abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118771862
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:22 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Hm, dus in feite staat je hele harde schijf op dropbox?
Als je dat wil kan dat.
Because you know i'm all about that ass
pi_118771873
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:22 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Hm, dus in feite staat je hele harde schijf op dropbox?
Nee. Je hebt een map, gewoon in je Documenten staan, genaamd Dropbox. Alles wat je in die map zet, wordt gesynchroniseerd met de Dropbox-servers. Als ik een bestand bewerk die in die map staat (die bestanden staan dus gewoon op je computer), wordt de nieuwe versie automatisch gesynchroniseerd met de Dropbox-servers.

Je hebt dan dus altijd een online-kopie van al je bestanden. Mocht je nou meerdere apparaten hebben gelinkt aan hetzelfde Dropbox-account, dan worden die bestanden op alle apparaten altijd hetzelfde gehouden. Maar dan dus ook op elk apparaat offline beschikbaar. Je hoeft dus niet steeds handmatig een bestandje van je FTP af te halen, te bewerken, en weer te uploaden. Je kan het bestand gewoon direct van je hardeschijf openen, waarna elke bewerking geüpload wordt.

Mocht je nou per ongeluk een bestand verwijderen, of een verkeerde versie opslaan, kan je gewoon inloggen op de website, en dan van elk bestand alle oude versies weer herstellen. Eenvoudiger kan niet.

Ook als je in een projectgroep moet werken kan je een specifieke map in je Dropbox met iedereen delen. Iedereen van je projectgroep heeft dan altijd toegang tot de laatste versie van elk bestand en kunnen deze zelf ook bewerken. Maar dan met hun eigen account (waardoor je op internet ook kan zien wie welk bestand wanneer aangepast heeft), dus je eigen wachtwoord hoef je niet te geven.
pi_118771945
Ik heb 22,4 GB ^^

ooit met zo'n google adwords coupon van 50 euro mijn dropbox referral link gedeeld en dat hielp nogal haha
Nope
pi_118771947
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:27 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nee. Je hebt een map, gewoon in je Documenten staan, genaamd Dropbox. Alles wat je in die map zet, wordt gesynchroniseerd met de Dropbox-servers. Als ik een bestand bewerk die in die map staat (die bestanden staan dus gewoon op je computer), wordt de nieuwe versie automatisch gesynchroniseerd met de Dropbox-servers.

Je hebt dan dus altijd een online-kopie van al je bestanden. Mocht je nou meerdere apparaten hebben gelinkt aan hetzelfde Dropbox-account, dan worden die bestanden op alle apparaten altijd hetzelfde gehouden. Maar dan dus ook op elk apparaat offline beschikbaar. Je hoeft dus niet steeds handmatig een bestandje van je FTP af te halen, te bewerken, en weer te uploaden. Je kan het bestand gewoon direct van je hardeschijf openen, waarna elke bewerking geüpload wordt.

Mocht je nou per ongeluk een bestand verwijderen, of een verkeerde versie opslaan, kan je gewoon inloggen op de website, en dan van elk bestand alle oude versies weer herstellen. Eenvoudiger kan niet.

Ook als je in een projectgroep moet werken kan je een specifieke map in je Dropbox met iedereen delen. Iedereen van je projectgroep heeft dan altijd toegang tot de laatste versie van elk bestand en kunnen deze zelf ook bewerken. Maar dan met hun eigen account (waardoor je op internet ook kan zien wie welk bestand wanneer aangepast heeft), dus je eigen wachtwoord hoef je niet te geven.
Aha, werkt wel handig op die manier. Zou wel mooi geweest zijn voor school.
🐱
pi_118771962
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:25 schreef blow... het volgende:
Hoe komen jullie aan zoveel gratis ruimte?
Acties :P
pi_118772232
Ik doe er niet zoveel mee.
pi_120003595
Hoe zit dat met die gratis gigabytes van Spacerace eigenlijk? Ze zeggen dat het maar voor twee jaar geldt, maar wat als mijn box nou vol zit tegen die tijd... Gooien ze dan alles weg?
  donderdag 6 december 2012 @ 18:11:29 #33
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_120004230
Ik heb al 450 gb gratis.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_120009340
Dropbox _O_
pi_120062342
Ik heb nu 28gb ofzo dankzij m'n uni.
pi_120069635
ik heb 17 gb
pi_120069705
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:53 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe zit dat met die gratis gigabytes van Spacerace eigenlijk? Ze zeggen dat het maar voor twee jaar geldt, maar wat als mijn box nou vol zit tegen die tijd... Gooien ze dan alles weg?
Ik denk dat hij dan niet meer synct totdat je zelf genoeg hebt verwijderd om weer op je originele grootte te komen.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  Forum Admin zaterdag 8 december 2012 @ 11:44:24 #38
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_120069731
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:53 schreef Thomas B. het volgende:
Ik kreeg laatst melding dat extra ruimte die ik gekregen had vanwege een andere promo 'weggehaald' zou worden. Dat betekende als ik er over heen zat, de bestanden bleven staan, maar dat er geen nieuwe meer bij konden / veranderen tot ik onder de nieuwe limiet zat.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')