quote:Op zondag 4 november 2012 12:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja maar als je zin hebt ga je daar niet op wachten toch?
Ook in zijn slaap werkt dat allemaal prima hoorquote:Op zondag 4 november 2012 12:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]slaapt met slaapmeds, die is niet zomaar wakker
dus ik wacht wel ff ja
Tsss dan moet ik al t werk doen zekerquote:Op zondag 4 november 2012 12:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ook in zijn slaap werkt dat allemaal prima hoor
Maar je kan wel gewoon stoppen als jij klaar bent, dat is ook een voordeelquote:Op zondag 4 november 2012 12:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Tsss dan moet ik al t werk doen zeker
quote:Op zondag 4 november 2012 12:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar je kan wel gewoon stoppen als jij klaar bent, dat is ook een voordeel
ja dan pak ik wel n hulpstuk ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 12:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar je kan wel gewoon stoppen als jij klaar bent, dat is ook een voordeel
Het is toch juist veel leuker om gebruik te maken van een levend hulpstuk?quote:Op zondag 4 november 2012 12:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dan pak ik wel n hulpstuk ofzo
niet als daar n riekend en pruttelend ding aan vast zitquote:Op zondag 4 november 2012 13:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is toch juist veel leuker om gebruik te maken van een levend hulpstuk?
MI.quote:Op zondag 4 november 2012 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet als daar n riekend en pruttelend ding aan vast zit
neuhquote:
Pff! Seks is sowieso vies en zweterig...quote:Op zondag 4 november 2012 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dan zou het niets worden tussen ons, ik schijn het wel te doen.quote:Op zondag 4 november 2012 13:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh![]()
gelukkig niet zeg, ik kan echt niet slapen naast iemand die n heel bos omzaagt snachts
En vermoeiender dan bier.quote:Op zondag 4 november 2012 13:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pff! Seks is sowieso vies en zweterig...![]()
Waarom weer allemaal eisen stellen.
Absoluut.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:
omdat het kanquote:Op zondag 4 november 2012 13:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pff! Seks is sowieso vies en zweterig...![]()
Waarom weer allemaal eisen stellen.
Pfff! Als ik je vriend was zou ik je een tijd droog zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |