Omnomnomquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Diconnected het volgende:
Mijn linkergaatje was ook gaan ontsteken, zat ineens een bobbel van 3cm op ofzo. Dus m'n moeder uitdrukken, en toen liep het pus zo langs m'n nek m'n shirt in
Eeehhhwwwwquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Diconnected het volgende:
Mijn linkergaatje was ook gaan ontsteken, zat ineens een bobbel van 3cm op ofzo. Dus m'n moeder uitdrukken, en toen liep het pus zo langs m'n nek m'n shirt in
Ja, da woord mag ik thuis dus nie meer gebruikenquote:
Wat voor wereldvreemde hork is hij?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, da woord mag ik thuis dus nie meer gebruiken![]()
Ik heb ooit een status op FB gepost met dat erin, en mijn vent was me keihard aan het uitlachen.. Hij zei dat hij dat wel eens voorbij zag komen op FB bij anderen en er dan altijd een voorstelling van had dat dat van die aparte lui waren enzo en toen deed zijn eigen vrouw dat ineens ook. En nu zegt ie het af en toe (op de meest stomme momenten, want hij snapt em heul niet) en dan gaat ie mij uit staan lachen. De eikel![]()
Een hele erge af en toequote:Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat voor wereldvreemde hork is hij?
Ik zou bijtenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een hele erge af en toe![]()
Ik hem van de week uitgelegd hoe je moet falen. Begon ie weer keihard te lachen. Want ja, die kinderen in de klas roepen dat ook heel de tijd. Dus zit ik volgens mij nu op dezelfde hoogte (of diepte) als 12-jarigen voor hem of zo
Ja maar ik bedoel een groep andere mensen zonder ogen. Die kunnen wel een blindgeleidehond of een nieuw paar ogen gebruiken. Ga je voor ze aan de kant beuken ze nog tegen je aan en kijken ze je vuil aan. Na 2x ging ik dus gewoon niet meer aan de kantquote:
... om chanel voor priem te halenquote:
lui zwijn!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
... om chanel voor priem te halen
Met opsturen ben je die korting meteen weer kwijt toch?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
... om chanel voor priem te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |