quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk ineens wat meurt het hier... zie ik verscholen tussen de teringbende op tafel een stuk kaas met onbedoeld donslaagje liggen
Gatverdammequote:Op zaterdag 3 november 2012 11:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk ineens wat meurt het hier... zie ik verscholen tussen de teringbende op tafel een stuk kaas met onbedoeld donslaagje liggen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:37 schreef BBQ-kip het volgende:
He bahquote:
Kun je jouw deel ook alleen maken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:39 schreef Diconnected het volgende:
En nog steeds geen spoor van mede klasgenoten
Neh gamba's op 't terras gister. Thanks!quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
He bahJe hebt toch geen zalm gegeten he?
Beterschap iig
he bah, vorige week ook gehad...quote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Winkelen met brumFUCK dit ik ga malice gewoon halen.
Nope, want we moeten overleggen hoe we nog 2 minuten voor ons radioprogramma moeten vullenquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je jouw deel ook alleen maken?
Ik zou ze de tering wensen en het lekker zelf doen
[ afbeelding ]
So true!
nee preciesquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht
Datquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht
HBO opdrachtenquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nope, want we moeten overleggen hoe we nog 2 minuten voor ons radioprogramma moeten vullen
Ja we zijn er al met z'n 3en v/d 5, 1tje kan niet en een andere is te laat dusjaquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
HBO opdrachten
Maaruh, kun je geen opzet maken? En dan op Skype in de chat gooien "als niemand reageert en mee werkt binnen 5 minuten, is dit voorstel definitief aangenomen"
?
Oh men, ik ben zo blij dat dat allang achter de rug is voor mij.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja we zijn er al met z'n 3en v/d 5, 1tje kan niet en een andere is te laat dusja
quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeden duckface blog!
http://obsessedmagazine.blogspot.nl/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt alle foto's van haar zijn zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |