Ah oke ja ik wil zo'n kerstsetje eigenlijk, maar wil ze wel eerst in het echt zien hehe. Jij moet maandag zeker werken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind van wel dico maar de oogschaduws zijn wel kleiner geworden en ze zijn duurder dan vorig jaar. Ik ga sowieso een nagellakje halen en een oogschaduwquad maken
Yes ik moet werkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah oke ja ik wil zo'n kerstsetje eigenlijk, maar wil ze wel eerst in het echt zien hehe. Jij moet maandag zeker werken?
Das handig jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:13 schreef megamandy het volgende:
GodverMijn pa had vrij gepakt op het werk dus we konden naar James Bond. Komen we daar, is het uitverkocht terwijl de normale kassa's niet eens open zijn
Iedereen om ons heen hoorde je ook zeggen van ooh, Skyfall staat niet op het bord. Ooh het is al uitverkocht.
Wij alle bioscopen in de buurt nakijken, alles uitverkocht. Dus toen zijn we maar pizza gaan halen.
Nu hebben we maar via internet kaarten besteld voor de film van 22.30u (zaten in België dus hadden in de bios zelf geen internet), gaan we zometeen maar weer terug.
Hendig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:13 schreef megamandy het volgende:
GodverMijn pa had vrij gepakt op het werk dus we konden naar James Bond. Komen we daar, is het uitverkocht terwijl de normale kassa's niet eens open zijn
Iedereen om ons heen hoorde je ook zeggen van ooh, Skyfall staat niet op het bord. Ooh het is al uitverkocht.
Wij alle bioscopen in de buurt nakijken, alles uitverkocht. Dus toen zijn we maar pizza gaan halen.
Nu hebben we maar via internet kaarten besteld voor de film van 22.30u (zaten in België dus hadden in de bios zelf geen internet), gaan we zometeen maar weer terug.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik heb vanavond een zeeeer matigen vogelfilm gezien en toen zat ik de hele tijd van 'hoe'! En toen kwam ik thuis en zag ik de TT.
Ik heb net despicable me gezien.. zo schattigquote:Ik hou niet van james bond zelfs![]()
Schijnt inderdaad een nogal populaire film te zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:13 schreef megamandy het volgende:
Mijnes Pierce Brosnanquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het niet echt James Bond meer. Maar goed, mijn favoriete Bond is en blijft Sean Connery, dus mja.
Ja die van 22.30 was dus ook uitverkocht zodra de kassa's open gingen. Gelukkig hadden we dus online een ticket besteld.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad een nogal populaire film te zijn.
Wel apart, want kan mij niet zo een dergelijke hype herinneren bij de laatste JB's.
Vanaf Golden Eye eigenlijk.
Al moet ik zeggen dat ik deze Bonden met Daniel Craig wel erg goed vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |