quote:wtf heeft de fp ermee te maken?
Op zondag 10 november 2002 21:51 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Deze helemaal.
Stomme FPers allemaal.
-edit- misschien ergens een manual te vinden voor die presignals??
-edit2- Manual gevonden, misschien ook handig voor andere mensen....
http://www.ttdpatch.com/manual/Pre-signals--detailed-.html#Pre-signals%20(detailed)
[Dit bericht is gewijzigd door Marvin op 11-11-2002 16:01]
quote:met die Bordjes kun je zien of een sein een presignal is, en zoja, wat voor type presignal het is...
Op zondag 10 november 2002 14:11 schreef Marvin het volgende:
Oke ik heb dat hele signal gedoe nou onder de knie, alleen vraag ik me af wat is nou het nut van die bordjes eronder... die presignals zeg maar??
quote:Ja.
Als je een kruising hebt en je zet er gewone signals neer heeft gewoon de eerste die bij zo'n signal is, voorrang... verandert dat door die presignals??
Zie 'InterCity/stoptrein' voorbeeld die ik gepost heb. Daar heeft de InterCity bijna altijd voorrang.
En nog iets kan je ook praten in het spel.
Ik heb het hier over TTDeluxe wat draait onder dos.
Alvast bedankt
quote:je moet een station bouwen midden in een stad, vlak voordat je 'm bouwt, zie je of het station passengers/mail accepteert.
Op dinsdag 12 november 2002 18:45 schreef trance_fan het volgende:
Hallo luitjes ik heb een probleem ik ben zover mijn tycoon goed loopt maar nu zit ik met een goods overschot wie weet waar ik die naar toe met vliegen, varen, rijden of wat dan ook.En nog iets kan je ook praten in het spel.
Ik heb het hier over TTDeluxe wat draait onder dos.
Alvast bedankt
quote:Een goods overschot bij een fabriek?
Op dinsdag 12 november 2002 18:45 schreef trance_fan het volgende:
Hallo luitjes ik heb een probleem ik ben zover mijn tycoon goed loopt maar nu zit ik met een goods overschot wie weet waar ik die naar toe met vliegen, varen, rijden of wat dan ook.
Zoja, leg een spoor aan naar een grote stad en dump daar je goods.
Als er in het geel 'en-route' achterstaat, dan accepteert de plaats van bestemming geen goods meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |