SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie controleren of de balans in orde is, toch? Wat heb je aan een accountant als hij niet merkt dat de ondernemer sjoemelt?quote:Op zondag 4 november 2012 19:03 schreef xminator het volgende:
Yani het uitzoeken van welke ondernemers geen bonnetje uitschrijven kost meer geld dan het oplevert, dus zulke zaken zijn niet relevant. O bakimdan.
Uiteraard is het van belang dat de accountant zo een geval opmerkt, maar tijdens een controle ga je als accountant zijnde geen bedragen van 100/1,000/10,000/100,000 euro controleren als op de balans miljarden staat.quote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jullie controleren of de balans in orde is, toch? Wat heb je aan een accountant als hij niet merkt dat de ondernemer sjoemelt?![]()
Kut tt trouwens.
Registeraccountants evalueren alleen grote bedrijven?quote:Op zondag 4 november 2012 19:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Uiteraard is het van belang dat de accountant zo een geval opmerkt, maar tijdens een controle ga je als accountant zijnde geen bedragen van 100/1,000/10,000/100,000 euro controleren als op de balans miljarden staat.
Het kost meer geld om zulke fouten eruit te halen dan dat het oplevert.
Hoeft niet perse, maar grote bedrijven zijn controleplichtig en dat is pas na een groot bedrag meer dan 8,8 miljoen omzet en meer dan 4,4 miljoen euro winst. Of ze moeten beursgenoteerd zijn (ook grote bedragen).quote:Op zondag 4 november 2012 19:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Registeraccountants evalueren alleen grote bedrijven?
Ok, duidelijk. Registeraccountants zijn de big boys.quote:Op zondag 4 november 2012 19:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, maar grote bedrijven zijn controleplichtig en dat is pas na een groot bedrag meer dan 8,8 miljoen omzet en meer dan 4,4 miljoen euro winst. Of ze moeten beursgenoteerd zijn (ook grote bedragen).
Anders heb je geen RA nodig (in het algemeen niet dan, je hebt altijd situaties waarin het anders is).
Stel uurtarief van een accountant is 200 euro, wat voor nut heeft het dan om in één uur vijf fouten met een som van 100 euro te kunnen vinden als je de focus op grotere bedragen kan leggen. En vervolgens eens per 8 uur een 'fout' van stel 10,000 euro kan vinden.
Hoi hoi.quote:
Ik heb er zelf geen verstand van, maar is daar geen deelforum voor?quote:Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef Ambipur het volgende:
Iemand toch verstand van SPSS?... Na lesboek en google info bestudeerd te hebben, kom ik hier echt niet uit. Hulp is welkom
Dat hoeft niet perse zo te zijn hé, bijvoorbeeld overheidsdiensten/gemeenten en vaak ook stichtingen worden gecontroleerd en daar gaat wat minder geld in om.quote:Op zondag 4 november 2012 19:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Registeraccountants zijn de big boys.
Ik kan nergens de informatie vinden die ik zoek. Neyse, dan weet ik dit maar niet, nog even verder zoeken.quote:Op zondag 4 november 2012 19:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Registeraccountants zijn de big boys.
[..]
Hoi hoi.
[..]
Ik heb er zelf geen verstand van, maar is daar geen deelforum voor?
Het SPSS topic #5 - En we SPSS-en nog even door....quote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan nergens de informatie vinden die ik zoek. Neyse, dan weet ik dit maar niet, nog even verder zoeken.
Perfect! tnx.quote:Op zondag 4 november 2012 19:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Het SPSS topic #5 - En we SPSS-en nog even door....
Dan zijn het alsnog big boys. Niet zo minachtend doen over de overheid.quote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef xminator het volgende:
Dat hoeft niet perse zo te zijn hé, bijvoorbeeld overheidsdiensten/gemeenten en vaak ook stichtingen worden gecontroleerd en daar gaat wat minder geld in om.
BOOM HEADSHOT!quote:Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
heben jullie weleens dat je ligt met je telefoon in je handen en het valt OPEENS in je gezicht?
Links is hoe het moet, rechts is hoe ik het krijg. Dan doel ik niet op de layout etc, dat snap ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen vallen doorgaans niet van zichzelf. Hoogstwaarschijnlijk was je ingedut en heeft de zwaartekracht de telefoon uit je toch al verzwakte handen doen glijden en op je gelaat terecht doen komen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
heben jullie weleens dat je ligt met je telefoon in je handen en het valt OPEENS in je gezicht?
Klopt, moet wel positief over de overheid zijn. Wil later nog bij de overheid in dienst.quote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Bilge het volgende:
Dan zijn het alsnog big boys. Niet zo minachtend doen over de overheid.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Links is hoe het moet, rechts is hoe ik het krijg. Dan doel ik niet op de layout etc, dat snap ik wel.
Ik moet die assen omdraaien, maar het lukt mij voor geen meter. Docent is ook niet duidelijk in haar omschrijving, er staat nergens hoe het omgedraaid kan worden en mijn lesboek rept er ook niet over.TM, never mind. Volgens mij heeft dat mens gewoon copy paste en omdraaien gedaan hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het niet gezien de stand van tekst ook correct meegedraaid is dan.quote:Op zondag 4 november 2012 20:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
TM, never mind. Volgens mij heeft dat mens gewoon copy paste en omdraaien gedaan hoor....
nee serieus,zo onverwachts.quote:Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dingen vallen doorgaans niet van zichzelf. Hoogstwaarschijnlijk was je ingedut en heeft de zwaartekracht de telefoon uit je toch al verzwakte handen doen glijden en op je gelaat terecht doen komen.
Ik plaats het wel in die SPSS topic en anders heb ik pech.quote:Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk het niet gezien de stand van tekst ook correct meegedraaid is dan.
Dan haal je maar geen tien, maar wel een voldoende.quote:Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik plaats het wel in die SPSS topic en anders heb ik pech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |