Zijn er dan geheimen van?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:06 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Ik weet het. Plus 'De geheimen van 50 tinten grijs'
doe mij maar 50 sasha grey'squote:Op zondag 4 november 2012 02:40 schreef datismijnmening het volgende:
Asjeblieft, 50 tinten grijs voor je topic
[ afbeelding ]
Hihihi!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
Was ook zo bij Komt een vrouw bij de dokter ofzo, iedereen kreeg opeens spontaan kanker.
Dit. En niet alleen bij de 40+ kort pittig kapsel moedersquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:42 schreef tarantism het volgende:
nou, ik denk niet dat je kunt ontkennen dat een boek waar miljoenen liefhebbers van zijn kunt bestempelen als een slecht boek.
Je kunt het werk afkeuren omdat het niet strookt met jóuw idee van literatuur, maar het verhaal raakt onontkenbaar een juiste snaar bij heel veel mensen.
Omg da's wel heul treurigquote:
Hoogtepunt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omg da's wel heul treurig
Vergeleken met dat is 50 shades echt een literair hoogtepunt hoor
Vetquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:07 schreef AthCom het volgende:
[..]
Hoogtepunt.Sorry.
Verschil is wel dat het zich niet voordoet als hoogstaande literatuur. De man had – denk ik – zeer veel lol in zijn werk.Ik heb dit boek (met instemming van mijn leraar
) gelezen voor mijn literatuurlijst Nederlands.
Nee, ik had denk ik mijn woorden beter moeten kiezen. Wat ik eerder bedoelde is dat er vrouwen bij zijn die dit wel zo ervaren. (Een van hen in mijn familie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vet
Maar 50 shades doet zich ook niet voor als hoogstaande literatuur, hoor
Lol dat is dan wel weer treurig jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:13 schreef AthCom het volgende:
[..]
Nee, ik had denk ik mijn woorden beter moeten kiezen. Wat ik eerder bedoelde is dat er vrouwen bij zijn die dit wel zo ervaren. (Een van hen in mijn familie.)
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol dat is dan wel weer treurig ja
Ik heb alle 3 de boeken niet gelezen met de insteek dat het goed geschreven zou zijn (het is eigenlijk Twilight fanfiction), want hier en daar ergerde ik me kapot aan de schrijfstijl. Maar het boek is heel intriguerend geschreven en blijft gewoon boeien. Erg verslavend verhaal (en om het verhaal te snappen moet je ze alle 3 gelezen hebben haha)
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:24 schreef sinepedraap het volgende:
50 shades of grey is mijn favoriete boek ik en Ton hebben ons seksleven wel echt helemaal opnieuw gedekt eerst dachten wij dat het alleen voor rare mensen was maar dat vastbinden en met zweepjes slaan en zo zijn we helemaal weg van nu hahahaha groetjes Hetti
Hoi Hetti,quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:24 schreef sinepedraap het volgende:
50 shades of grey is mijn favoriete boek ik en Ton hebben ons seksleven wel echt helemaal opnieuw gedekt eerst dachten wij dat het alleen voor rare mensen was maar dat vastbinden en met zweepjes slaan en zo zijn we helemaal weg van nu hahahaha groetjes Hetti
"Het verhaal is echt goed en ook heel realistisch."quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hoi Hetti,
Jouw seksleven heeft dus ook een flinke boost gekregen door Vijftig Tinten Grijs? Ik zal mijn verhaal ook even vertellen. Eigenlijk ben ik niet zo'n lezer, ik kijk liever GTST of RTL Boulevard.
Mijn beste vriendin Sandra weet dat ook wel, maar ze drukte me op het hart om Vijftig Tinten Grijs eens een keer te lezen. Dus ik heb het boek van haar geleend, en ik ben lekker met een zak chips op de bank neergeploft. Toen ik er eenmaal in begonnen was, kon ik niet meer stoppen met lezen.
Het verhaal is echt goed en ook heel realistisch. Ik kreeg het soms echt heet van het boek, het zit vol met passie en erotiek, ik had niet verwacht dat een boek zo stout kon zijn!![]()
Mijn man Jan-Willem kwam op de avond dat ik het boek uitlas thuis van een weekendje weg met zijn vrienden. Nou, ik kan je wel vertellen dat we er die nacht flink tegenaan gegaan zijn. Jan-Willem wist bijna niet wat hem overkwam, als je begrijpt wat ik bedoel!![]()
Lieve groetjes,
Gerda
Sinepquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:24 schreef sinepedraap het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |