Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
3-4 weken geleden heeft een Ziggo Monteur een nieuwe Modem aangesloten, omdat mijn oude stuk was gegaan (ouder model). De nieuwe Ubee EVW3200 heeft zonder een enkel probleem gewerkt, maar sinds gisteren doen zowel internet als telefonie het niet.
Ik heb de inwendige router uit laten schakelen omdat dat gewoon een rot ding is. Ik heb er een linksys router tussen gezet.
Mijn Modem geeft het volgende aan: Power, US, DS en LAN lampjes branden gewoon, echter het RDY lampje knippert. Het Telefonie lampje staat uit. Zowel Internet als Telefonie werkt niet
Ik heb de stekkers er tig keer uitgehaald voor 10 minuten, maar dat haalt niets uit. Nog steeds hetzelfde probleem.
Je zou een harde reset kunnen proberen dmv het reset knopje 20seconden ingedrukt te houden, alle kabels uit het modem te halen, en van de netstroom af te halen. 10 minuten wachten en alles aansluiten, als telefoon dan nog niet werkt kan je beter even contact met ziggo opnemen...
Met internet zou je kunnen proberen om een internetkabel direct op het modem aan te sluiten richting de computer.