abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:05:41 #1
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118737464

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meet!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
pi_118737495
Gewoon niet opnemen als je anoniem wordt gebeld.
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:07:05 #3
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118737509
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:06 schreef Ayca het volgende:
Was niet anoniem. :P
pi_118737510
Zelf bel ik wel anoniem. :')
pi_118737518
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waar gaat het nou om? Om een foto of zo die op Facebook is geplaatst? Ik snap even niet wat zo gênant zou moeten zijn.

Overigens lijkt het alsof ze een script of zo zitten voor te lezen. Ik kon me totaal niet voorstellen dat een gesprok zo wordt gevoerd (al zijn de stiltes eruit geknipt, tenminste dat staat er).
Dat je je prive dingen in de trein bespreekt, dat is genant.

Ik ben even heel gelukkig op het moment. Mijn/ons nieuwe kantoor is prachtig, wat een licht, wat een zon! *O*
pi_118737522
Oh :') ja logisch, je belde terug :')

vroeg

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2012 12:07:35 ]
pi_118737534
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:07 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dat je je prive dingen in de trein bespreekt, dat is genant.
Nou ja, ligt eraan wat.

quote:
Ik ben even heel gelukkig op het moment. Mijn/ons nieuwe kantoor is prachtig, wat een licht, wat een zon! *O*
*O*.
pi_118737538
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:06 schreef Ayca het volgende:
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:07 schreef Ayca het volgende:
:')!

Hoezo?
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:08:44 #9
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118737546
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:07 schreef Ayca het volgende:
_O-

Ik haat anonieme bellers. Dan denk ik dat het een instantie is waar ik geen zin in heb en neem ik niet op. Tja, dan loop je mijn zwoele stem mis, eigen schuld. :{w
pi_118737556
Mijn telefoons gaan gewoon op stil als ik ga slapen :P
Sowieso belt toch bijna niemand meer, alles is whatsapp :s)
pi_118737581
Mijn telefoon staat altijd op stil + vibratie (nou ja, altijd... er zijn vast wel uitzonderingen). Zit in mijn broekzak, voel 'm altijd. :9.
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:10:43 #12
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118737591
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn telefoons gaan gewoon op stil als ik ga slapen :P
Sowieso belt toch bijna niemand meer, alles is whatsapp :s)
Bij mij gaat-ie alleen op stil als vrienden uitgaan, anders krijg ik allemaal berichten in de groepswhatsapp met "waar zijn jullie" "wij zijn bij x" "ik zit even op de wc". :')
pi_118737646
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:10 schreef Levolution het volgende:

[..]

Bij mij gaat-ie alleen op stil als vrienden uitgaan, anders krijg ik allemaal berichten in de groepswhatsapp met "waar zijn jullie" "wij zijn bij x" "ik zit even op de wc". :')
Zo kan je thuis gratis fokken maar is het net alsof je uit bent, niks missen voor gratis _O_ :D
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:13:28 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118737671
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:12 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Zo kan je thuis gratis fokken maar is het net alsof je uit bent, niks missen voor gratis _O_ :D
_O_ _O-
pi_118737840
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

:')!

Hoezo?
Omdat ik voordat ik opneem wil weten wie ik te spreken krijg zodat ik me kan voorbereiden op het gesprek :') haat telefoongesprekken, lopen vaak awkward bij mij ;(
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:19:57 #17
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118737899
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:18 schreef Ayca het volgende:

[..]

Omdat ik voordat ik opneem wil weten wie ik te spreken krijg zodat ik me kan voorbereiden op het gesprek :') haat telefoongesprekken, lopen vaak awkward bij mij ;(
Maar waarom bel je zelf dan wel anoniem?

Die mensen kunnen zich dan ook niet voorbereiden en daardoor wordt het awkward. :')
pi_118737910
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:18 schreef Ayca het volgende:

[..]

Voorbereiden op gesprek? :D. Okay, als het voor een belangrijk gesprek is (voor een sollicitatie bijvoorbeeld) begrijp ik dat, bereid mij dan ook het liefst even voor (komt weleens voor dat ik niet opneem, maar zelf even een paar minuten later bel).

Maar... ook bij vrienden en zo? Dus, stel, ik zou jou nu bellen, heb je dan ook even tijd nodig om te voorbereiden? (Ja okay, we kennen elkaar IRL niet, dus het is een scheef voorbeeld...)

Maar goed, heb je het bij iedereen dus?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2012 12:23:19 ]
pi_118737933
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:19 schreef Levolution het volgende:

[..]

En, dit, eigenlijk. :D.
pi_118737957
Anoniem neem ik meestal ook niet op. :'). Alleen als ik een telefoontje verwacht en zo. Laat me maar op een andere manier weten dat je me wil bereiken als je per se anoniem wil bellen.
pi_118738033
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:19 schreef Levolution het volgende:

[..]

Die mensen kunnen zich dan ook niet voorbereiden en daardoor wordt het awkward. :')
Zodat ik mensen lastig kan vallen zonder dat ze weten dat ik het ben. Nee :') ja, soms
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Voorbereiden op gesprek? :D. Okay, als het voor een belangrijk gesprek (voor een sollicitatie bijvoorbeeld) is begrijp ik dat, bereid mij dan ook het liefst even voor (komt weleens voor dat ik niet opneem, maar zelf even een paar minuten later bel).

Maar... ook bij vrienden en zo? Dus, stel, ik zou jou nu bellen, heb je dan ook even tijd nodig om te voorbereiden? (Ja okay, we kennen elkaar IRL niet, dus het is een scheef voorbeeld...)

Ja :@ gisteren belde bv een vriendin, dan wacht ik even 30 seconden. :') maar alsnog loopt het niet lekker, moet gewoon je gezicht zien zodat ik weet wanneer je bent uitgepraat enzo :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2012 12:28:02 ]
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:26:16 #22
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118738054
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Voorbereiden op gesprek? :D. Okay, als het voor een belangrijk gesprek is (voor een sollicitatie bijvoorbeeld) begrijp ik dat, bereid mij dan ook het liefst even voor (komt weleens voor dat ik niet opneem, maar zelf even een paar minuten later bel).

Ik snap dat voorbereiden wel. Sommige mensen wil je op sommige momenten niet spreken om niks te laten doorschemeren van je activiteit:
- als je aan het poepen bent is er een echo
- als je aan het rukken/seksen bent ben je aan het hijgen
- als je aan het eten bent wil je niet opnemen bij iemand die een uur door ratelt
- als je in een stiltecoupé zit wil je niet opnemen als de beller doof is waardoor je moet schreeuwen
pi_118738068
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:26 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik snap dat voorbereiden wel. Sommige mensen wil je op sommige momenten niet spreken om niks te laten doorschemeren van je activiteit:
- als je aan het poepen bent is er een echo
- als je aan het rukken/seksen bent ben je aan het hijgen
- als je aan het eten bent wil je niet opnemen bij iemand die een uur door ratelt
- als je in een stiltecoupé zit wil je niet opnemen als de beller doof is waardoor je moet schreeuwen
:')!!!
pi_118738176
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:25 schreef Ayca het volgende:

[..]

Zodat ik mensen lastig kan vallen zonder dat ze weten dat ik het ben. Nee :') ja, soms

[..]

Ja :@ gisteren belde bv een vriendin, dan wacht ik even 30 seconde. :') maar alsnog loopt het niet lekker, moet gewoon je gezicht zien zodat ik weet wanneer je bent uitgepraat enzo :')
Serieus? :o. Waar heb jij dan vooral moeite mee? Dat je haar niet laat uitpraten of zo?

Ik had telefoonangst, vond het echt verschrikkelijk om te praten via de telefoon. Als er gebeld moest worden liet ik dat het liefst door anderen doen. :'). Kwam omdat ik de persoon tegenover me niet zag en had daardoor geen controle of zo. En de stiltes... Dacht ook na zo van wat gaat de persoon tegenover mij denken over me etc etc.

Nu is dat anders, door het gewoon te doen kan ik gewoon bellen en zo, maar alsnog, soms wel moeite bij de gesprekken. Ik spreek de persoon liever face-to-face, dan weet je waar je op reageert. Weet soms ook niet hoe ik een gesprek moet beëindigen. _O-. :').

En na het ophangen denk ik meteen 'jaaa, dit kon ik beter zo zeggen en eigenlijk moest ik dat nog aangeven etc'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2012 12:32:35 ]
pi_118738353
Ja, precies dat eigenlijk. :')

Bij werkgerelateerde dingen heb ik er raar genoeg geen moeite mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')