abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_348879
ff misschien een domme vraag, maar hoeveel streams zijn er nu te bekijken tegelijkertijd?

Ik heb de BB-Spy met 3 streams en een stream van de Bus, waar ik persoonlijk niet op zit te wachten (moeten die nu ook op dat rode knopje drukken als ze eruit willen?).

Tijdens BB1 werden er 4 streams tegelijkertijd uitgezonden. Is er nu 1 opgeofferd voor de bus, worden er uberhaupt maar drie uitgezonden, hoe zit het?

En dan nog mijn belangrijkste vraag:
Waarom is stream drie permanent op het kippenhok gericht? Zodat ze wereldwijd kunnen adverteren met "live chicks"?

dinsdag 19 september 2000 @ 12:36:03 #2
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_348899
Volgens mij zijn er maar 2 cams van big brother + de kippencam en nog een paar voor wol leden geloof ik.

Dat je ook nog de bus stream kan kijken heeft er niks mee te maken de spy is ook zonder bus stream te krijgen.

Admin dinsdag 19 september 2000 @ 14:19:14 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349016
Er zijn 3 streams die voor iedereen te bekijken zijn. 2 van de bewoners (als je geluk hebt) en 1 van de kippen (volledig nutteloze stream die ze beter als 3e bewonersstream hadden kunnen besteden, maar goed).
Verder hebben worldonline leden toegang tot 2 extra streams van de bewoners.
De kwaliteit van de streams is wat beter dan vorig jaar, da's wel een pluspunt, maar een groot minpunt vind ik toch wel dat er maar twee echte streams vrij beschikbaar zijn.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 19 september 2000 @ 14:33:07 #4
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_349039
Zeker als je het vergelijkt met de andere landen waar ze een stuk of 8 streams hebben.
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 14:52:09 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349061
Precies. Het lijkt wel of 't bij Veronica van de armen moet ofzo. Pleur gewoon 24 streams online en laat iedereen zelf zijn eigen regie verzorgen. Scheelt je nog personeelskosten ook...

Snap ook het nut niet om twee streams op dezelfde camera te zetten. En waarom 's nachts twee streams vanuit de mannenslaapkamer in plaats van één uit de mannen en één uit de vrouwenslaapkamer ?

Trouwens (met het gevaar in het achterhoofd dat het binnenkort echt zover is omdat we ze op een idee hebben gebracht), het valt me nog mee dat we niet in de streams om de tien minuten een reclameblok te zien krijgen.

pi_350978
Ik krijg zeer regelmatig dezelfde stukjes te zien en te horen voor en na een storing, hoe kan dit? Lopen de streams achter?
  woensdag 20 september 2000 @ 16:24:13 #7
4316 Arnof
Socioofzo.......
pi_351004
Streams lopen +/- 15 min achter daardoor kan Veronica nog ingrijpen als er teveel wordt weggeven op de streams.

Waarom niet 24/7 alle streams? Simpel, dan worden versies in elkaar geknutseld die beter zijn dan die op tv en kan Hummie niet meer manipuleren.

Trouwens ik kreeg via via te horen dat er een methode is de streams per camera op te roepen zijn. Weet iemand hier meer van? Dus dat veronica niet meer voor je kiest, maar dat je zelf een camera (b.v. woonkamer) kan aanroepen.

[Dit bericht is gewijzigd door Arnof op 20-09-2000 16:30]

Don't speak unless you can improve the silence. -Hunter
  Admin woensdag 20 september 2000 @ 16:51:51 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_351067
Lijkt me erg sterk.. Ik geloof niet dat Veronica zo dom is om de streams van elke camera op internet te gooien, ook al is de url ervan niet bekend gemaakt.

Dat je sommige stukjes dubbel krijg ligt grotendeels aan het bufferen van je player. Deze buffert standaard 5 tot 30 seconden, en bij een storing zullen de laatste 5 seconden opnieuw de buffer in gaan.

Of de streams al dan niet 15 minuten achterlopen durf ik niet te zeggen.

woensdag 20 september 2000 @ 16:54:34 #9
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_351076
quote:
Op 19 september 2000 14:52 schreef Danny het volgende:
Trouwens (met het gevaar in het achterhoofd dat het binnenkort echt zover is omdat we ze op een idee hebben gebracht), het valt me nog mee dat we niet in de streams om de tien minuten een reclameblok te zien krijgen.
Toch jammer dat ze het verkeerde idee overnamen.
  donderdag 21 september 2000 @ 11:45:13 #10
4316 Arnof
Socioofzo.......
pi_352554
De verklaringen:

De 15 minuten vertraging:

Vrij in het begin riep een van de bewoners hoe laat het was (8.45u). Het was toen al 9.00uur. Vandaar. Zij hebben naar mijn weten nog steeds zicht op de kerktoren en weten dus hoe laat het zou moeten zijn.

Update
De streams
Net gehoord: In principe zijn alle camera's aangesloten op het net. Alleen de regie bepaalt welke camera naar welke stream gaat. Een slimme jongen is nu bezig de camera's buiten de streams om aan te spreken. Hij is al een heel eind, maar de laatste stap is wat moeilijk. Mocht ik meer te weten komen laat ik dit natuurlijk het eerste hier weten.

Enkele camera's zijn overigens al gelukt, maar gaan wat shaky. Als deze werken lees je het hier.

[Dit bericht is gewijzigd door Arnof op 21-09-2000 11:46]

Don't speak unless you can improve the silence. -Hunter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')