zeg danquote:Op zondag 4 november 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aandachtshoertje, niet alles gaat over jou.
Jij laat je ook snel overhalenquote:Op zondag 4 november 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb het al verteld
Want hij bedreigde me
ik ben andersquote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet
Jij kan mij niet overhalen
PtR is anders, hij vervloekt me.
Dat denk jij?quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet
Jij kan mij niet overhalen
PtR is anders, hij vervloekt me.
Ja maar dan ga je alsof doenquote:Op zondag 4 november 2012 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Probeer me over te halen tot iets dan
Dan ga ik je overhalen om met mij naar die ene film te gaan eind november wat je toen zeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan ga ik je overhalen om met mij naar die ene film te gaan eind november wat je toen zei![]()
Dit is geen overhalen, dit is hosselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sukkel.
Hahaha ik deed alsof ik dat niet wistquote:Op zondag 4 november 2012 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit is geen overhalen, dit is hosselen.
Sukkel.
Ik heb je doorquote:Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha ik deed alsof ik dat niet wist![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |