SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben al 3 keer per week aan het trainen, straks weerquote:Op zondag 4 november 2012 11:57 schreef Angel-Joy het volgende: [..] Oh, dan moet je vet vaak trainen en word je gespierd
Criminologie lijkt me interessant, psychologie, communicatie, touristme, of rechten
Haha
![]()
Niet wetenquote:
Noem de kat patjequote:Op zondag 4 november 2012 11:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sunny. Vanwege de oranje oogjes. Maar ik ben nog een beetje op zoek naar iets anders.
het spijt me manquote:Op zondag 4 november 2012 12:00 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ben al 3 keer per week aan het trainen, straks weerwat kun je allemaal met die opleiding worden?
[..]
Niet weten
Dus je hebt al een 6pack?quote:Op zondag 4 november 2012 12:00 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ben al 3 keer per week aan het trainen, straks weerwat kun je allemaal met die opleiding worden?
[..]
Dat gare hoofd en die enge lach.quote:Op zondag 4 november 2012 12:00 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]? Hoe durf je.
Kijk dat koppie dan!
diplomaquote:Op zondag 4 november 2012 12:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus je hebt al een 6pack?
Heel veel kanten op(jurist bijvoorbeeld) maar ik moet eerst kijken wat ik überhaupt wil, en of ik eerst mijn vwo diploma ga halen.
Zeg maar gewoon een typische FOK!ker zijnquote:Op zondag 4 november 2012 12:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
diplomaoverrated shit, ik ga later gewoon kleine woning nemen en lekker uitkering trekken.
wanneer steken we er eentje op?quote:Op zondag 4 november 2012 12:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
diplomaoverrated shit, ik ga later gewoon kleine woning nemen en lekker uitkering trekken.
niks mis mee gwn beetje stelen beetje zuipen ja toch gquote:Op zondag 4 november 2012 12:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |