Uitgaan? welke tienersoos schenkt alcohol dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik vind wodka best wel lekker eigenlijk. Ik drink alleen bij het uitgaan.
Eigenlijk mag je dat niet, maar nou vooruit dan, voor deze keer...quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik vind wodka best wel lekker eigenlijk. Ik drink alleen bij het uitgaan.
Fake id jeweetzzzquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:04 schreef Lanejo het volgende:
[..]
Uitgaan? welke tienersoos schenkt alcohol dan?
Nee, wij zien de bui al hangen...quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:58 schreef loveyourlife het volgende:
Hier word ik dus ook niet serieus genomen, great.
op een bankje om half 3 snachs met 3 geile bontkraagjes om je heen, wachtend tot je dronken genoeg bent aan te betasten, valt ook onder uitgaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:04 schreef Lanejo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:02 schreef Lanejo het volgende:
[..]
hij ziet de leeftijd 15 staan en pedobear is ook aanwezig haha
quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
op een bankje om half 3 snachs met 3 geile bontkraagjes om je heen, wachtend tot je dronken genoeg bent aan te betasten, valt ook onder uitgaan
Ik ga gewoon naar 18+ clubs hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:04 schreef Lanejo het volgende:
[..]
de wereld is kapotquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:11 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar 18+ clubs hoor.
Meisjes afkraken = neukenquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:46 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij is best wel populair en hij heeft heel veel aanbidsters , echt niet normaal. Hij maakt meestal alleen maar gemene opmerkingen over meisjes en wil altijd laten zien hoe geweldig hij is, discussting.
Daar had ik niet aan gedacht.. Dankje!quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:07 schreef Draganta het volgende:
Ok sorry ts, nu even weer serieus:
Als je hem niet leuk vind, dan gewoon niks er mee doen, en niet op zijn berichten in gaan. Misschien wilt hij je alleen voor een keertje ofzo. Zo'n figuren zijn er helaas ook.
Ja man, zie dit topic: Kinderen in clubsquote:
ziek! snap die ouders niet.. kansenwijk?quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja man, zie dit topic: Kinderen in clubs
Nee joh ligt niet aan die ouders die kinderen zeggen we gaan gezellig bij Peter FIFA spelen of een pyjamafeestje vieren bij Nicole en dan snel omkleden naar hoerig kleding en op naar de clubs.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:14 schreef Lanejo het volgende:
[..]
ziek! snap die ouders niet.. kansenwijk?
Ik kraak je niet af, ik heb het over de algemene verpaupering van de generatie 14/15 jarigen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:21 schreef loveyourlife het volgende:
Ik wou alleen maar weten of ie me leuk vond of niet, en jullie kraken me gewoon af.(sommige van jullie) Wat the fuck is er mis met experimenteren?
Ik vind niet dat we aan het verpauperen zijn. We experimenteren gewoon meer dan onze ouders hebben gedaan en dat is goed. Elke oudere generatie vindt dat de jeugd te ver gaat terwijl het heel normaal is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kraak je niet af, ik heb het over de algemene verpaupering van de generatie 14/15 jarigen.
Oh ja ik denk dat hij je wel leuk vindt, hij probeert op een mongolige manier de alfaman te spelen zodat je op hem valt.
Ik was 17 toen ik langzaam begon met drank, stappen, drugs, roken, snoeihard feesten, flikflooien etc. Dat is vroeg genoeg hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:33 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik vind niet dat we aan het verpauperen zijn. We experimenteren gewoon meer dan onze ouders hebben gedaan en dat is goed. Elke oudere generatie vindt dat de jeugd te ver gaat terwijl het heel normaal is.
nu nog stoppen met drugs.. voordat je er te laat achter komt.. ik ben 25 heb ook drugs gebruikt.. maar stop er beter mee.. maakt alleen kapotquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was 17 toen ik langzaam begon met drank, stappen, drugs, roken, snoeihard feesten, flikflooien etc. Dat is vroeg genoeg hoor.
Ik ben trouwens geen oudere generatie, ik ben 18.
Maak je geen zorgen, ik heb aan twee jointjes gelurkt in een tijd bestek van een jaar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:44 schreef Lanejo het volgende:
[..]
nu nog stoppen met drugs.. voordat je er te laat achter komt.. ik ben 25 heb ook drugs gebruikt.. maar stop er beter mee.. maakt alleen kapot
owwww jointjes.. rook er zoveel je wil jongen hahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb aan twee jointjes gelurkt in een tijd bestek van een jaar.
En het nog nooit zelf gehaald.
Ik was niet van plan om dingen naar binnen te snuiven of spuiten in de arm te zetten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:46 schreef Lanejo het volgende:
[..]
owwww jointjes.. rook er zoveel je wil jongen haha
Hoe gebruik jij anders wiet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om dingen naar binnen te snuiven of spuiten in de arm te zetten.
Rollen en roken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |