Oké, hij is ongetwijfeld vermoeid, dat werkt absoluut in z'n nadeel. Ben het ook eens zijn als je zou zeggen dat Delpo beter is/meer kan tegen toppers.quote:Op zondag 4 november 2012 14:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, op Wimbledon niet zo vreemd (daarom blijf ik het echt werkelijk waar genant vinden dat Fed het zo lastig had met delpo tijdens de OS). En die andere pot is ondertussen zo lang geledne...
Maar je hebt gelijk hoor, maar dit toernooi met een vermoeide Ferrer en zelf in goede vorm, zie ik Delpo toch wel de favoriet.
quote:“I'm very, very happy. I've won two times here,” said Ferrer. “This is special for me because grass is maybe my worst surface. On a clay court or hard court, my game is more adapted.”
Geen idee hoe maar als je me even het stukje code PMt zet ik het erin!quote:
Dat zijn toch geen statistieken. 2 finales op gras, ja, er zijn ook ongeveer maar 2 toernooien op gras. Hij doet het altijd behoorlijk/redelijk goed op Wimbledon. En dit jaar kwam hij er bijna in de halve finale en versloeg hij bijna Murray nog, en veegde hij de vloer aan met Delpo...die nog dramatischer is op gras dan Ferrer. Ferrer onderschat zichzelf een beetje op gras en snelle ondergronden geloof ik, hij is ook erg goed aan het net.quote:Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oké, hij is ongetwijfeld vermoeid, dat werkt absoluut in z'n nadeel. Ben het ook eens zijn als je zou zeggen dat Delpo beter is/meer kan tegen toppers.
Maar over Wimbledon; Ferrer is echt drama op gras, van alle 33 finales die hij speelde waren er slechts twee op die ondergrond. Beide in Den Bosch. Die won hij, en dat vond hij echt een wonder.
[..]
zie PMquote:Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geen idee hoe maar als je me even het stukje code PMt zet ik het erin!
Smoking is dan ook niet de dresscode van een gala. Je kunt mij wel eigenwijs gaan noemen, maar daarmee heb je niet plots gelijkquote:Op zondag 4 november 2012 11:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit is wel een gala (je hoeft niet perse in smoking naar gala's als de dresscode vooraf wordt bepaalt). Waarom ben je altijd zo eigenwijs? Ik vind het persoonlijk juist heel erg lelijk als iedereen net wat anders aan heeft, zeker zoiets kleins als een das. Mijn god dat was lelijk vorig jaar
Ach, ze hadden zich ook zo kunnen kleden:
[ afbeelding ]
Ik vind je eigenwijs dat je je ongelijk nooit kan toegeven. Boven de foto's, zoals gepost op de ATP site, staat zelfs gewoon "ATP playersGALA". Gala is niet equivalent aan rokkostuum, ik heb er genoeg meegemaakt om dat te weten. Je wordt wel verwacht allemaal hetzelfde te dragen, of dat nou white tie of black tie is kan verschillen, maar er wordt van je verwacht dat je hetzelfde draagt.quote:Op zondag 4 november 2012 23:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Smoking is dan ook niet de dresscode van een gala. Je kunt mij wel eigenwijs gaan noemen, maar daarmee heb je niet plots gelijkgala betekent rokkostuum, als dat niet de dresscode is, dan is het geen gala. Een smoking draag je bij een formeel feest en een pak is gewoon formeel.
Dat oude is wel hylarisch lelijkHipsters zouden het vast prachtig vinden.
Maar dan hoop je wel dat de prostituees allemaal hetzelfde dragenquote:Op zondag 4 november 2012 23:22 schreef Morthill het volgende:
Ik kan een kroeg afhuren, wat prostituees inschakelen en die met poedels in een kooi laten dansen, en dat geheel als gala promoten
Dezelfde cupmaat? Want ze dragen niks!quote:Op zondag 4 november 2012 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar dan hoop je wel dat de prostituees allemaal hetzelfde dragen
Cool, wanneer is het?quote:Op zondag 4 november 2012 23:22 schreef Morthill het volgende:
Ik kan een kroeg afhuren, wat prostituees inschakelen en die met poedels in een kooi laten dansen, en dat geheel als gala promoten
Als je daar binnen zit, is het vrij sfeervol. Vond het wel een van de betere venues waar ik geweest ben. Maar buiten de zaal om, is de O2 echt een ramp.quote:Op maandag 5 november 2012 15:33 schreef Rosario het volgende:
Brrr, wat is die venue in Londen toch koud en kil met dat blauw....
Kan me voorstellen dat het beter is als je daar zit, maar op de BBC is het echt te 'gloomy', om het maar even in mooi Nederlands te zeggen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:47 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Als je daar binnen zit, is het vrij sfeervol. Vond het wel een van de betere venues waar ik geweest ben. Maar buiten de zaal om, is de O2 echt een ramp.
Ah, wat een heerlijke scorebordredeneringquote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef rhubarb het volgende:
Berdych staat voor in de H2H tegen Murray én Tsonga, dus het zou logisch zijn als hij hier de halve finales haalt.
Wacht maar af hoe het loopt. Zo'n H2H is best een aardige indicatie.quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, wat een heerlijke scorebordredenering
Een indicatie is verre van een argument voor een causale relatiequote:Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Wacht maar af hoe het loopt. Zo'n H2H is best een aardige indicatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |