SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cahil?quote:Op zondag 4 november 2012 01:39 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ] Op zondag 4 november 2012 01:38 schreef Bortecinem het volgende:
Yolo'yu bilmiyor haha cahalll!
quote:Op zondag 4 november 2012 01:40 schreef Eagle_99 het volgende:
Hey gidi genlik hey..
Ik was 10 toen ik m'n play station kreegCrash Bandicoot en Fifa 2000 waren mijn eerste spellen, volgens mij kreeg ik Fifa op een kerstavond, op mijn verjaardag
![]()
Toen woonde ik nog in De PijpFerdinand Bol, Albert Cuyp, Oscar Carre, wat mis ik het
Ik ben blij dat ik je deze warme gedachten heb kunnen schenken.quote:Op zondag 4 november 2012 01:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben happy en kan straks met jou in gedachten heerlijk in slaap vallen.
You surprised meeeeee.. Dacht die gaat nu over op negeerstandquote:Op zondag 4 november 2012 01:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je deze warme gedachten heb kunnen schenken.
Fifa 2000 heeft een schitterende soundtrack, wat mij betreft de beste van alle fifa seriesquote:Op zondag 4 november 2012 01:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik was ook zo oud ongeveer, kreeg de playstation als suprise. Moest buiten gaan spelen opeens, kwam ik terug dacht ik dat mijn broer een nieuwe spel op de SNES aan het spelen was. Tien minuten later zag ik de playstation staan
quote:Op zondag 4 november 2012 01:43 schreef Bortecinem het volgende:
Xminator, nee. Cahal is een kiro manier om cahil uit te spreken. Yani ik lach eagle uit en noem hem cahal terwijl ik het woord cahil nog niet eens kan zeggen. Anladin? Sakanin icine ettin saol bu ara.
Mindfuck, noemt men dat.quote:Op zondag 4 november 2012 01:46 schreef Ayca het volgende:
Het zelf niet begrijpen en dan je hapt posten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |