Wegens aanschaf van een iPhone 5 verkoop ik mijn witte 16GB 3GS.
Draait nu perfect op iOS 6.0 (uiteraard up te daten naar 6.0.1, maar ik doe er niets meer mee). Simlockvrij uiteraard.
Heeft vanaf dag 1 in een shield gezeten waardoor de achterkant compleet krasvrij is. De voorkant heeft de laatste maanden zonder screenprotector gezeten, waardoor hier wel lichte gebruikerssporen te zien zijn. Niets schokkends, ik kon ze ook niet vastleggen op de camera.
Verder de haarscheurtjes op de case die haast standaard zijn bij dit model. Voordeel is echter wel dat de grote scheur bij de dockconnector bij deze telefoon gelukkig ontbreekt, welke zo ongeveer bij iedere andere 3GS aanwezig is.
Nooit problemen met deze telefoon gehad, nooit gerepareerd geweest, deed en doet het altijd perfect.
Doos en oplader+kabel zitten erbij (het kabeltje is niet veel meer), geen oordopjes. Bon moet ik ook nog wel hebben, maar er zit toch geen garantie meer op.
Richtprijs: 199 euro! Vind je het teveel, breng een tegenbod uit en ga niet prijszeuren aub, het is een richtprijs.
Bieden staat vrij

Op te halen in Haarlem, Delft, Rotterdam of (indien gewenst) iedere willekeurige benzinepomp langs de snelweg tussen deze steden.
(Verzekerd) verzenden ook geen probleem.
Ik heb al vele spullen via Fok! verkocht, van een auto tot zonnebril. Altijd zonder problemen gegaan!
Foto's:
![6hXZj.jpg]()
![bqRuO.jpg]()
![ebEGw.jpg]()
![T1Q0e.jpg]()
![qJESZ.jpg]()
![jKli4.jpg]()
[ Bericht 1% gewijzigd door chiren op 04-11-2012 18:41:52 ]