quote:Op zondag 4 november 2012 21:11 schreef asfalthooligan het volgende:
Graag even normale reacties hoe de brommobiel er even uit ziet en of me zoon zich zal schamen boeit me ook geen flikker.
en dat het geen auto is.
Ik ben blij met dat ding zodat ik tenminste weg kan komen.
En de reden dat ik het vraag is omdat me zoon het heel erg graag altijd wil dat ik hem op haal.
De expert heeft al dik een week geduurt.
En heb maar 3 dagen om hem iets rijdbaar te maken.
Het is me eniogste mogelijkheid om die jongen op tehalen ,naar het zwemmen te brengen en hier een weekend te hebben
Hoef alleen maar weeknds te rijden.
ov is geen optie ivm de kosten
Of je zoon zich schaamt of niet, het blijft voor hem (en voor jou) een stuk gevaarlijker. Dus tenzij je dat ook niet boeit, zou ik gerust op je 'auto' stappen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef eNaSnI het volgende:
Die dingen zijn zonder schade al levensgevaarlijk, laat staan als je er nu mee de weg op gaat! Laat hem lekker staan en regel een taxi totdat je weer serieus vervoer hebt!
Dat geloof ik wel, maar als je met een hamer gaat meppen krijg je allemaal deuken, en je moet ook nog maar zien dat hij op de juiste plaats stopt met buigen. Voor je het weet gaat hij weer te ver. Dan is het handiger om het netjes mm voor mm naar de juiste plaats te kunnen draaien.quote:Op zondag 4 november 2012 22:03 schreef asfalthooligan het volgende:
Het is in principe maar een buisje van ong 2 cm rond
Daar moet nog wel wat van te maken zijn met de tips uit het topic jaquote:Op zondag 4 november 2012 21:32 schreef asfalthooligan het volgende:
is alleen een mogelijk heid tot huur auto ,maar ook weer kosten aan verbonden
Verders trek ik alle bedrading weg van de verlichting die extra was aangebracht + de lampen op de voorbumper
de auto in kwestie
motorkap zit alleen rechts los
[ afbeelding ]
Je had beter bij die afspraak kunnen zijn. Ook ooit een keer gehad met schade aan een scooter, en toen heb ik meteen met die schade-expert kunnen overleggen wat er vergoed ging worden.quote:Op maandag 5 november 2012 12:00 schreef asfalthooligan het volgende:
hij staat nu nog bij de garage de expert is geweest ,maar ik moet nog in gesprek met de expert.
Ik wil dit gesprek eerst afwachten ,want de garage zegt zus en zo en hun weer anders.
Hij had mij vragen kunnen stellen ipv zijn eigen verhaal ervan te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |