abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118883925
Ik ga dit even volgen. Ben ook op zoek naar een weekje zon eind december, en Gambia is ook wel interessant.

Dit topic: Op vakantie naar Gambia geeft wel een beetje aan hoe het echt is daar.
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:49:57 #27
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_118889399
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:10 schreef Klaphark het volgende:
Ik ga dit even volgen. Ben ook op zoek naar een weekje zon eind december, en Gambia is ook wel interessant.

Dit topic: Op vakantie naar Gambia geeft wel een beetje aan hoe het echt is daar.
thanks voor de link!

Goh, het is er wel een armoedig zooitje, maar dat had ik ook wel verwacht.

Het geeft toch te denken..

Ik wil graag een weekje in de zon, maar omring door armoede én je ogen ervoor sluiten is eigenljik niks voor mij. Hoop dat ik er van kan genieten met dit wetende..
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:27:25 #28
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_118890880
Ghe, na het lezen van bovenstaand reisverhaal, ziet mijn vader het al niet meer zitten.. ;(

Wss wordt het dan maar Eilat
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:01:12 #29
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_118895056
Eilat ben ik ook geweest en daar hoef ik nooit meer naar terug. De 5 dagen dat ik er was waren er al 4,5 teveel. Veel en grote Russische groepen toeristen. Veel standjes met tijdelijke tattoos, stalletjes waar ze allemaal glimmende, goedkope rotzooi verkopen zoals asbakken met een rasta en een wietblad en nog meer rommel.

Als je op vakantie nog nooit grote groepen Russen bent tegengekomen is dit een mooie kans om te zien hoe irritant ze zijn. :P
reset
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:10:36 #30
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_118895523
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:01 schreef Individual het volgende:
Eilat ben ik ook geweest en daar hoef ik nooit meer naar terug. De 5 dagen dat ik er was waren er al 4,5 teveel. Veel en grote Russische groepen toeristen. Veel standjes met tijdelijke tattoos, stalletjes waar ze allemaal glimmende, goedkope rotzooi verkopen zoals asbakken met een rasta en een wietblad en nog meer rommel.

Als je op vakantie nog nooit grote groepen Russen bent tegengekomen is dit een mooie kans om te zien hoe irritant ze zijn. :P
ohw meer als voldoende ervaring mee helaas. Laatste keer wat Kata beach Phuket, daarvoor sharm el sheik Egypte.....

toppunt was toch wel dat een russisch stelletje voor mij een stuk of 12 (!) croissants bij het all you can eat ontbijt pakte en er geen een voor mij overliet... smerige egoistische mafioso's zijn het.. van die vetkleppen met een broodmager mokkel bah
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:11:46 #31
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_118895570
Ohja, maar Eilat beviel jou dus niet.

Iemand enig idee waar de zon nog een beetje schijnt? Wil niet naar de canarische eilandenden }:|
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:20:02 #32
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_118895912
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:11 schreef Sosa het volgende:
Ohja, maar Eilat beviel jou dus niet.

Iemand enig idee waar de zon nog een beetje schijnt? Wil niet naar de canarische eilandenden }:|
Voor wanneer (Eilat was ook niet warm in januari), wat is je budget en hoe ver wil je vliegen?

Als je gewoon in het resort blijft heb je in Gambia (of waar dan ook) heb je geen 'lastige mensen'.

'Lastige mensen' heb je in bijna ieder warm land. ;)
reset
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:24:34 #33
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_118896121
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Individual het volgende:

[..]

Voor wanneer (Eilat was ook niet warm in januari), wat is je budget en hoe ver wil je vliegen?

Als je gewoon in het resort blijft heb je in Gambia (of waar dan ook) heb je geen 'lastige mensen'.

'Lastige mensen' heb je in bijna ieder warm land. ;)
nah.. zo goedkoop mogelijk.. 300 - 500 ofzo

ben vorige maand een weekje rhodos geweest en dat was prima te doen! Griekse eilanden sowieso ...

maar daar hoef je nu ook niet meer te komen. Meer dan 20 red je niet meer... (tenminste niet op 1 dec)

Ik zit te denken aan azoren, maar daar wordt nu niet meer rechtstreeks op gevlogen vlgs mij
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:39:39 #34
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_118896762
reset
pi_119084368
Blijft grappig om te lezen dat een topic die als TT Gambia heet, reiservaringen krijgt van mensen die plotseling over Egypte en andere landen komen praten en diens slechte ervaringen daar.

@TS

Als je een beetje zon wilt dan moet je gewoon in januari gaan en of Egypte opnieuw aandoen en anders gewoon richting Zuid-Amerika gaan. Natuurlijk kun je ook de pacific aandoen maar ik denk dat dat tever weg is voor je.
  zondag 11 november 2012 @ 14:49:04 #36
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_119084797
quote:
15s.gif Op zondag 11 november 2012 14:39 schreef Iwanius het volgende:
Blijft grappig om te lezen dat een topic die als TT Gambia heet, reiservaringen krijgt van mensen die plotseling over Egypte en andere landen komen praten en diens slechte ervaringen daar.

@TS

Als je een beetje zon wilt dan moet je gewoon in januari gaan en of Egypte opnieuw aandoen en anders gewoon richting Zuid-Amerika gaan. Natuurlijk kun je ook de pacific aandoen maar ik denk dat dat tever weg is voor je.
Hi

nou inderdaad, het gaat mij om een snelle relaxede vakantie tussendoor. Van het voorjaar wil ik weer naar Azie of naar Zuid Amerika.

Egypte is mij trouwens zwaar slecht bevallen, daar ga ik niet meer naar toe.

Wat betreft de TT Gambia,... inmiddels heb ik hiervan afgezien. Het contrast is me te groot.

Zojuist een weekje Eilat geboekt! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')