Ja ik voel me daar echt schuldig over.. Ze zegt dat ze het echt niet erg vind maar toch voelt het verkeerd.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef Rawberry het volgende:
[..]
plus je gaat er je vriendin wrs ook mee pijn doen
Waarom zou je het dan doen? Je voelt iets voor hem?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:41 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ja ik voel me daar echt schuldig over.. Ze zegt dat ze het echt niet erg vind maar toch voelt het verkeerd.
Hij doet echt super lief en schattig tegen mij en hij is best wel heel erg knap.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:44 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan doen? Je voelt iets voor hem?
Laat het gewoon zijn gang gaan, je zal wel zien hoe het draait.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij doet echt super lief en schattig tegen mij en hij is best wel heel erg knap.Ik vind hem soms ook wel grappig en we hebben dezelfde humor.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:23 schreef loveyourlife het volgende:
Ja ik denk dat ik deze laat lopen, ik kan nu nog geen nieuwe relatie aan..
http://forum.fok.nl/topic/1890031/3/50#118765227quote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij doet echt super lief en schattig tegen mij en hij is best wel heel erg knap.Ik vind hem soms ook wel grappig en we hebben dezelfde humor.
Maakt niet uit wat die doet, vind je hem leuk of niet verdommequote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat die doet, vind je hem leuk of niet verdomme
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:33 schreef Keith_Bakker het volgende:
Ja ze vindt hem leuk maar weet niet hoe met de situatie om te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |