abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 november 2012 @ 07:19:50 #251
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119493219
vage shit, staat ook niet in de store op m'n ps3...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119493890
Ik heb de demo van Playstation All-Stars Battle Royale gedownload. Maar als ik hem dan wil spelen krijg ik het volgende te zien.

Het titelscherm met druk op start, dus dat doe ik en vervolgens en dan staat er: Welkom bij Playstion all-stars battle royale! Je speelt de trial versie. Download de volledige versie van de game.

WTF! Die demo werkt dus voor geen meter. Ook toen ik gister de demo wilde downloaden, kon ik in de store kiezen voor een volledige versie van 34,95 of een volledige versie voor gratis. Nou die gratis heb ik dus gedownload, maar het werkt niet.

Ben ik de enige met dit probleem?
pi_119501137
Uncharted toch wel mooie game! Gebruikt mooi alle features van de Vita.
Handig die PS Plus en de 30 dagen trials die sony heeft :)
pi_119511197
Search ipv door de store browsen.
  Redactie Games donderdag 22 november 2012 @ 19:26:54 #255
181272 crew  Noppie2000
pi_119512453
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:39 schreef Puzom het volgende:
Uncharted toch wel mooie game! Gebruikt mooi alle features van de Vita.
Handig die PS Plus en de 30 dagen trials die sony heeft :)
Gebruikt niet mooi, gebruikt irritant en geforceerd. Vond het helemaal niets helaas.
pi_119515959
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:26 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Gebruikt niet mooi, gebruikt irritant en geforceerd. Vond het helemaal niets helaas.
Valt wel mee dat geforceerde. Je hebt zelfs meerdere control opties, keuze genoeg.
pi_119530769
Heb Persona 4 nog niet binnen hoor. ;(
----
pi_119530847
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef KingLysandus het volgende:
Heb Persona 4 nog niet binnen hoor. ;(
:'(
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_119530873
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:32 schreef Cid het volgende:

[..]

:'(
Jij wel? Die voor mij is vorige week verzonden.

Edit: Of had jij hem niet besteld? Ik houd het niet meer bij. :)
----
pi_119530904
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:33 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Jij wel? Die voor mij is vorige week verzonden.
Nee ik heb hem nog niet besteld. Kon me weer niet inhouden en heb een WiiU gepreordered..daar heb ik samen met Ragnarok Odyssey nog wel even genoeg aan tot de EU release.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_119552198
Ik zie WRC3 trouwens nergens voorbij komen,ook niet in de store...hoe kan dat uberhaupt?
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
  vrijdag 23 november 2012 @ 21:31:55 #262
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_119554426
Vita voor 150 euro bij amazon.de
Nog 45 minuten:
http://www.amazon.de/Ange(...)00287&pf_rd_i=301128
Haters everywhere but I don't really care.
pi_119565444
Sony junk status

PS Vita sales bounce back in Japan, still outsold by 3DS 13-to-1

Sony's Portable Console Dying Ugly in Japan
quote:
The week of November 11 was another bad period for Vita – but arguably the week of November 18 was even worse. The sales of Vita rebounded from 4,000 to 13,000, but the increase was intolerably weak considering that this was the Assassin’s Creed III launch period in Japan. The franchise is not as strong over there as it is in America and Europe, but the PS3 version of the game still sold 73,000 units – a solid number considering how badly the PS3 is aging right now. In stark contrast, the Vita version of the AC3 sold just 24,000 units – and this triggered only 9,000 unit increase in the console sales.
------------------------------
PS Vita is going to struggle to hit 700,000 units in Japan during the calendar year 2012. This is far below viability. At the same time, Nintendo 3DS is riding a massive wave of blockbuster games week after week – Animal Crossing will hit 1 Million units next week, New Super Mario Bros stands at 1.3 Million, the latest Pokemon at 2.8 Million.
The fuck, 3DS games verkopen meer in een week dan PsV binnen een jaar _O-

En binnenkort ook nog eens 2.01/2.1 firmware ,vanwege cloud opslag bug :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 24-11-2012 06:57:42 ]
  zaterdag 24 november 2012 @ 07:31:49 #264
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119565508
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 november 2012 06:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sony junk status

PS Vita sales bounce back in Japan, still outsold by 3DS 13-to-1

Sony's Portable Console Dying Ugly in Japan

[..]

The fuck, 3DS games verkopen meer in een week dan PsV binnen een jaar _O-

En binnenkort ook nog eens 2.01/2.1 firmware ,vanwege cloud opslag bug :D
volgens mij vind je het erg leuk dat de vita niet verkoopt ofzo, enige wat je komt doen is hier komen zeuren over de negatieve dingen :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119565630
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 07:31 schreef Klonk het volgende:

[..]

volgens mij vind je het erg leuk dat de vita niet verkoopt ofzo, enige wat je komt doen is hier komen zeuren over de negatieve dingen :')
Heel wat gamers,journalisten,ontwikkelaars,analisten e.a zijn nog negatief/teleurgesteld over de PS Vita,ik juist niet(wacht juist af). :')

Ik heb nog steeds een PSP-2000 Slim(gekocht in maart 2009)die heel goed werkt,maar wil zo graag de PS Vita kopen(nu: weinig spellen,duur,korte batterij tijd en idiote geheugenkaarten) ;( :'(

Hoe kan PsV opboksen tegen 3DS,als zelfs de voorganger meer verkoopt?Er zijn heel wat dingen die mensen willen(o.a prijs verlaging,top/exclusieve games en grotere batterij+gewone SD kaart ondersteuning),maar machtige Sony wilt even niet luisteren. :P

Het is maar goed dat het regio vrij is(import uit Japan en Hong Kong :9). Hopelijk eindigt het niet als PSP Go,zou enorme zonde zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 24-11-2012 08:33:03 ]
pi_119566190
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 08:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoe kan PsV opboksen tegen 3DS,als zelfs de voorganger meer verkoopt?Er zijn heel wat dingen die mensen willen(o.a prijs verlaging,top/exclusieve games en grotere batterij+gewone SD kaart ondersteuning),maar machtige Sony wilt even niet luisteren. :P
Hoi hater :7

Ja, ik wil ook dat de benzine goedkoper wordt, Nikon hun camera's eindelijk normaal prijst en als Ferrari ook nog wat water bij de wijn doet ben ik helemaal blij.

Een grotere batterij lijkt me onmogelijk zonder het apparaat nog groter te maken :P

Dus wat realistische wensen mogen wel :P Het enige dat nog op gang moet komen zijn games. Net als de 3DS in het begin belachelijk weinig had.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 24 november 2012 @ 10:00:31 #267
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_119566230
Als je je Vita wilt verkopen. Wat gebeurt er dan met gedownloade games? Kan de nieuwe eigenaar die gewoon blijven spelen of zijn die gekoppeld aan mijn account (Resistance & Plants vs Zombies).
"Moet" je een Vita wissen voordat je 'm wegdoet, hoe werkt zoiets?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_119566609
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:00 schreef matthijst het volgende:
Als je je Vita wilt verkopen. Wat gebeurt er dan met gedownloade games? Kan de nieuwe eigenaar die gewoon blijven spelen of zijn die gekoppeld aan mijn account (Resistance & Plants vs Zombies).
"Moet" je een Vita wissen voordat je 'm wegdoet, hoe werkt zoiets?
Die zijn gekoppeld aan je account. Je kunt ze (stel je zou een nieuwe vita kopen) weer downloaden. Volgens mij is het wel speelbaar voor diegene die het koopt, maar als hij het wist is het weg voor hem.

Ik kan me vergissen, maar dat lijkt me het meest logisch. Hoe logisch Sony werkt laat ik even in het midden :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_119567851
Ik snap nog steeds niks van die taktiek,je koopt het in de winkel en je kan het teminste nog doorverkopen. Je koopt het digitaal even duur en zogauw je het koopt is het waardeloos. Enige voordeel is dat je niet met cartridges hoeft te slepen.

Maar wel dat als je een aardige game collectie hebt je genoodzaakt bent om maar een X aantal games tegelijk op je vita te hebben,want als je kaart vol is moet je games weer uninstallen en opnieuw downloaden. alleen maar omdat je geen meerdere kaartjes kan gebruiken -.-
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
  zaterdag 24 november 2012 @ 12:03:02 #270
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_119568316
Blue Panther Ninja, gewoon nog een jaar wachten. Dan zijn ze vast nog wel wat in prijs gedaald (2e hands helemaal) en heb je veel meer spellen. Als je nu twijfelt, moet je zeker nog niet kopen. Ik wilde 'm ook graag, had geen geduld om te wachten op toffe spellen (die zijn er voor mij persoonlijk nog steeds niet) en 'm dus weer verkocht. Maar over een jaartje moeten er echt wel toffe titels komen, Sony wil ook dat dat ding veel populairder wordt.

Wat betreft die accounts/games bij verkoop, ik heb mijn Vita helemaal gewist. Dan staan mijn PSN en cc gegevens er niet meer op. Het enige wat ik dus niet meer had voor de koper was RC Motorstorm en Escape Plan. Vond ie niet erg. Die laatste kan ik nog op de PS3 spelen en die ander 13 euro.. nou, jammer dan.

Digitale games snap ik ook niet, ze zijn vaak erg duur (op de minis na) en je kan ze idd niet doorverkopen en niet in de kast neerzetten. Maar er is een hele generatie die niet anders weet en/of wil. Maargoed, daar zijn ook hele topics over volgeschreven door voorstanders en tegenstanders. Ieder z'n ding.
pi_119571044
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:42 schreef DirtyDaniel het volgende:
Ik snap nog steeds niks van die taktiek,je koopt het in de winkel en je kan het teminste nog doorverkopen. Je koopt het digitaal even duur en zogauw je het koopt is het waardeloos. Enige voordeel is dat je niet met cartridges hoeft te slepen.

Maar wel dat als je een aardige game collectie hebt je genoodzaakt bent om maar een X aantal games tegelijk op je vita te hebben,want als je kaart vol is moet je games weer uninstallen en opnieuw downloaden. alleen maar omdat je geen meerdere kaartjes kan gebruiken -.-
Ik heb al me games digitaal op een usb hdd, 8 Gb kaartje, gooi ik gewoon steeds de 3,4 games op die ik in een bepaalde periode wil spelen. Easy.
pi_119571969
maar dan heb je dus altijd een computer nodig om te kunnen switchen. Zou toch veel handiger zijn als je aan meerdere (overpriced) vita geheugen kaartjes genoeg had? zonder dat je je systeem eerst moet formateren om een ander kaartje te kunnen gebruiken
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_119573674
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 november 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hoi hater :7

Ja, ik wil ook dat de benzine goedkoper wordt, Nikon hun camera's eindelijk normaal prijst en als Ferrari ook nog wat water bij de wijn doet ben ik helemaal blij.

Een grotere batterij lijkt me onmogelijk zonder het apparaat nog groter te maken :P

Dus wat realistische wensen mogen wel :P Het enige dat nog op gang moet komen zijn games. Net als de 3DS in het begin belachelijk weinig had.
PS Vita is bijna 1 jaar uit,het kan wel goedkoper en ik ben geen PS hater(Playstation liefhebber sinds Juli 1997) :+

quote:
7s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Die zijn gekoppeld aan je account. Je kunt ze (stel je zou een nieuwe vita kopen) weer downloaden. Volgens mij is het wel speelbaar voor diegene die het koopt, maar als hij het wist is het weg voor hem.

Ik kan me vergissen, maar dat lijkt me het meest logisch. Hoe logisch Sony werkt laat ik even in het midden :')
Dat is wel enorm balen :'(
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:03 schreef JK het volgende:
Blue Panther Ninja, gewoon nog een jaar wachten. Dan zijn ze vast nog wel wat in prijs gedaald (2e hands helemaal) en heb je veel meer spellen. Als je nu twijfelt, moet je zeker nog niet kopen. Ik wilde 'm ook graag, had geen geduld om te wachten op toffe spellen (die zijn er voor mij persoonlijk nog steeds niet) en 'm dus weer verkocht. Maar over een jaartje moeten er echt wel toffe titels komen, Sony wil ook dat dat ding veel populairder wordt.

Wat betreft die accounts/games bij verkoop, ik heb mijn Vita helemaal gewist. Dan staan mijn PSN en cc gegevens er niet meer op. Het enige wat ik dus niet meer had voor de koper was RC Motorstorm en Escape Plan. Vond ie niet erg. Die laatste kan ik nog op de PS3 spelen en die ander 13 euro.. nou, jammer dan.

Digitale games snap ik ook niet, ze zijn vaak erg duur (op de minis na) en je kan ze idd niet doorverkopen en niet in de kast neerzetten. Maar er is een hele generatie die niet anders weet en/of wil. Maargoed, daar zijn ook hele topics over volgeschreven door voorstanders en tegenstanders. Ieder z'n ding.
We wachten op Sony nieuwe beslissingen :Y)
pi_119573767
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:44 schreef DirtyDaniel het volgende:
maar dan heb je dus altijd een computer nodig om te kunnen switchen. Zou toch veel handiger zijn als je aan meerdere (overpriced) vita geheugen kaartjes genoeg had? zonder dat je je systeem eerst moet formateren om een ander kaartje te kunnen gebruiken
Ik sync liever om de twee weken met m'n laptop dan dat ik 100 euro uitgeef aan een groot kaartje.
Als je zo'n neuroot bent die om de dag andere games wilt inladen is het misschien wel een goeie optie. Maarja met het aantal top titels momenteel denk ik niet dat dat vaak gaat gebeuren. Assasins creed was niet wat we hoopte, call of duty was gewoon slecht, echt slecht. Momenteel speel ik alleen Need for Speed MW, spelaanbod is gewoon slecht. Kijk er daarom ook niet van op dat iedereen zo negatief reageert in dit topic over de Vita. De mannen achter de schermen bij Sony hebben flink lopen kloten, lijkt wel Blackberry.
  zaterdag 24 november 2012 @ 20:10:04 #275
388816 Haantje_pappie
toradora is lekker
pi_119580995
Sony ging Activision smeken om een cod op de vita te krijgen.En Activision zag er geen brood in en zei: Jullie mogen de naam hebben maar wij gaan de spel niet voor de vita maken en dan komt een pauper bedrijf om de hoek kijken genaamd Nihilistic die net klaar was met RS;BS en tsja dan kun je niet veel verwachten.
ik ben haar vriend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')