We zijn echt heel lang samen en ik vind haar echt een leuk meisje, ik dacht dat we even leuk waren. Ik vraag me af waarom hij haar niet leuk vind.. Ze is leuk hoor..quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo zou iemand je niet leuk kunnen vinden als je een lelijke beste vriendin hebt?
Omdat hij haar lelijk vind, dat heeft hij al gezegd.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
We zijn echt heel lang samen en ik vind haar echt een leuk meisje, ik dacht dat we even leuk waren. Ik vraag me af waarom hij haar niet leuk vind.. Ze is leuk hoor..
hem een kans geven, hij wil je dikke vriendin niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef loveyourlife het volgende:
Maar ik heb twee keer nee gezegd.. Wat moet ik nu doen?
Ze is niet dik. Hij voelt zich vast afgewezen, wat moet ik doen om het goed te maken?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef -niemand- het volgende:
[..]
hem een kans geven, hij wil je dikke vriendin niet.
met hem uitgaanquote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ze is niet dik. Hij voelt zich vast afgewezen, wat moet ik doen om het goed te maken?
Dat weet ik maar wat moet ik zeggen? En moet ik wachten tot hij het nog een keer vraagt of moet ik hem mee uit vragen?quote:
Vraag hem, kom eens van je passieve reet af en onderneem eens wat.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dat weet ik maar wat moet ik zeggen? En moet ik wachten tot hij het nog een keer vraagt of moet ik hem mee uit vragen?
Ik ga slapen trouwens, goodnight FOK!ers.
Ik dacht eerlijkgezegd al dat ie me leuk vond of iets in die richting, ik wou weten of ik gelijk had.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef IMShuuul het volgende:
Die gozer vertelt lelijke dingen over je vriendin, je doet in eerste instantie niks, gaat naar je vriendin die er verdrietig van word en dan pas stap je boos en ''stoer'' op die jongen af om hem daarop te wijzen?![]()
Maar dat terzijde, ik denk dat je graag wilt horen dat ie je leuk vind..
Ik zou het niet weten, misschien een optie om te vragen waarom ie zo stom loopt te doen?
Dus hij wil me alleen vanwege mijn uiterlijk?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef Rawberry het volgende:
Duidelijk, hij gaat enkel voor de looks. Mocht hij je leuk vinden (van karakter) dan zou hij jouw vriendin ook wel leuk vinden.
Nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:18 schreef Fopje het volgende:
Hallo,
Is het de moeite om dit topic te lezen? Heb dit namelijk tot nu toe een beetje ontweken.
Met vriendelijke groet,
Fopje
plus je gaat er je vriendin wrs ook mee pijn doenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef loveyourlife het volgende:
Ja ik weet niet of ik dan wel met hem kan gaan als ie zo oppervlakkig is.. Hij heeft mijn vriendin ook niet echt goed leren kennen , ze begon met hem te praten en hij zei iets gemeens wat neerkwam op 'geen interesse, ik vind je irritant'. Dus..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |