Dies wel cute ja, 51 euro zou ik er niet zo snel voor hebben betaald, maar voor dit bedrag érg leukquote:
DAFUQ DAT KOSTTE 51 EURO?quote:
Ik denk dat je de kleine maar gewoon op de grond moet laten slapen als hij er isquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:54 schreef Incantrix het volgende:
Goeden deal
Hmpf, ik ga mijn broer nog eens appen, als hij niet kan moet hij het maar gewoon zeggen, dan gaat lief eerst de boel maar verven ofzo.
Bellen en schreeuwen WAT IS DEZEN !!quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:54 schreef Incantrix het volgende:
Goeden deal
Hmpf, ik ga mijn broer nog eens appen, als hij niet kan moet hij het maar gewoon zeggen, dan gaat lief eerst de boel maar verven ofzo.
Moah, dit is voor Stef, de baby krijgt zijn Mariokamer (Stef is nu wel genoeg geïndoctrineerd), dus dan moet Stef op de grond. We hadden gezegd dat hij zijn kamer kreeg met zijn verjaardag de 24e en dat was een beetje domquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je de kleine maar gewoon op de grond moet laten slapen als hij er is
In een lade van de kastquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je de kleine maar gewoon op de grond moet laten slapen als hij er is
Mijn broertje is een prototype ICT-er. Ik denk dat hij dan gaat huilenquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bellen en schreeuwen WAT IS DEZEN !!
Ook op de grond laten slapen, kan hij alvast wennen aan een zeer karig bestaanquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moah, dit is voor Stef, de baby krijgt zijn Mariokamer (Stef is nu wel genoeg geïndoctrineerd), dus dan moet Stef op de grond. We hadden gezegd dat hij zijn kamer kreeg met zijn verjaardag de 24e en dat was een beetje dombeloof een peuter nooit iets wat je niet waar kunt maken
als het voor den baby was hadden we een paar weken langer de tijd gehad.
Ik besef me nu dat we het totaal verkeerd aanpakken. We moeten helemaal niet aan die kamer werken jonguh, we moeten een cupboard under the stairs hebben!quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook op de grond laten slapen, kan hij alvast wennen aan een zeer karig bestaan
Jammer van het hekwerk eromheen geloof ik. Misschien moet ik er even aan wennenquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ermahgerd, holo avondtas!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok ik ga de hont wegbrengen
Ben nog op tijd ook.
Men, zelden zo weinig zin gehad om weg te gaan.
Wat ben ik ook een kutwijf, zit ik hier te zeiken dat ik naar de Ardennen moet.
Anyway, one step at the time, eerst de hont
quote:
Weet je wat ik gisteren zag.... er bestaan HOLO derby broekjes !! ERMAHGERDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |