6 uurtjes vliegen toch? ik vind het wel meevallen. Vlucht vertrekt 's ochtends, zijn we er om 14uquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:29 schreef bioloogje het volgende:
Waarom zo'n tering eind reizen voor een beetje zon?
Dat valt wel mee idd.. Maar weinig ervaring met Gambia zelf. Dus veel plezier daar, laat maar weten hoe het wasquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:03 schreef Sosa het volgende:
[..]
6 uurtjes vliegen toch? ik vind het wel meevallen. Vlucht vertrekt 's ochtends, zijn we er om 14u
naja, dat lijkt me weer gevaarlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Kan je beter naar Nigeria gaan (Y)
Prachtig land met mooi volk.
Hoezo? Nigeria is ook erg westers hoor! Zolang je in de grote steden blijft (Lagos,Awka, Benin City ect)quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:27 schreef Sosa het volgende:
[..]
naja, dat lijkt me weer gevaarlijk.
Gambia schijnt aardig 'westers' te zijn. En ik wil alleen een weekje zon, geen cultuur oid.
Ik deed 5 sterren, maakte geen donder uit blijkbaar.quote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef Xaryna het volgende:
Rust en zon moet lukken, maar dan zou ik wel in een resort of minstens-3-sterren hotel gaan. Die hebben vaak extra beveiliging aanwezig zodat je je nergens zorgen over hoeft te maken.
quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik deed 5 sterren, maakte geen donder uit blijkbaar.
Werd ons verteld dat het idd was om bedelaars en dubieuze verkopers buiten de deur te houden.quote:Op zondag 4 november 2012 21:40 schreef Sosa het volgende:
Ok... beveiliging bij de resorts? Toch wel gevaarlijk nog? Ik las op wiki en reissites dat Gambia juist safe was.
1e 2 nachten en laatste nacht in een hotel in Kololi Beach verbleven en daar stikt het idd van de Nederlanders en Britten.quote:Op maandag 5 november 2012 16:41 schreef Sosa het volgende:
Ok... irritante bedelaars en verkopers kan ik wel handelen.. genoeg ervaring mee.
En hoe is het eten? Wordt er met name europees geserveerd of ook plaatselijk? Heb ook gelezen dat het er 'stikt' van de nederlanders?
Thanks! Dat is wel lachen heequote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef Individual het volgende:
[..]
1e 2 nachten en laatste nacht in een hotel in Kololi Beach verbleven en daar stikt het idd van de Nederlanders en Britten.
Daarnaast vind je er afgedankte Nederlandse vuilniswagens, brandweerwagens en een veerpont (naar Barra) uit Zeeland. Ook zijn Holland Beton Groep en andere grote NL bedrijven bezig wegen aan te leggen en stranden op te spuiten. Ze verkopen er ook NL zuivel.
Het eten in de resorts is een mix van Europees en lokaal.
Ken dat resort niet precies, maar lijkt op degene waar ik ben geweest en was prima. De apen renden rond in de resort. Het bier (Julbrew en anderen) is prima te drinken. Het ontbijt was Engels (worstjes, spek, eieren), broodjes, kaas en veel vers fruit.quote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Sosa het volgende:
[..]
Thanks! Dat is wel lachen hee
Kololi ja, zo heet het..
Maar het resort wat ik nu heb gevonden heet Ocean Bay en ligt in Bakau. Ken je dat ook?
klinkt als muziekquote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Individual het volgende:
[..]
Ken dat resort niet precies, maar lijkt op degene waar ik ben geweest en was prima. De apen renden rond in de resort. Het bier (Julbrew en anderen) is prima te drinken. Het ontbijt was Engels (worstjes, spek, eieren), broodjes, kaas en veel vers fruit.
De 'bedelaars' doe je een onmogelijk 'tegenbod'.
Bedelaar:"Hello where are you from? Want a tour, stroke a crocodile, taxi, etc? I can do for you! Want a necklace? Free! Now give me money! Nice to be nice!"
Jij: -"I'm looking for Ruud Lubbers. If you find him I will give you 5000 Dalasi / Would you like to donate for poorly seals/kittens/puppies/etc in Mongolia?/..een ander onzinverhaal." Zo verliezen ze snel interesse en gaan ze de volgende toerist lastigvallen.
klopt ja, kom opeens allemaal van die gekke sites tegenquote:Op dinsdag 6 november 2012 06:47 schreef polariteit het volgende:
Gambia, schijnt een waar vogelwalhalla te zijn als je daar van houdt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |