abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118816982

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meet!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118817198
LOL @ TT
pi_118817292
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:03 schreef xminator het volgende:
Yani het uitzoeken van welke ondernemers geen bonnetje uitschrijven kost meer geld dan het oplevert, dus zulke zaken zijn niet relevant. O bakimdan.

Jullie controleren of de balans in orde is, toch? Wat heb je aan een accountant als hij niet merkt dat de ondernemer sjoemelt? :@

Kut tt trouwens.
pi_118817506
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef Bilge het volgende:

[..]

Jullie controleren of de balans in orde is, toch? Wat heb je aan een accountant als hij niet merkt dat de ondernemer sjoemelt? :@

Kut tt trouwens.
Uiteraard is het van belang dat de accountant zo een geval opmerkt, maar tijdens een controle ga je als accountant zijnde geen bedragen van 100/1,000/10,000/100,000 euro controleren als op de balans miljarden staat.

Het kost meer geld om zulke fouten eruit te halen dan dat het oplevert.
pi_118817734
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:18 schreef xminator het volgende:

[..]

Uiteraard is het van belang dat de accountant zo een geval opmerkt, maar tijdens een controle ga je als accountant zijnde geen bedragen van 100/1,000/10,000/100,000 euro controleren als op de balans miljarden staat.

Het kost meer geld om zulke fouten eruit te halen dan dat het oplevert.
Registeraccountants evalueren alleen grote bedrijven?
pi_118818007
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:24 schreef Bilge het volgende:

[..]

Registeraccountants evalueren alleen grote bedrijven?
Hoeft niet perse, maar grote bedrijven zijn controleplichtig en dat is pas na een groot bedrag meer dan 8,8 miljoen omzet en meer dan 4,4 miljoen euro winst. Of ze moeten beursgenoteerd zijn (ook grote bedragen).
Anders heb je geen RA nodig (in het algemeen niet dan, je hebt altijd situaties waarin het anders is).
Stel uurtarief van een accountant is 200 euro, wat voor nut heeft het dan om in één uur vijf fouten met een som van 100 euro te kunnen vinden als je de focus op grotere bedragen kan leggen. En vervolgens eens per 8 uur een 'fout' van stel 10,000 euro kan vinden.
pi_118818130
hallo Turkjes. O+
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_118818387
Iemand toch verstand van SPSS?... Na lesboek en google info bestudeerd te hebben, kom ik hier echt niet uit. Hulp is welkom :)
pi_118818533
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoeft niet perse, maar grote bedrijven zijn controleplichtig en dat is pas na een groot bedrag meer dan 8,8 miljoen omzet en meer dan 4,4 miljoen euro winst. Of ze moeten beursgenoteerd zijn (ook grote bedragen).
Anders heb je geen RA nodig (in het algemeen niet dan, je hebt altijd situaties waarin het anders is).
Stel uurtarief van een accountant is 200 euro, wat voor nut heeft het dan om in één uur vijf fouten met een som van 100 euro te kunnen vinden als je de focus op grotere bedragen kan leggen. En vervolgens eens per 8 uur een 'fout' van stel 10,000 euro kan vinden.
Ok, duidelijk. Registeraccountants zijn de big boys.
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
hallo Turkjes. O+
Hoi hoi.
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef Ambipur het volgende:
Iemand toch verstand van SPSS?... Na lesboek en google info bestudeerd te hebben, kom ik hier echt niet uit. Hulp is welkom :)
Ik heb er zelf geen verstand van, maar is daar geen deelforum voor?
pi_118818597
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 19:42 schreef Bilge het volgende:

[..]

Dat hoeft niet perse zo te zijn hé, bijvoorbeeld overheidsdiensten/gemeenten en vaak ook stichtingen worden gecontroleerd en daar gaat wat minder geld in om.
pi_118818609
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 19:42 schreef Bilge het volgende:

[..]

[..]

Hoi hoi.

[..]

Ik heb er zelf geen verstand van, maar is daar geen deelforum voor?
Ik kan nergens de informatie vinden die ik zoek. Neyse, dan weet ik dit maar niet, nog even verder zoeken.
pi_118818654
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik kan nergens de informatie vinden die ik zoek. Neyse, dan weet ik dit maar niet, nog even verder zoeken.
Het SPSS topic #5 - En we SPSS-en nog even door....
pi_118818757
heben jullie weleens dat je ligt met je telefoon in je handen en het valt OPEENS in je gezicht? }:|
pi_118819062
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Perfect! tnx.
Wat wilde je weten?
pi_118819126
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef xminator het volgende:
Dat hoeft niet perse zo te zijn hé, bijvoorbeeld overheidsdiensten/gemeenten en vaak ook stichtingen worden gecontroleerd en daar gaat wat minder geld in om.
Dan zijn het alsnog big boys. Niet zo minachtend doen over de overheid. }:|
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
heben jullie weleens dat je ligt met je telefoon in je handen en het valt OPEENS in je gezicht? }:|
BOOM HEADSHOT!

Anti-terrorists win. :P
pi_118819337
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wat wilde je weten?
Links is hoe het moet, rechts is hoe ik het krijg. Dan doel ik niet op de layout etc, dat snap ik wel.
Ik moet die assen omdraaien, maar het lukt mij voor geen meter. Docent is ook niet duidelijk in haar omschrijving, er staat nergens hoe het omgedraaid kan worden en mijn lesboek rept er ook niet over.

SPOILER
pi_118819345
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dingen vallen doorgaans niet van zichzelf. Hoogstwaarschijnlijk was je ingedut en heeft de zwaartekracht de telefoon uit je toch al verzwakte handen doen glijden en op je gelaat terecht doen komen.
pi_118819412
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Bilge het volgende:

Dan zijn het alsnog big boys. Niet zo minachtend doen over de overheid. }:|
Klopt, moet wel positief over de overheid zijn. Wil later nog bij de overheid in dienst. _O-

pi_118819414
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Links is hoe het moet, rechts is hoe ik het krijg. Dan doel ik niet op de layout etc, dat snap ik wel.
Ik moet die assen omdraaien, maar het lukt mij voor geen meter. Docent is ook niet duidelijk in haar omschrijving, er staat nergens hoe het omgedraaid kan worden en mijn lesboek rept er ook niet over.

SPOILER
TM, never mind. Volgens mij heeft dat mens gewoon copy paste en omdraaien gedaan hoor....
pi_118819460
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:02 schreef Ambipur het volgende:

[..]

TM, never mind. Volgens mij heeft dat mens gewoon copy paste en omdraaien gedaan hoor....
Ik denk het niet gezien de stand van tekst ook correct meegedraaid is dan.
pi_118819478
quote:
11s.gif Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dingen vallen doorgaans niet van zichzelf. Hoogstwaarschijnlijk was je ingedut en heeft de zwaartekracht de telefoon uit je toch al verzwakte handen doen glijden en op je gelaat terecht doen komen.
nee serieus,zo onverwachts. :@

:@ ben heel moe. *kruipt nog dieper tussen haar dekens*
pi_118819483
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik denk het niet gezien de stand van tekst ook correct meegedraaid is dan.
Ik plaats het wel in die SPSS topic en anders heb ik pech. :)
pi_118819541
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik plaats het wel in die SPSS topic en anders heb ik pech. :)
Dan haal je maar geen tien, maar wel een voldoende. :Y)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')