Jawelquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:43 schreef shaderon het volgende:
Iemand interesse om een let's play portal 2 coop te doen?
Na ah, geen optie, kan nergens komen met mijn gescheurde kruisband en miniscus, dan maar ditquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
naar de kroeg zuipen en jezelf helemaal naar de tering zuipen totdat je niet meer weet hoe je thuis moet komen maar morgen toch weer brak wakker in je bed wakker word niet wetende hoe je daar gekomen bent
Mooiquote:
plex, flodder, mar456 en ik zitten op mfok. en plex op de TS van mfok.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:04 schreef Lorrelies het volgende:
Waar zitten jullie dan, ik zie niemand :c
ip?
Héél mfok? nee, een klein groepje oudere spelers bleef dapper weerstand bieden aan de overheersers en maakte het de 10-jarigen bepaald niet gemakkelijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:11 schreef mar456 het volgende:
De gemiddelde leeftijd op mfok ligt rond de 10 heb ik het gevoel
Iedereen boven de 14quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef Lorrelies het volgende:
Mja dat gevoel kreeg ik ook een beetje
"Ik ben 8!"
"Ben je echt 8?"
"Ja"
"Oh, ik ben 12"
"Ik 14"
"Ik ben 11"
En toen zat ik van:FUCK IT IK BEN AL 21
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef mar456 het volgende:
30 jarige mannen die minecraft spelen![]()
Ga een vrouw neuk0n of desnoods ga je vreemd met je linkerhand
Naast zijn baan waarmee hij 50000 euro per maand verdient natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Want elke 30+ man vult zijn vrije tijd natuurlijk uitsluitend met het neuken van vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |