abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118813891
Ik ga volgende week een weekendje naar Antwerpen. Wij pakken de trein, en ik ben er al achter gekomen dat we via Roosendaal moeten reizen. Geen probleem, gewoon korting met mijn studenten OV.

Maar hoe zit het dan vanaf Roosendaal? Ik word echt helemaal niets wijzer op die site van de NS(HiSpeed).

Iemand tips? Of kunnen wij beter gewoon in Roosendaal even naar een loket gaan?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_118814078
Dan zul je wel een kaartje moeten kopen ;)
kosten 6euries. geen geld dus. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_118814191
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2012 17:35 schreef Rainesz het volgende:
Dan zul je wel een kaartje moeten kopen ;)
kosten 6euries. geen geld dus. ;)
En kan dit in Roosendaal of moeten we dat thuis doen? Aangezien je aan tijden gebonden bent. Wat nou als onze trein naar Roosendaal uitvalt ofzo?
pi_118814298
Ga daar nat het loket je hebt wel ff tijd voute de trein vertrekt
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_118814496
Via nshispeed.nl je tickets bestellen en dan aangeven dat je een ov-jaarkaart hebt :)
pi_118814754
kaartje via nshispeed.nl kopen met vrij reizen in nederland aan. poeh zo moeilijk is het niet.
pi_118814775
en anders in de kaartautomaat kaartjes naar België kopen met vrij reizen, dat kan je beter doen omdat de kaartjes dan 1maand geldig zijn mochten ze niet gecontrolleerd worden
pi_118814863
Nou, we reizen dus in het weekend, dus reis ik met korting en niet gratis. En ik zie nergens Studenten OV-Jaarkaart of zo iets dergelijks staan...
Maar ik ga denk ik gewoon in Roosendaal naar het loket en dan komt dat wel goed ;)
pi_118814999
Vrij reizen en korting staat gewoon op de site en in de automaat. Ik heb een jaar lang elke week naar belgië gereisd.

In Roosendaal is het loket al best vroeg dicht, en als je in Antwerpen naar het loket gaat betaal je een forse heffing administratiekosten.
pi_118818371
Gewoon vanuit waar je vertrekt kaartje Roosendaal - Antwerpen Centraal kopen bij het automaat, kan je allemaal handmatig invoeren :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')