Tijdens Nederlands betekent dat hij een one night stand wil. Als hij het tijdens Engels had gevraagd wilde hij een serieuze relatie en tijdens wiskunde, wilde hij gewoon vrienden zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:34 schreef loveyourlife het volgende:
Maar hij vroeg het tijdens de les Nederlands..
Dit, is toch de basis.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Tijdens Nederlands betekent dat hij een one night stand wil. Als hij het tijdens Engels had gevraagd wilde hij een serieuze relatie en tijdens wiskunde, wilde hij gewoon vrienden zijn.
Maar hoe kan hij mij leuk vinden als hij haar lelijk vindt? Het is mijn beste vriendin..quote:Op woensdag 7 november 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
Nou een jongen vindt je leuk, en je vriendin lelijk.
En wat snap je er niet aan?
Als jongen zijnde zal ik persoonlijk niet iemand leuk vinden omdat ik haar vriendin leuk vind...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij mij leuk vinden als hij haar lelijk vindt? Het is mijn beste vriendin..
Hoezo zou iemand je niet leuk kunnen vinden als je een lelijke beste vriendin hebt?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij mij leuk vinden als hij haar lelijk vindt? Het is mijn beste vriendin..
Zoek een jongen uit die een goeie beste vriend heeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo zou iemand je niet leuk kunnen vinden als je een lelijke beste vriendin hebt?
We zijn echt heel lang samen en ik vind haar echt een leuk meisje, ik dacht dat we even leuk waren. Ik vraag me af waarom hij haar niet leuk vind.. Ze is leuk hoor..quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo zou iemand je niet leuk kunnen vinden als je een lelijke beste vriendin hebt?
Omdat hij haar lelijk vind, dat heeft hij al gezegd.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
We zijn echt heel lang samen en ik vind haar echt een leuk meisje, ik dacht dat we even leuk waren. Ik vraag me af waarom hij haar niet leuk vind.. Ze is leuk hoor..
hem een kans geven, hij wil je dikke vriendin niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef loveyourlife het volgende:
Maar ik heb twee keer nee gezegd.. Wat moet ik nu doen?
Ze is niet dik. Hij voelt zich vast afgewezen, wat moet ik doen om het goed te maken?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef -niemand- het volgende:
[..]
hem een kans geven, hij wil je dikke vriendin niet.
met hem uitgaanquote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ze is niet dik. Hij voelt zich vast afgewezen, wat moet ik doen om het goed te maken?
Dat weet ik maar wat moet ik zeggen? En moet ik wachten tot hij het nog een keer vraagt of moet ik hem mee uit vragen?quote:
Vraag hem, kom eens van je passieve reet af en onderneem eens wat.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dat weet ik maar wat moet ik zeggen? En moet ik wachten tot hij het nog een keer vraagt of moet ik hem mee uit vragen?
Ik ga slapen trouwens, goodnight FOK!ers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |