quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:35 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]Dit idd! It's just the same old...Maar dat geeft niet, want ze zijn weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede seizoensopener, veel spannende en interessante plotwendingen. Ik ben erg benieuwd naar de Castiels verhaallijn als mens![]()
Verder zaten er wel wat 'schoonheidsfoutjes' in deze aflevering, voor mij voelde het aan alsof we het allemaal al een keer gezien hadden.
Sam ligt weer eens half op sterven, Dean gooit weer alles in de strijd om hem te redden, ondanks dat er weer gelazer van komt etc. Sommige dialogen voelden echt aan als een herhaling.
Maaaaaar, the boys are back!!!![]()
![]()
And so the lion fell in love with the lamb
Qua goede story arcs is het inderdaad al sinds het Apocalypse-seizoen afgelopen. Ik zit nu eerder te wachten tot we weer toffe fillers gaan zien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:07 schreef larry91 het volgende:
Het is ook herhaling, logisch want de serie is eigenlijk al 4 jaar over zijn houdbaarheidsdatum. Nog steeds leuk maar het is wel een oud verhaal in een nieuwe verpakking.
De fillers zijn ook de aflevering die Supernatural maken tot de leuke en goede serie die het isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Qua goede story arcs is het inderdaad al sinds het Apocalypse-seizoen afgelopen. Ik zit nu eerder te wachten tot we weer toffe fillers gaan zien.
Klopt. En de personages.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:40 schreef larry91 het volgende:
[..]
De fillers zijn ook de aflevering die Supernatural maken tot de leuke en goede serie die het is
Ze deed me qua uiterlijk een beetje denken aan een iets lelijkere Allison Brie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:15 schreef timmmmm het volgende:
Cas had een overly attached girlfriend
De kracht heeft gewoon altijd gezeten in de fillers eigenlijk..38 minuten een nieuwe, toffe case en dan nog een paar minuutjes story arc aan het begin/einde. Nu is die verhouding een beetje zoek, zeker nu we alles wel hebben gezien qua verhaal..na het seizoen met de duivel is het steeds meer vergezocht waar ze mee komen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:01 schreef Wepeel2 het volgende:
Tot dusverre heb ik weinig met dit seizoen. Ik heb het allemaal wel een beetje gezien. Nog een paar afleveringen kijken en misschien dat ik dan wel ga afhaken. Jammer want het was ooit een van de series waar ik elke week naar uit keek.
Mensen die nu komen klagen dat het verhaal slecht is, of de fillers slecht zijn. Mensen die afhaken omdat het matig is enz.quote:
Die mensen zeuren over niks eigenlijk!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen die nu komen klagen dat het verhaal slecht is, of de fillers slecht zijn. Mensen die afhaken omdat het matig is enz.
Valt me op hier op FOK! dat bij vrijwel elke serie die ik volg mensen lopen te klagen hoe slecht het wel niet is en hoe goed het wel niet was. Haters gaan nou eenmaal altijd haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |