin.quote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb ze niet ontdekt.quote:Op zondag 4 november 2012 22:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Maar het stomme is dat die jongen best een paar leuke eigenschappen heeft. Maar zo wordt het lastig. Wat wil je als je zelf niet gelooft dat je iets aan je leven kan veranderen en alles maar ondergaat.
Hoezo dat?quote:Op zondag 4 november 2012 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of geweld in sommige gevallen wel zinvol is.
Hij heeft best een aardig schrijftalentquote:Op zondag 4 november 2012 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb ze niet ontdekt.
Ik dacht dat je zo'n slimme jongen was. Dan moet je die opmerking zeker begrijpen.quote:
Nja, bij wijze van spreken. Het zijn alleen dat soort kleine dingen waar ik invloed op heb. Alle grote dingen die mij overkomen zijn, zijn puur toeval. Soms is dat beter, soms is het slechter. Maar uiteindelijk heb ik niet zoveel te zeggen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zie daar het leven van benzin.
TV kijken, kauwgom kauwen en muesli vreten.
Ik heb wel meer talenten, alleen de meeste mensen doen geen moeite om dat soort dingen te zien.quote:Op zondag 4 november 2012 22:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij heeft best een aardig schrijftalent
Talent om te zeuren, ja.quote:Op zondag 4 november 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb wel meer talenten, alleen de meeste mensen doen geen moeite om dat soort dingen te zien.
Thanks
quote:Op zondag 4 november 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
Zelfs Jezus nam meer heft in eigen hand toen hij vastgespijkerd aan een kruis vast zat.
Nevermind.quote:
Welke talenten bedoel je?quote:Op zondag 4 november 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb wel meer talenten, alleen de meeste mensen doen geen moeite om dat soort dingen te zien.
Thanks
Lief zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt omdat het talent om empathie op te wekken bij mensen bij jou ontbreekt.quote:Op zondag 4 november 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Thanks
Waarom kan ik dat dan niet? Wat doe ik verkeerd?quote:Op zondag 4 november 2012 22:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat komt omdat het talent om empathie op te wekken bij mensen bij jou ontbreekt.
Je hebt de schijn tegen, en dat veroorzaak je zelf.
quote:Op zondag 4 november 2012 22:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lief zijn
*surprise*Ik bedoelde het serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |