SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Was niet anoniem.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:06 schreef Ayca het volgende:
Gewoon niet opnemen als je anoniem wordt gebeld.
Dat je je prive dingen in de trein bespreekt, dat is genant.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar gaat het nou om? Om een foto of zo die op Facebook is geplaatst? Ik snap even niet wat zo gênant zou moeten zijn.
Overigens lijkt het alsof ze een script of zo zitten voor te lezen. Ik kon me totaal niet voorstellen dat een gesprok zo wordt gevoerd (al zijn de stiltes eruit geknipt, tenminste dat staat er).
Nou ja, ligt eraan wat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat je je prive dingen in de trein bespreekt, dat is genant.
quote:Ik ben even heel gelukkig op het moment. Mijn/ons nieuwe kantoor is prachtig, wat een licht, wat een zon!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:06 schreef Ayca het volgende:
Gewoon niet opnemen als je anoniem wordt gebeld.
quote:
quote:
Bij mij gaat-ie alleen op stil als vrienden uitgaan, anders krijg ik allemaal berichten in de groepswhatsapp met "waar zijn jullie" "wij zijn bij x" "ik zit even op de wc".quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn telefoons gaan gewoon op stil als ik ga slapen![]()
Sowieso belt toch bijna niemand meer, alles is whatsapp
Zo kan je thuis gratis fokken maar is het net alsof je uit bent, niks missen voor gratisquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bij mij gaat-ie alleen op stil als vrienden uitgaan, anders krijg ik allemaal berichten in de groepswhatsapp met "waar zijn jullie" "wij zijn bij x" "ik zit even op de wc".
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zo kan je thuis gratis fokken maar is het net alsof je uit bent, niks missen voor gratis![]()
Omdat ik voordat ik opneem wil weten wie ik te spreken krijg zodat ik me kan voorbereiden op het gesprekquote:
Maar waarom bel je zelf dan wel anoniem?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat ik voordat ik opneem wil weten wie ik te spreken krijg zodat ik me kan voorbereiden op het gesprekhaat telefoongesprekken, lopen vaak awkward bij mij
Voorbereiden op gesprek?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat ik voordat ik opneem wil weten wie ik te spreken krijg zodat ik me kan voorbereiden op het gesprekhaat telefoongesprekken, lopen vaak awkward bij mij
En, dit, eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar waarom bel je zelf dan wel anoniem?
Zodat ik mensen lastig kan vallen zonder dat ze weten dat ik het ben. Neequote:Op vrijdag 2 november 2012 12:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar waarom bel je zelf dan wel anoniem?
Die mensen kunnen zich dan ook niet voorbereiden en daardoor wordt het awkward.
Jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voorbereiden op gesprek?. Okay, als het voor een belangrijk gesprek (voor een sollicitatie bijvoorbeeld) is begrijp ik dat, bereid mij dan ook het liefst even voor (komt weleens voor dat ik niet opneem, maar zelf even een paar minuten later bel).
Maar... ook bij vrienden en zo? Dus, stel, ik zou jou nu bellen, heb je dan ook even tijd nodig om te voorbereiden? (Ja okay, we kennen elkaar IRL niet, dus het is een scheef voorbeeld...)
Maar goed, heb je het bij iedereen dus?
Ik snap dat voorbereiden wel. Sommige mensen wil je op sommige momenten niet spreken om niks te laten doorschemeren van je activiteit:quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voorbereiden op gesprek?. Okay, als het voor een belangrijk gesprek is (voor een sollicitatie bijvoorbeeld) begrijp ik dat, bereid mij dan ook het liefst even voor (komt weleens voor dat ik niet opneem, maar zelf even een paar minuten later bel).
Maar... ook bij vrienden en zo? Dus, stel, ik zou jou nu bellen, heb je dan ook even tijd nodig om te voorbereiden? (Ja okay, we kennen elkaar IRL niet, dus het is een scheef voorbeeld...)
Maar goed, heb je het bij iedereen dus?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik snap dat voorbereiden wel. Sommige mensen wil je op sommige momenten niet spreken om niks te laten doorschemeren van je activiteit:
- als je aan het poepen bent is er een echo
- als je aan het rukken/seksen bent ben je aan het hijgen
- als je aan het eten bent wil je niet opnemen bij iemand die een uur door ratelt
- als je in een stiltecoupé zit wil je niet opnemen als de beller doof is waardoor je moet schreeuwen
Serieus?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zodat ik mensen lastig kan vallen zonder dat ze weten dat ik het ben. Neeja, soms
[..]
Jagisteren belde bv een vriendin, dan wacht ik even 30 seconde.
maar alsnog loopt het niet lekker, moet gewoon je gezicht zien zodat ik weet wanneer je bent uitgepraat enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |