SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet echtquote:
je krijgt een aaiquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waf waf, mag ik nu een koekje of aai?
weenie vind t nogal een flikker die gozerquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vond die met het konijn leuker maar deze is ook liev
Wat voor koekje?quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je krijgt een aaiwanneer je goed hebt geleerd een koekje
dat magquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weenie vind t nogal een flikker die gozer
Mag ze al loslopen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je krijgt een aaiwanneer je goed hebt geleerd een koekje
chocolate chipquote:
niet te ver, dan krijgt ze billenkoekquote:
telkens wanneer ik die kerel zie heb ik de neiging om mijn vuist in zijn gezicht te duwenquote:
succes meidquote:
ik heb zin om iets anders in zijn gezicht te duwenquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
telkens wanneer ik die kerel zie heb ik de neiging om mijn vuist in zijn gezicht te duwen
niets persoonlijks verder
quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb zin om iets anders in zijn gezicht te duwen
als ik die tanden zie lijkt mij dat pijnlijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb zin om iets anders in zijn gezicht te duwen
rip tepelsquote:
als jij eerst zijn tanden uit zijn bek slaatquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als ik die tanden zie lijkt mij dat pijnlijk
denker jijquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als jij eerst zijn tanden uit zijn bek slaat
Kijk je fobo eensquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Roro
Tips om aan te komen? Sinds 2 maanden weeg ik te weinig vind ik.
Is goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kijk je fobo eensKrachttraining doen en gezond veel eten
Nee ik weet geen tips eigenlijk
Ik weeg ook niet wat ik moet wegen voor mijn lengte. Ik denk dat ik tussen de 60 en 70 weeg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed
Ik weet het niet, ik eet gewoon normaal, maar weeg nog maar 46 kg
En wil toch iets van 3 kg aankomen, maar het lukt maar niet.
Gaan we samen aankomen dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weeg ook niet wat ik moet wegen voor mijn lengte. Ik denk dat ik tussen de 60 en 70 weeg.
Dan gaan we dood. Of ligt er aan wat voor oliequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Liters olie naar binnen gieten?
leren jijquote:
Je wilt toch naar VWO6, hup leren danquote:
wil je m'n vloeibare chocola proeven? :$$quote:
5vwoquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je wilt toch naar VWO6, hup leren dan
ik lust geen karamel sry.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wil je m'n vloeibare chocola proeven? :$$
Want?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als heppie je papa is ben ik dat ook.
We hebben een geheimpje voor je, heppie en ik kunnen geen kinderen maken dus we hebben je geadopteerd.quote:
Oepsquote:
Oceanview's baarmoeder was al weg sinds haar geboorte.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We hebben een geheimpje voor je, heppie en ik kunnen geen kinderen maken dus we hebben je geadopteerd.
Het is mij niet gegund.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oceanview's baarmoeder was al weg sinds haar geboorte.
Marokkaan+ginger=Aziaat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We hebben een geheimpje voor je, heppie en ik kunnen geen kinderen maken dus we hebben je geadopteerd.
Das kindermishandelingquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oeps
Luisteren ja, anders billenkoek
Ik gun jou welquote:
Leer ervan te genietenquote:
Jammer voor je, nummer beblocktquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga de kindertelefoon bellen :S
Het uitzicht is wel goed ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wel oké. Hoe is het met oceaanuitzicht?
Wtf, dat heb ik echt ergens echt gelezen dacht ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Huh wat? Ik ben echt geen Marokkaan.
Dat is heppie die dat altijd zegt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wtf, dat heb ik echt ergens echt gelezen dacht ik
Ja, ik beblock, jij beblockt, wij hebben beblockt, kan wel zien dat je nog veel aan je Nederlands moet doenquote:
sorry mijn bananenplukkertjequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:06 schreef Oceanview het volgende:
Heppie kijk wat je allemaal doet man.![]()
Morgen ook goed uitzicht?quote:
Gvd, en ik maar denken dat je een Marokkaan wasquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat is heppie die dat altijd zegt.
Turk of Marokkaan een van die twee altijd.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja, ik beblock, jij beblockt, wij hebben beblockt, kan wel zien dat je nog veel aan je Nederlands moet doen
quote:
Morgen is het zicht bananen plukken en schillen.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gvd, en ik maar denken dat je een Marokkaan was
Mag ik dan jouw banaan plukken en/of schillen? :$:$:$$quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Morgen is het zicht bananen plukken en schillen.
alle twee. :$:$$quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw banaan plukken en/of schillen? :$:$:$$
:hearteyes:quote:
14:40 maar, 17:10 is te laat, overmorgen om 5:15 de busquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
morgen 14:40 start de film of 17:10 welke nemen we.
Lijkt mij psychologie maar dan meer in de trant van criminaliteit, dus als psychologie jou wat lijktquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Is criminologie een leuke opleiding denken jullie?
Lijkt mij wel. Zat ik ook een tijdje aan te denken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Is criminologie een leuke opleiding denken jullie?
Is psychologie niet altijd universitaire studie dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zou ook psychologie willen doen maar geen Havo
Toentertijd zeiden ze dat ik havo nodig hadquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Is psychologie niet altijd universitaire studie dan?
Volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toentertijd zeiden ze dat ik havo nodig had
Nee, havo kan ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Is psychologie niet altijd universitaire studie dan?
Was erg lang geleden dat ik dat gesprek hadquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Maar waarom heb je geen havo gedaan daarna eigenlijk dan?
Aan mij twijfelenquote:
Deed je vmbo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zou ook psychologie willen doen maar geen Havo
Echt nice, wat doe je nu, havo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar zit ik nu naar te kijken toevallig
Totdat je wordt opgegeten door je cliënt die lijdt aan een gekke ziekte.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Psychologie is voor pussy's. Echte bazen willen psychiatrie studeren.
awwquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was erg lang geleden dat ik dat gesprek hadin ieder geval had ik havo nodig om erin te stromen dacht ik.
'Je hebt niet genoeg motivatie'![]()
Toch had ik gelijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je hebt hbo toegepaste psychologie en de normale aan de uni.
Uhu, maar kan het niveau van Havo/VWO aan.quote:
Lijkt me ook ja. Misschien toch maar andere studie kiezen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Totdat je wordt opgegeten door je cliënt die lijdt aan een gekke ziekte.
Ja best wel kutquote:
Ik ben jouw beveiliger tochquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja. Misschien toch maar andere studie kiezen.
Wat doe je nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Uhu, maar kan het niveau van Havo/VWO aan.
Jij vatte het verkeerd opquote:
quote:
Beveiliging.quote:
Ik doe nu 4 havo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Deed je vmbo?
[..]
Echt nice, wat doe je nu, havo?
[..]
Totdat je wordt opgegeten door je cliënt die lijdt aan een gekke ziekte.
Of je wordt zelf gek en je gaat iedereen bewerken met een hakmes. Dan maak ik een film over jequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja. Misschien toch maar andere studie kiezen.
Zo rol ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja altijd maar weer anderen de schuld geven heh
Gek is ze al, weet niet of hakmes gek.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Of je wordt zelf gek en je gaat iedereen bewerken met een hakmes. Dan maak ik een film over je
Fucking vetquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Of je wordt zelf gek en je gaat iedereen bewerken met een hakmes. Dan maak ik een film over je
lulquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gek is ze al, weet niet of hakmes gek.
Uhu. Doe nu stage.quote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Opleiding?
[..]
Cool, waaraan denk je in de psychologie?
Niet op m'n lul, bahquote:
Nou vooruit, ik jou een hoofdksusje en jij dan ...quote:
Met veel bloed enzo. Dan neem je wraak op iedereen en ben ik een fbi agent.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Fucking vetik heb altijd al een film willen hebben over mezelf.
Bevalt het?quote:
Toerisme wou ik ook, rondleidingen geven in warme landenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Zit nu gewoon overal rond te kijken
Iets met toerisme lijkt me ook leuk.
:$:$ :$$quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik jou een hoofdksusje en jij dan ...
Zeker ja.quote:
Zondag ja? :$:$:$$$quote:
Deal. Over 20 jaar zie je dit op het nieuws.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Met veel bloed enzo. Dan neem je wraak op iedereen en ben ik een fbi agent.
Stage is gewoon praktijkgericht, mocht het eerder doen omdat de theorie veel te makkelijk voor mij was. Maar bij ieder bedrijf is het weer anders wat je exact leert.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat leer je allemaal? Is is het meer fysiek of mentaal?
Opscheppertje jijquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mocht het eerder doen omdat de theorie veel te makkelijk voor mij was.
gezelligquote:
Ik schep niet opquote:
Genoeg tijd om gek te worden dus. En om je in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef Hypocriet het volgende:
Ja zo lang want studie van asdfghjkl 12 jaar.
Een beetje welquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik schep niet op
Kom op het is MBO 2, iedereen hoort dat zo te kunnen
Klein beetje maarquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Een beetje wel
Maar je hebt waarschijnlijk gelijk
Studeren lijkt me best wel leuk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Genoeg tijd om gek te worden dus. En om je in de gaten te houden.
Oh nice, maar wat voor stage doe je nu precies?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Stage is gewoon praktijkgericht, mocht het eerder doen omdat de theorie veel te makkelijk voor mij was. Maar bij ieder bedrijf is het weer anders wat je exact leert.
Kom bij mij danquote:
Bij de Tweede Kamerquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Oh nice, maar wat voor stage doe je nu precies?
Gewoon MBO niveau Nederlands etc. maar gewoon de theorie van beveiliging, hoe je op dingen moet reageren, ook wat wetskennis.quote:
ZO lang vast zitten aan een studie, je moet het maar kunnen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Studeren lijkt me best wel leuk.
Maar goed. 12 jaar studeren, eerst nog 2-3 jaar vwo afmaken en dan genoeg tijd werken om gek te worden. Dan ben je toch wel 20 jaar verder
Maar die film komt er. Beloofd?
hoe reageer je op mijquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon MBO niveau Nederlands etc. maar gewoon de theorie van beveiliging, hoe je op dingen moet reageren, ook wat wetskennis.
met mijn toetsenbordquote:
De kans dat ik na geneeskunde iets anders ga doen is ook wel grootquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ZO lang vast zitten aan een studie, je moet het maar kunnen.
En ja beloofd, moet je wel filmwaardig zijn.
Gaan wij ook nog een film maken volgende week?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De kans dat ik na geneeskunde iets anders ga doen is ook wel groot
Ik ben heel filmwaardig
Ik ben een goede leerling.quote:
Geen rekenen of wiskunde?!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon MBO niveau Nederlands etc. maar gewoon de theorie van beveiliging, hoe je op dingen moet reageren, ook wat wetskennis.
Watquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaan wij ook nog een film maken volgende week?![]()
Geen wiskunde, laag niveau rekenen, was zo laag dat ik 1 keer een toets moest maken en gelijk niet meer hoefde te komen. Weet nou niet of omdat ik zo goed was of omdat ze geen hoop meer in mij zagen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik jou een hoofdksusje en jij dan ...
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen wiskunde, laag niveau rekenen, was zo laag dat ik 1 keer een toets moest maken en gelijk niet meer hoefde te komen. Weet nou niet of omdat ik zo goed was of omdat ze geen hoop meer in mij zagen.
Foto's van jou in uniformquote:
Nietquote:
Mwehhhh. Maar ik weet niet of het iets voor mij is. Vertel meerrrrquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Foto's van jou in uniform![]()
Maar je moet wel 18+ zijn als je stage wilt doen, in het tweede jaar begint stage, moest zelf een jaar wachten omdat ik te jong was.
Zoals?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De kans dat ik na geneeskunde iets anders ga doen is ook wel groot
Ik ben heel filmwaardig
Wat wil je nog meer weten? Wij deden bijvoorbeeld ook veel praktijkopdrachten, weet niet of het ook zo bij jouw school zou wezen. Denk aan staan bij Leids Ontzet, de kermis daar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwehhhh. Maar ik weet niet of het iets voor mij is. Vertel meerrrr
Want jij weet wat voor niveau dat is?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mensen die mbo wiskunde niet kunnen
Moeten vrouwen ook zo'n pak aan? Welke lessen heb jeee?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer weten? Wij deden bijvoorbeeld ook veel praktijkopdrachten, weet niet of het ook zo bij jouw school zou wezen. Denk aan staan bij Leids Ontzet, de kermis daar.
Wanneer ik oplette kon ik het wel maar dat deed ik nooit, geen leuke periode was dat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mensen die mbo wiskunde niet kunnen
Nja ongeveer wel hehquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Want jij weet wat voor niveau dat is?
Op school hadden wij geen uniformquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moeten vrouwen ook zo'n pak aan? Welke lessen heb jeee?
Lafjoe tochquote:
Sportquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Op school hadden wij geen uniformSommige scholen doen dat wel. Nederlands, maatschappijleer, Engels, beveiliging, (veel) sport, wat ICT.
8 uur per week hehquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sportict
.
Mweh mweh. Afgekeurd.
Oh jij niet dan?quote:
Druk met studie en inpakken enzoquote:
Hoeveel kan je met beveiliger verdienen dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
8 uur per week hehICT was echt heel weinig, beetje basiskennis dit dat.
Ligt eraan waar je werkt natuurlijk, maar mijn vaste collega's verdienen ongeveer 1800-1900 nettoquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoeveel kan je met beveiliger verdienen dan?
ah succes en zoquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Druk met studie en inpakken enzo
laatste avond in mijn ouderlijk huis
We merken het zondag wel hehquote:
Nou, het is gewoon een vreemd ideequote:
Da's best veelquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je werkt natuurlijk, maar mijn vaste collega's verdienen ongeveer 1800-1900 netto
Dat lijkt me ook wel ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon een vreemd ideeHeb hier wel mooie herinneringen uiteraard
Ik woon ook al op mezelf, mijn ouders hebben gewoon het huis verkochtquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel ja.
Maar ja, ik wil hier zo snel mogelijk weg![]()
ah.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik woon ook al op mezelf, mijn ouders hebben gewoon het huis verkocht
4-5quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Da's best veelwerken er ook vrouwen? Wat voor vrouwen
?
is heel vreemd kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ah.Dat lijkt me wel heel raar ja.
Ik ken het wel ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is heel vreemd kan ik je vertellen
Maarja hoort erbij natuurlijk
Manwijven dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
4-5
Ehmmmmmm
Nah ze zijn wel aardigWel wat grof gebekt
geen meisjes meisjes zeg maar
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ken het wel ja.ik vond het echt heel kut toen.
Ja ik 1 keer dus, een soort van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben als kind 2 keer verhuisd, en toen op kamers dus opzich is het niet zo ergEn als ik klaar ben met mijn bachelor ga ik ook in het buitenland studeren dus tja
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja ik 1 keer dus, een soort van.![]()
In het buitenland?
Weet je al waarheen dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]heerlijk weg uit Nederland
![]()
Mij zomaar verlaten heh.quote:
Pizzaquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Geef ik je wel af en toe een pizza![]()
Ik had 3 weken geleden ook nog een paar pizza's ingeslagen.quote:
Geld voor genoeg paraplu's, huizen met verwarming en genoeg welvaart om mensen verwent te maken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Regen, kou en chagrijnige verwende mensen.
Die welvaart maakt mensen chagrijnig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Geld voor genoeg paraplu's, huizen met verwarming en genoeg welvaart om mensen verwent te maken.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had 3 weken geleden ook nog een paar pizza's ingeslagen.
Zondag maak je het maar goed hoorquote:
neequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zondag maak je het maar goed hoor
En met kerst
Armoede ook en altijd warm wordt je ook moe van hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die welvaart maakt mensen chagrijnig.
en buiten is het alsnog koud.
Terug naar je kamerquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiekem was ik jackass 2 kijken.
Hihihihi
Zomaar met anderen flirten heh, HEHquote:
Armoede juist niet man.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Armoede ook en altijd warm wordt je ook moe van hoor.
EN WAT GA JE ERTEGEN DOEN DAN? HEH.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zomaar met anderen flirten heh, HEH
Billenkoek wist je nogquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
EN WAT GA JE ERTEGEN DOEN DAN? HEH.
Hoe denk je dat ik mij voel dan, constant met anderen flirten.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Armoede juist niet man.
Niet te warm. Gewoon warm genoeg
Omdat mensen dan te niet nadenken over hun kutleven. Dat doen mensen pas als ze genoeg geld en dus tijd hebben daarvoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat je net niet gaat zweten
Laat mijquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik mij voel dan, constant met anderen flirten.
Nee, niet fijn.quote:
Niet meer doen.quote:
Buk maar vooroverquote:
Nee hoor, stel je voor. Je woont in een land waar er grote verschillen zijn in rijk en arm en jij hebt moeite met rondkomen en ziet mensen zwoegen terwijl er in een andere wijk mensen met villa's en dure auto's wonen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat mensen dan te niet nadenken over hun kutleven. Dat doen mensen pas als ze genoeg geld en dus tijd hebben daarvoor.
Ja gewoon wel lekker warm
Ik onterf je.quote:
Nope. Rijkere mensen zijn eerder depressief. Welvaartsziekte alles.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee hoor, stel je voor. Je woont in een land waar er grote verschillen zijn in rijk en arm en jij hebt moeite met rondkomen en ziet mensen zwoegen terwijl er in een andere wijk mensen met villa's en dure auto's wonen.
Of je kan gewoon genieten van de Nederlandse zomer en blij zijn dat er afwisseling is?
Weenie, meeten?quote:
Krijg je billenkoek irlquote:
Met zoveel voordelen kan je ook een paar nadelen verwachten ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nope. Rijkere mensen zijn eerder depressief. Welvaartsziekte alles.
Ja maar ik kan niet goed tegen die kou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |