Ik vind dat altijd moeilijk omdat wij de trainingen niet zien, maar Walcott is natuurlijk een speler die ruimte nodig heeft en niet iedere wedstrijd of wedstrijdverloop leent zich voor hemquote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op zich geef ik je daar gelijk in, maar in het geval van Walcott had die natuurlijk veel vaker gewoon speeltijd moeten krijgen, ook wanneer je kijkt naar de alternatieven die WEL speeltijd kregen, maar echt niet beter waren.
Arshavin bijvoorbeeld is nu al zo'n 3 jaar gewoon RUK.
Heeft nu 232 appearances (49 goals) gemaakt in de 8 jaar dat hij hier is. Eerste jaar nog geen wedstrijden, maar elk jaar erna minimaal 30 wedstrijden gespeeld. Je kan dus niet zeggen dat hij weinig gespeeld heeft.quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op zich geef ik je daar gelijk in, maar in het geval van Walcott had die natuurlijk veel vaker gewoon speeltijd moeten krijgen, ook wanneer je kijkt naar de alternatieven die WEL speeltijd kregen, maar echt niet beter waren.
Arshavin bijvoorbeeld is nu al zo'n 3 jaar gewoon RUK.
Alleen gibbs ipv de niet invorm Koscielny zou het beste elftal wat we hebben, opleveren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:30 schreef alors het volgende:
Dat lijkt zowaar idd wel de minst slechte opstelling.
Ik ook dan zit ik namelijk op de tribunequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
Toch maakte we geen sterke indruk en ben ook wel benieuwd wat er gebeurt in het weekend.
Geschorst toch, vanwege die rode kaart?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Geen Wilshere, zelfs niet op de bank. Omdat hij dinsdag 90 minuten gespeeld heeft?
Wel AOC op de bank terug
Ah ja, dat is een stuk logischerquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Geschorst toch, vanwege die rode kaart?
Omdat geen visie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom schiet ie nou meteen? Doet hij wel vaker, helaas zonder succes.
Gelukkig kan hij wel koppenquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:25 schreef sylvietjoo het volgende:
Tof! Mooi dat ie niet zelf voor het schot ging.
Ah mooi, dan is hij in januari dus weer 'like a new signing'quote:
Er is trouwens écht geen excuus om in januari wat aankopen te doen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ah mooi, dan is hij in januari dus weer 'like a new signing'wat een luxe toch!
Ik heb het.quote:Op zondag 11 november 2012 00:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nu bij MotD.
Wat is het toch een schitterend tenue!
Krijg het.quote:
Wat?quote:
Ik ookquote:
Zakelijk. Speler erop?quote:
Nee. Zou ook niet echt weten welke speler ik zou willen, misschien Vermaelen. Afgelopen zomer ergens in Frankrijk gekocht. Wil het uitshirt misschien ook nog wel.quote:
Heb ik ook niet. Ik via Arsenal site gekocht, was nog best een gedoe maar ja dat is altijd zo als je uit buitenland iets koopt.quote:Op zondag 11 november 2012 00:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee. Zou ook niet echt weten welke speler ik zou willen, misschien Vermaelen. Afgelopen zomer ergens in Frankrijk gekocht. Wil het uitshirt misschien ook nog wel.
Ja is altijd lastig. Hoeveel heb je toen betaald? Ik volgens mij 80 euro, gewoon in de Sport2000 ergens in de Drômequote:Op zondag 11 november 2012 00:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Ik via Arsenal site gekocht, was nog best een gedoe maar ja dat is altijd zo als je uit buitenland iets koopt.
Ik iets minder, rond de 60-70 euro of zo. Toen ik hem besteld had duurde het iets van 2-3 weken. Internetbankieren duurt ook nog wel 1 of 2 weken voordat dat klaar is. En dan versturen gaat ook niet bijster snel. Maar misschien deed ik ook wel iets verkeerd, maar goed heb hem in ieder geval wel.quote:Op zondag 11 november 2012 00:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja is altijd lastig. Hoeveel heb je toen betaald? Ik volgens mij 80 euro, gewoon in de Sport2000 ergens in de DrômeEn hoe lang duurde het voor je hem thuis had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |