Wat drink jij dan, zit jij aan je pallemke?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:11 schreef TJV het volgende:
Amstel en Heineken zijn ook alleen te doen als je je tanden moet poetsen, of als je weet dat je het binnen 2 uur weer uitkotst.
Zoiets.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
Wat drink jij dan, zit jij aan je pallemke?
Ik drink helemaal niet jonge WAT VIND JE DAAR VAN HE.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik vind het zeer goed van je dat je jezelf kunt beheersen geen alcohol te drinken en aan je gezondheid denkt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik drink helemaal niet jonge WAT VIND JE DAAR VAN HE.
Danku, Dat respecteer ik zeer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:20 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik vind het zeer goed van je dat je jezelf kunt beheersen geen alcohol te drinken en aan je gezondheid denkt.
wat is daar lets play aanquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:43 schreef shaderon het volgende:
Iemand interesse om een let's play portal 2 coop te doen?
oh; ga je er ook over praten dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
Verkeerd verwoord misschien. Je kunt het lets play video noemen, playthrough dan
Iddquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
oh; ga je er ook over praten dan?
Omdat het leuk is, weet jij iets beters dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
waarom zou je; er zijn daar al 1000 video's over
texelse skuumkoppe of HJ.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ip?quote:
naar de kroeg fietsen en jezelf helemaal naar de tering zuipen totdat je niet meer weet hoe je thuis moet komen maar morgen toch weer brak wakker in je bed wakker word niet wetende hoe je daar gekomen bentquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef shaderon het volgende:
[..]
Omdat het leuk is, weet jij iets beters dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |