SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben al 3 keer per week aan het trainen, straks weerquote:Op zondag 4 november 2012 11:57 schreef Angel-Joy het volgende: [..] Oh, dan moet je vet vaak trainen en word je gespierd
Criminologie lijkt me interessant, psychologie, communicatie, touristme, of rechten
Haha
![]()
Niet wetenquote:
Noem de kat patjequote:Op zondag 4 november 2012 11:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sunny. Vanwege de oranje oogjes. Maar ik ben nog een beetje op zoek naar iets anders.
het spijt me manquote:Op zondag 4 november 2012 12:00 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ben al 3 keer per week aan het trainen, straks weerwat kun je allemaal met die opleiding worden?
[..]
Niet weten
Dus je hebt al een 6pack?quote:Op zondag 4 november 2012 12:00 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ben al 3 keer per week aan het trainen, straks weerwat kun je allemaal met die opleiding worden?
[..]
Dat gare hoofd en die enge lach.quote:Op zondag 4 november 2012 12:00 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]? Hoe durf je.
Kijk dat koppie dan!
diplomaquote:Op zondag 4 november 2012 12:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus je hebt al een 6pack?
Heel veel kanten op(jurist bijvoorbeeld) maar ik moet eerst kijken wat ik überhaupt wil, en of ik eerst mijn vwo diploma ga halen.
Zeg maar gewoon een typische FOK!ker zijnquote:Op zondag 4 november 2012 12:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
diplomaoverrated shit, ik ga later gewoon kleine woning nemen en lekker uitkering trekken.
wanneer steken we er eentje op?quote:Op zondag 4 november 2012 12:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
diplomaoverrated shit, ik ga later gewoon kleine woning nemen en lekker uitkering trekken.
niks mis mee gwn beetje stelen beetje zuipen ja toch gquote:Op zondag 4 november 2012 12:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
stelen is niey eens nodig, gewoon heledag smoken met mattiesquote:Op zondag 4 november 2012 12:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
niks mis mee gwn beetje stelen beetje zuipen ja toch g
quote:Op zondag 4 november 2012 12:06 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Moge tweehonderd poekies jou in je slaap onderpissen.
Nee, sixpacks zijn voor ecto's van 50 kilo. Ik wil aankomen in spiermassa, dan komt die vanzelf wel, maar verder boeit het me niet.quote:Op zondag 4 november 2012 12:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus je hebt al een 6pack?
Heel veel kanten op(jurist bijvoorbeeld) maar ik moet eerst kijken wat ik überhaupt wil, en of ik eerst mijn vwo diploma ga halen.
Ik noem katten vrij vaak poekie.quote:Op zondag 4 november 2012 12:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]alsjeblieft, poekie
Hoe kom je erbij..
Ja dat wou ik net typenquote:Op zondag 4 november 2012 12:10 schreef Snowbells het volgende:
Poekie betekend kutje in het Indonesisch.
poekie ayamquote:Op zondag 4 november 2012 12:10 schreef Snowbells het volgende:
Gelukkig dan maar dat ik niet Indonesisch ben.quote:Op zondag 4 november 2012 12:10 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 12:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik noem katten vrij vaak poekie.
quote:Op zondag 4 november 2012 12:10 schreef Snowbells het volgende:
Als je het niet weet maakt het ook niet echt uit, Poekie is echt zo'n typische dierennaamquote:Op zondag 4 november 2012 12:12 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik niet Indonesisch ben.
Haha, maar waarom leraar?quote:Op zondag 4 november 2012 12:09 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee, sixpacks zijn voor ecto's van 50 kilo. Ik wil aankomen in spiermassa, dan komt die vanzelf wel, maar verder boeit het me niet.
Nice, nog tijd zat om uit te zoeken wat je wil lijkt me.
20quote:Op zondag 4 november 2012 12:13 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En hoe oud mag jij dan wel zijn? 14?
Welke kant op?quote:Op zondag 4 november 2012 12:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
3 jaar verschil is wel te doen toch
Mannen lopen een paar jaartjes achter, dat weet je toch.quote:
jongerquote:Op zondag 4 november 2012 12:19 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Welke kant op?
[..]
Mannen lopen een paar jaartje achter, dat weet je toch.
Ik ben heel volwassen hoorquote:Op zondag 4 november 2012 12:19 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Welke kant op?
[..]
Mannen lopen een paar jaartje achter, dat weet je toch.
ja, maar zag haar te weinig, 1 x per week soms meer soms minder maar dat is te weinig voor mequote:Op zondag 4 november 2012 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Had je überhaupt een vriendin dan?
Hoe lang hebben jullie iets gehad?quote:Op zondag 4 november 2012 12:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja, maar zag haar te weinig, 1 x per week soms meer soms minder maar dat is te weinig voor me
De opleiding is niet alleen voor leraar, maar je kunt er ook heel veel andere dingen mee doen op het gebied van sport.quote:Op zondag 4 november 2012 12:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, maar waarom leraar?
Ik haat kinderen![]()
Ja, nog 1.5 jaar, ik hoop wel dat ik na 4 havo misschien naar 5 vwo mag.
Anders HBO propodeuse halen.
Een keer per week valt best mee hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 12:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja, maar zag haar te weinig, 1 x per week soms meer soms minder maar dat is te weinig voor me
Bah, te veel speeksel als je kwijlt hoorquote:
1.5 maand ook niet heel lang.quote:Op zondag 4 november 2012 12:21 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie iets gehad?
Ohh okequote:Op zondag 4 november 2012 12:22 schreef Bendoe het volgende:
[..]
De opleiding is niet alleen voor leraar, maar je kunt er ook heel veel andere dingen mee doen op het gebied van sport.
wacht maar tot ik je vriendje benquote:Op zondag 4 november 2012 12:22 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind 1 à 2 keer per week wel zat eigenlijk
ja naja 1 x / week was erg gunstig zag haar soms 2 weken niet.quote:Op zondag 4 november 2012 12:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een keer per week valt best mee hoor.
Maar jij hebt dus uitgemaakt?
[..]
Bah, te veel speeksel als je kwijlt hoor
quote:Op zondag 4 november 2012 12:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een keer per week valt best mee hoor.
Maar jij hebt dus uitgemaakt?
[..]
Bah, te veel speeksel als je kwijlt hoor
2 weken valt ook nog mee, maar snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 12:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja naja 1 x / week was erg gunstig zag haar soms 2 weken niet.
Daar heb ik ook niks aan
ach ik zit er niet mee.quote:Op zondag 4 november 2012 12:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
2 weken valt ook nog mee, maar snap wel wat je bedoelt hoor.
Beter, single zijn jwz, boks.
Maar ik wil jou onderkwijlenquote:Op zondag 4 november 2012 12:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja wat
Ga maar een ander FOK!ster onderkwijlen
En dan?quote:Op zondag 4 november 2012 12:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wacht maar tot ik je vriendje ben
Succes.quote:Op zondag 4 november 2012 12:27 schreef Bendoe het volgende:
Later mensen, ik ga even leren zonder FOK!
Oh personal trainer is wel nicequote:Op zondag 4 november 2012 12:25 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Personal trainer, bij bedrijven bewegingsactiviteiten organiseren, dat soort dingen
Zegt ook hoe leuk je haar vond hea.quote:Op zondag 4 november 2012 12:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ach ik zit er niet mee.
Gelukkig ben ik niet zo'n stresskip
Maar ik wil niet ondergekwijld wordenquote:
Succes met leren.quote:Op zondag 4 november 2012 12:27 schreef Bendoe het volgende:
Later mensen, ik ga even leren zonder FOK!
kloptquote:Op zondag 4 november 2012 12:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh personal trainer is wel nice
[..]
Zegt ook hoe leuk je haar vond hea.
Niet zoveel dus
[..]
Maar ik wil niet ondergekwijld worden
quote:Op zondag 4 november 2012 12:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog een goed boek in het Nederlands, want die Engelse kom ik amper door.
Tsja.quote:Op zondag 4 november 2012 12:29 schreef Nestalgie het volgende:
in de eerste klas als iemand succes zei was er altijd wel een clown die suczeven zei
totaal niet grappig
Dan heb je lekker pechquote:Op zondag 4 november 2012 12:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh personal trainer is wel nice
[..]
Zegt ook hoe leuk je haar vond hea.
Niet zoveel dus
[..]
Maar ik wil niet ondergekwijld worden
Veel plezier man!quote:Op zondag 4 november 2012 12:30 schreef 2Happy4U het volgende:
In de trein naar mijn oceaanzicht :hearteyes:
Lief dagboek.quote:Op zondag 4 november 2012 12:30 schreef 2Happy4U het volgende:
In de trein naar mijn oceaanzicht :hearteyes:
Hm. Ik zal voor je kijken, maar ik zou er niet al te hard op rekenen als ik jou was.quote:Op zondag 4 november 2012 12:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog een goed boek in het Nederlands, want die Engelse kom ik amper door.
Je bent 20. Was je jeugd zo slecht dat je nooit 101 Dalmatiërs hebt gezien?quote:Op zondag 4 november 2012 12:33 schreef Ro-ald het volgende:
CruellaDeVil heb je een zeehond doodgeknuppeld voor je bontjas?
Ah oke, bedankt. Die termen in het Engelsquote:Op zondag 4 november 2012 12:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hm. Ik zal voor je kijken, maar ik zou er niet al te hard op rekenen als ik jou was.
zal ik doen, wanneer wij meeten krijg je knuffel terug namens ovquote:
Heb ik wel gezien en mijn jeugd was goed hoorquote:Op zondag 4 november 2012 12:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je bent 20. Was je jeugd zo slecht dat je nooit 101 Dalmatiërs hebt gezien?
de enige Marokkaan hier ben jijquote:Op zondag 4 november 2012 12:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang voor marokkanen :S
k-cash is nu denk ik ook 20 dus ze gebruikt het als slap excuus.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 12:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denken dat ik weer een FOK!ker ga daten
Nou dan. Ik ben dé Cruella De Vil hé, geen hulp-Cruella.quote:Op zondag 4 november 2012 12:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb ik wel gezien en mijn jeugd was goed hoor
denken dat roald hetzelfde is als kcashquote:Op zondag 4 november 2012 12:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denken dat ik weer een FOK!ker ga daten
quote:Op zondag 4 november 2012 12:36 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nou dan. Ik ben dé Cruella De Vil hé, geen hulp-Cruella.
Hij is 19.quote:Op zondag 4 november 2012 12:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
k-cash is nu denk ik ook 20 dus ze gebruikt het als slap excuus.
en jongens lopen 3 jaar achter 20-3=17 16&17 kan.
Now kiss
Date gewoon tbakkertquote:Op zondag 4 november 2012 12:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is 19.
En ik ben 16.
20&16? Meh.
1jaar maar. toen jij 15 was, was hij 19.quote:Op zondag 4 november 2012 12:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is 19.
En ik ben 16.
20&16? Meh.
Nu heb je wel een puntquote:Op zondag 4 november 2012 12:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
denken dat roald hetzelfde is als kcash
ik las altijd Cruel Lad Evilquote:Op zondag 4 november 2012 12:36 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nou dan. Ik ben dé Cruella De Vil hé, geen hulp-Cruella.
En ik ben tof om te meeten volgens sommige usersquote:Op zondag 4 november 2012 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu heb je wel een punt
Niemand kan hem evenaren, negatief dan
Ik heb zijn Facebookquote:Op zondag 4 november 2012 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan incest.
Waar is dat kind eigenlijk nu weer.
Ja, en zometeen is roro al 21, ben ik nog 16quote:Op zondag 4 november 2012 12:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
1jaar maar. toen jij 15 was, was hij 19.
Ik word pas 8 september 21quote:Op zondag 4 november 2012 12:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, en zometeen is roro al 21, ben ik nog 16
Dankje lieve Snowquote:Op zondag 4 november 2012 12:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
* Snowbells geeft Roald een knuffel en een bak B&J's
Hij is altijd zoek. Dan vind je hem en dan loopt ie weer weg, net een klein kind.quote:Op zondag 4 november 2012 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan incest.
Waar is dat kind eigenlijk nu weer.
zie de 'echt? nee' -reactiequote:Op zondag 4 november 2012 12:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom staan die hoofdletter er anders
heel even maar.quote:Op zondag 4 november 2012 12:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, en zometeen is roro al 21, ben ik nog 16
Ik word pas in oktober 17, dusquote:
Ja echt hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 12:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij is altijd zoek. Dan vind je hem en dan loopt ie weer weg, net een klein kind.
Hoezo? You jelly?quote:Op zondag 4 november 2012 12:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga niet voor jou zijn nummer hosselen denk je dat ik gek ben?
ja dus maar 1.5 maand het 16-21 probleem.quote:Op zondag 4 november 2012 12:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik word pas in oktober 17, dus
[..]
Ja echt hoor.
Rot broertje![]()
En waar is Appel, mijn andere FOK! broertje?
jaquote:Op zondag 4 november 2012 12:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wajoo, ben je zijn wingman ofzo :S
Awh god, iedereen word gebrotherzonedquote:Op zondag 4 november 2012 12:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja echt hoor.
Rot broertje![]()
En waar is Appel, mijn andere FOK! broertje?
Geen zorgen, ook voor jou is er hoop. Je kan nog altijd furry worden.quote:Op zondag 4 november 2012 12:43 schreef Ro-ald het volgende:
Het is ook nooit goed he met die meiden![]()
Dan ben ik te jong of dan ben ik te oud.![]()
Even in een hoekje huilen gr gr
quote:Op zondag 4 november 2012 12:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja dus maar 1.5 maand het 16-21 probleem.
En anders maak je het 1.5 maand uit en dan ga je weer als je zo van.de principes bent
Anders krijg je klappen.quote:Op zondag 4 november 2012 12:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jullie dwingen me gewoon half.
Wat is deze dan wollah.
Helemaal nietquote:Op zondag 4 november 2012 12:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Awh god, iedereen word gebrotherzoned
wat vonden ze van k cash dan? daar zat 4 jaar tusswnquote:Op zondag 4 november 2012 12:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders zullen er ook blij mee zijn.
Wat een verschrikkelijk mens ben jij ajquote:Op zondag 4 november 2012 12:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Helemaal niet
Andersom vinden ze het ook best hoor.
Nee, 3 jaar, en roro en ik schelen 4.5 jaar.quote:Op zondag 4 november 2012 12:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat vonden ze van k cash dan? daar zat 4 jaar tusswn
Oh en bedanktquote:Op zondag 4 november 2012 12:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk mens ben jij aj![]()
![]()
Appelcake wil je gewoon.
roald is niet saai gewoon doenquote:Op zondag 4 november 2012 12:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, 3 jaar, en roro en ik schelen 4.5 jaar.
En ze vonden hem saai. Maar dat is een ander verhaal
Ik ben totaal niet saaiquote:Op zondag 4 november 2012 12:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, 3 jaar, en roro en ik schelen 4.5 jaar.
En ze vonden hem saai. Maar dat is een ander verhaal
Succesquote:Op zondag 4 november 2012 12:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Godsamme![]()
![]()
Ik ga leren.
Kusje op jullie tong.
Appelcakequote:Op zondag 4 november 2012 12:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk mens ben jij aj![]()
![]()
Appelcake wil je gewoon.
Heb jij een mening dan?????quote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Denken jullie ook nog aan mijn meningen?
Gvdquote:Op zondag 4 november 2012 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Ov:
Op welk spoor kom je?
O wacht je spoort niet___!
ofquote:Op zondag 4 november 2012 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Ov:
Op welk spoor kom je?
O wacht je spoort niet___!
Welke verliefdheidquote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat kan je praktisch ruiken die verliefdheid.
Ik ga al terug naar mijn keukenquote:
jaquote:
Die van appel, onwetende.quote:Op zondag 4 november 2012 12:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Welke verliefdheid
[..]
Ik ga al terug naar mijn keuken
Waarom begin je steeds over hem ;s?quote:Op zondag 4 november 2012 13:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je lijkt Appel wel met jouw PI.
Gr.
valse pr, pr gemachtquote:Op zondag 4 november 2012 13:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
PR haten op boterhammen is not done
Jij begon over hem hoor?quote:Op zondag 4 november 2012 13:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom begin je steeds over hem ;s?
AIVD ingelicht voor het opgeilen van anonieme FOK!kers.quote:Op zondag 4 november 2012 13:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
een te lekkere boi voor fok zijn, banaanvraag gedaan :$
Nee, laten we het over mij hebben dan :Squote:Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En toen ging het over leren en nu opeens over hem. Beter gewoon pony's enzo.
ga leren gek ;squote:Op zondag 4 november 2012 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, laten we het over mij hebben dan :S
Ga heen.quote:Op zondag 4 november 2012 13:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jullie willen allemaal dat ik slaag
IK GA AL.
quote:Op zondag 4 november 2012 13:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Al gezien, wel geniaal. Nog wat anders?
Semi-Pro (2008) - IMDbquote:Op zondag 4 november 2012 13:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Al gezien, wel geniaal. Nog wat anders?
Uitkeringstrekker dusquote:Op zondag 4 november 2012 13:21 schreef Snowbells het volgende:
I stay braindead like I got bitten by a rat monkeyyy
Oh. Je gaat in de voetsporen treden van Robert?quote:Op zondag 4 november 2012 13:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe weet je dat!!!
Ok nee, maar pedagogisch medewerkster in een kinderopvang.
Limitless (2011) - IMDb ??quote:Op zondag 4 november 2012 13:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik bedoel meer zoiets als the truman show of zoiets waar je na van gaat denken of rare films.
Waar zie je me voor aanquote:Op zondag 4 november 2012 13:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oh. Je gaat in de voetsporen treden van Robert?
Wat doe je dan precies (in een kinderopvang)?quote:Op zondag 4 november 2012 13:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe weet je dat!!!
quote:Op zondag 4 november 2012 13:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe weet je dat!!!
Kinderen helpen, bijvoorbeeld bij spraakgebreken. Of bij een gezin helpen met uitjes organiseren, bij de opvoeding.quote:Op zondag 4 november 2012 13:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies (in een kinderopvang)?
Heb je me nooit op TC gezien dan?quote:Op zondag 4 november 2012 13:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nu nog niks, als je foto post weet ik het.
Helpen met spraakgebrekkenquote:Op zondag 4 november 2012 13:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kinderen helpen, bijvoorbeeld bij spraakgebreken. Of bij een gezin helpen met uitjes organiseren, bij de opvoeding.
Je denkt dat ik een goed geheugen heb?quote:Op zondag 4 november 2012 13:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je me nooit op TC gezien dan?
Oow, de psycholoog van de kinderopvang dus eigenlijk?quote:Op zondag 4 november 2012 13:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kinderen helpen, bijvoorbeeld bij spraakgebreken. Of bij een gezin helpen met uitjes organiseren, bij de opvoeding.
Omg Nestalgiequote:Op zondag 4 november 2012 13:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Helpen met spraakgebrekken
[ afbeelding ]
Ja! Toen ik op havo zat wilde ik altijd psycholoog worden.quote:Op zondag 4 november 2012 13:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Oow, de psycholoog van de kinderopvang dus eigenlijk?
Is dat moeilijk?quote:
Zoiets is wel cool ja, maar wat je wil doen is dat niet alleen havo of hoger?quote:Op zondag 4 november 2012 13:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja! Toen ik op havo zat wilde ik altijd psycholoog worden.
beetjequote:Op zondag 4 november 2012 13:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Is dat moeilijk?
Verdien je iets
Of studeer je nog
Waarom trek je geen uitkering
Waarom heb je nog niks met SB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat
weenie
quote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
beetje
nee
jaAan het laatste moet gauw wat gedaan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat
weenie
Het is mbo.quote:Op zondag 4 november 2012 13:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zoiets is wel cool ja, maar wat je wil doen is dat niet alleen havo of hoger?
Verander je ondertitel in wingman.quote:Op zondag 4 november 2012 13:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Aan het laatste moet gauw wat gedaan worden.
Vind ik ookquote:Op zondag 4 november 2012 13:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Aan het laatste moet gauw wat gedaan worden.
Of anders?quote:Op zondag 4 november 2012 13:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Verander je ondertitel in wingman.
Gewoon niet naar een les gaan en niets te horen krijgen dat je gespijbeld hebtquote:Op zondag 4 november 2012 13:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
mbo is beter, gewoon komen wanneer je zin hebt zonder al te veel gezeik te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |