abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118807924
quote:
7s.gif Op zondag 4 november 2012 14:40 schreef Norrage het volgende:

[..]

Tsja, op Wimbledon niet zo vreemd (daarom blijf ik het echt werkelijk waar genant vinden dat Fed het zo lastig had met delpo tijdens de OS). En die andere pot is ondertussen zo lang geledne...
Maar je hebt gelijk hoor, maar dit toernooi met een vermoeide Ferrer en zelf in goede vorm, zie ik Delpo toch wel de favoriet.
Oké, hij is ongetwijfeld vermoeid, dat werkt absoluut in z'n nadeel. Ben het ook eens zijn als je zou zeggen dat Delpo beter is/meer kan tegen toppers.

Maar over Wimbledon; Ferrer is echt drama op gras, van alle 33 finales die hij speelde waren er slechts twee op die ondergrond. Beide in Den Bosch. Die won hij, en dat vond hij echt een wonder.
quote:
“I'm very, very happy. I've won two times here,” said Ferrer. “This is special for me because grass is maybe my worst surface. On a clay court or hard court, my game is more adapted.”
pi_118807925
quote:
7s.gif Op zondag 4 november 2012 14:44 schreef Anonymousz het volgende:
TS kan je geen poll maken?
Geen idee hoe maar als je me even het stukje code PMt zet ik het erin! :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_118808672
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef Rosario het volgende:

[..]

Oké, hij is ongetwijfeld vermoeid, dat werkt absoluut in z'n nadeel. Ben het ook eens zijn als je zou zeggen dat Delpo beter is/meer kan tegen toppers.

Maar over Wimbledon; Ferrer is echt drama op gras, van alle 33 finales die hij speelde waren er slechts twee op die ondergrond. Beide in Den Bosch. Die won hij, en dat vond hij echt een wonder.

[..]

Dat zijn toch geen statistieken. 2 finales op gras, ja, er zijn ook ongeveer maar 2 toernooien op gras. Hij doet het altijd behoorlijk/redelijk goed op Wimbledon. En dit jaar kwam hij er bijna in de halve finale en versloeg hij bijna Murray nog, en veegde hij de vloer aan met Delpo...die nog dramatischer is op gras dan Ferrer. Ferrer onderschat zichzelf een beetje op gras en snelle ondergronden geloof ik, hij is ook erg goed aan het net.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 4 november 2012 @ 15:33:41 #29
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_118809171
quote:
7s.gif Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef Norrage het volgende:

[..]

Geen idee hoe maar als je me even het stukje code PMt zet ik het erin! :)
zie PM
DM lukt niet
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 4 november 2012 @ 17:07:01 #30
211083 Angelof9
I must go first
pi_118813093
quote:
:o

_O-
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_118831585
quote:
7s.gif Op zondag 4 november 2012 11:38 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dit is wel een gala (je hoeft niet perse in smoking naar gala's als de dresscode vooraf wordt bepaalt). Waarom ben je altijd zo eigenwijs? Ik vind het persoonlijk juist heel erg lelijk als iedereen net wat anders aan heeft, zeker zoiets kleins als een das. Mijn god dat was lelijk vorig jaar _O-

Ach, ze hadden zich ook zo kunnen kleden:
[ afbeelding ]
Smoking is dan ook niet de dresscode van een gala. Je kunt mij wel eigenwijs gaan noemen, maar daarmee heb je niet plots gelijk :') gala betekent rokkostuum, als dat niet de dresscode is, dan is het geen gala. Een smoking draag je bij een formeel feest en een pak is gewoon formeel.

Dat oude is wel hylarisch lelijk :') Hipsters zouden het vast prachtig vinden.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_118831770
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Smoking is dan ook niet de dresscode van een gala. Je kunt mij wel eigenwijs gaan noemen, maar daarmee heb je niet plots gelijk :') gala betekent rokkostuum, als dat niet de dresscode is, dan is het geen gala. Een smoking draag je bij een formeel feest en een pak is gewoon formeel.

Dat oude is wel hylarisch lelijk :') Hipsters zouden het vast prachtig vinden.
Ik vind je eigenwijs dat je je ongelijk nooit kan toegeven. Boven de foto's, zoals gepost op de ATP site, staat zelfs gewoon "ATP playersGALA". Gala is niet equivalent aan rokkostuum, ik heb er genoeg meegemaakt om dat te weten. Je wordt wel verwacht allemaal hetzelfde te dragen, of dat nou white tie of black tie is kan verschillen, maar er wordt van je verwacht dat je hetzelfde draagt.
Maar mijn punt is niet zozeer de discussie van wat een gala is, maar wel dat jij ontkent dat het een gala is terwijl het door de atp als een fucking GALA wordt gepromoot.

Maar goed, waar hebben we het over _O- :*
Doe mij maar zoiets grappigs als toen in Shanghai :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Norrage op 04-11-2012 23:22:08 ]
pi_118832160
Ik kan een kroeg afhuren, wat prostituees inschakelen en die met poedels in een kooi laten dansen, en dat geheel als gala promoten :D
pi_118832391
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:22 schreef Morthill het volgende:
Ik kan een kroeg afhuren, wat prostituees inschakelen en die met poedels in een kooi laten dansen, en dat geheel als gala promoten :D
Maar dan hoop je wel dat de prostituees allemaal hetzelfde dragen ;)
pi_118832461
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 23:27 schreef Norrage het volgende:

[..]

Maar dan hoop je wel dat de prostituees allemaal hetzelfde dragen ;)
Dezelfde cupmaat? Want ze dragen niks!

Anywayz... Londen dus.
pi_118834724
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:22 schreef Morthill het volgende:
Cool, wanneer is het?
pi_118836945
Zodra Ferrer de WTF wint zonder setverlies en servicebreak tegen :P
pi_118850390
Brrr, wat is die venue in Londen toch koud en kil met dat blauw....
pi_118850806
Murray :') kom op gast
  maandag 5 november 2012 @ 15:47:02 #40
211083 Angelof9
I must go first
pi_118850872
quote:
15s.gif Op maandag 5 november 2012 15:33 schreef Rosario het volgende:
Brrr, wat is die venue in Londen toch koud en kil met dat blauw....
Als je daar binnen zit, is het vrij sfeervol. Vond het wel een van de betere venues waar ik geweest ben. Maar buiten de zaal om, is de O2 echt een ramp.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_118851314
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:47 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Als je daar binnen zit, is het vrij sfeervol. Vond het wel een van de betere venues waar ik geweest ben. Maar buiten de zaal om, is de O2 echt een ramp.
Kan me voorstellen dat het beter is als je daar zit, maar op de BBC is het echt te 'gloomy', om het maar even in mooi Nederlands te zeggen.

Set Berdych, trouwens.
pi_118851434
Berdych staat voor in de H2H tegen Murray én Tsonga, dus het zou logisch zijn als hij hier de halve finales haalt.
pi_118851566
Murray kom op zeg
pi_118851838
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef rhubarb het volgende:
Berdych staat voor in de H2H tegen Murray én Tsonga, dus het zou logisch zijn als hij hier de halve finales haalt.
Ah, wat een heerlijke scorebordredenering
pi_118851923
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef Norrage het volgende:
Murray kom op zeg
pi_118851999
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ah, wat een heerlijke scorebordredenering
Wacht maar af hoe het loopt. Zo'n H2H is best een aardige indicatie.
pi_118852192
Murray is een goede match up voor Berdych en Tsonga is slecht momenteel. Raar zou het niet zijn als Berdych eruit komt. Hoewel Djokovic de ergste match up voor Berdych is.
pi_118852200
:')

Murray nu twee keer een 0-40 verneukt. Goed, Berdych begon wel opeens beter te spelen.
pi_118852396
Toch de break.
pi_118852562
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef rhubarb het volgende:

[..]

Wacht maar af hoe het loopt. Zo'n H2H is best een aardige indicatie.
Een indicatie is verre van een argument voor een causale relatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')