Ik ook wel. Dit was een van mijn lievelingsnummers, en als ik het origineel hoor krijg ik altijd megakippevelletjes bij de keychange. Dit keer niet, hoewel hij het keurig zong. Jahmene was fantastisch. Samen met James beste van de avond.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:51 schreef themauster het volgende:
Bij Chris Maloney moet ik steeds aan de Love boat denken.
Ik vooral dat stokkend zingen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:39 schreef _evenstar_ het volgende:
De rest mjah Ella was ok maar dunno begin dat riedeltje zat te worden ??
district 3 mag wat mij betreft nog wel een kansje hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:52 schreef themauster het volgende:
Mijn voorgevoel zegt dat District3 en Kye/Chris in de bottom 2 zitten morgen.
Ik begin zelfs moe te worden van James. Moet er niet aan denken om een hele cd met 12 nummers van hem te moeten luisteren.quote:Op zondag 4 november 2012 14:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Alletering wat is iedereen saai en ongeïnspireerd. Zelfs James viel wat tegen.
Idem. En toch steeds weer willen kijken. Soms snap ik mezelf niet.quote:Op zondag 4 november 2012 15:52 schreef gelestipjes het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat gisteren ook had bij James. Het was een beetje zo'n "mja, dit ken ik nu wel, het klinkt eigenlijk net als voorgaande weken en ik heb het inmiddels wel gezien" gevoel. Datzelfde heb ik bij Ella trouwens. Al met al niet echt een interessant seizoen, maar goed, vorig jaar vond ik het ook al niet echt geweldig.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
Als Louis Walsh nog 1 x "you could be the next big boyband" zegt, schiet ik mijn tv dood
Volgens mij zegt hij elk jaar, elke aflevering, wel meer zinnen die constant hetzelfde zijn.quote:
Daar heb ik alleen bij Ella last vanquote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Ik begin zelfs moe te worden van James. Moet er niet aan denken om een hele cd met 12 nummers van hem te moeten luisteren.
Klopt, maar aan deze erger ik me het meest. En aan de ads die ik nu steeds krijg op Fok! over haarimplantaten in een kliniek in Blackrock, Dublin, waar meneer Walsh gebruik van heeft gemaakt. Bedankt meneer Walshquote:Op zondag 4 november 2012 18:45 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij elk jaar, elke aflevering, wel meer zinnen die constant hetzelfde zijn.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
I WANT PEOPLE TO TAKE pick up THEIR PHONES AND VOTE FOR YOU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |