quote:De VS versie is nog maar een maandje uit hoor?
Op donderdag 20 februari 2003 23:29 schreef Markster het volgende:
hoorde van een paar gasten dat ie heel vet was, hebben hem een jaar geleden gezien en ze zijn er nog steeds para van
quote:Ietsje langer.
Op donderdag 20 februari 2003 23:31 schreef sweek het volgende:[..]
De VS versie is nog maar een maandje uit hoor?
Maar een jaar kan echt niet...ik geloof oktober 2002 ofzo.
quote:ik bedoel vorig jaar
Op donderdag 20 februari 2003 23:32 schreef Mike het volgende:[..]
Ietsje langer.
Maar een jaar kan echt niet...ik geloof oktober 2002 ofzo.
Weet niet precies wanneer, maar wel tijd geleden, en ze zeiden dat je die film niet op paddo's moet kijken omdat je anders met je hoofd onder kussentjes gaat zitten van angst
quote:Welke van de 3 eindes die aan de originele film zitten?
Op donderdag 20 februari 2003 23:28 schreef sweek het volgende:
Ow, ik heb hier nog niet gepost..
Nouw, ik vond hem denk ik van hetzelfde niveau als Ringu, misschien toch net wat lager...
En zo eng vond ik beide films niet, en het einde vind ik nog altijd maar zwakjes...
**** SPOILERS !!! ****
1. Het einde waarin ze het meisje in de put vinden? Was inderdaad niet zo heel sterk ...
2. Het einde met de TV? Zwakjes? Da's stoerdoenerij van je ...
3. Het einde dat ze op weg zijn om de video aan de vader te gaan tonen? Vond ik later pas erg sterk toen ik bijgekomen was van nummer 2, ook niet zwakjes ...
Maar goed ... das mijn mening ...
quote:Zal wel de originele Ring geweest zijn dan ...
Op donderdag 20 februari 2003 23:33 schreef Markster het volgende:[..]
ik bedoel vorig jaar
Weet niet precies wanneer, maar wel tijd geleden, en ze zeiden dat je die film niet op paddo's moet kijken omdat je anders met je hoofd onder kussentjes gaat zitten van angst
quote:Er is toch maar een echt einde, nummer drie van welke je daar net noemt..?
Op donderdag 20 februari 2003 23:35 schreef Weakling het volgende:[..]
Welke van de 3 eindes die aan de originele film zitten?
**** SPOILERS !!! ****
-edit- ...
Maar goed ... das mijn mening ...
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:37 schreef Weakling het volgende:[..]
Zal wel de originele Ring geweest zijn dan ...
quote:Er zijn er zelfs nog meer
Op vrijdag 21 februari 2003 00:12 schreef Markster het volgende:[..]
zijn er 2 dan
Maar volgens mij ging het wel om deze, maar weet niet cker
- Een japanse TV versie
- Een japanse filmversie
- Een koreaanse versie
- Een amerikaanse versie
En dan vergeet ik vast nog wel een paar versies ... oh ... en dan heb ik het nog niet eens over de verschillende delen Ring 0, 1 en 2 ...
quote:De Japanse evrsie deel 1 had alle drie de eindes in 1 film
Op donderdag 20 februari 2003 23:35 schreef Weakling het volgende:
Welke van de 3 eindes die aan de originele film zitten?
**** SPOILERS !!! ****1. Het einde waarin ze het meisje in de put vinden? Was inderdaad niet zo heel sterk ...
2. Het einde met de TV? Zwakjes? Da's stoerdoenerij van je ...
3. Het einde dat ze op weg zijn om de video aan de vader te gaan tonen? Vond ik later pas erg sterk toen ik bijgekomen was van nummer 2, ook niet zwakjes ...
quote:Ja, die zaten er inderdaad alledrie in... Met 3 dus als "echte" einde.
Op vrijdag 21 februari 2003 00:33 schreef SunChaser het volgende:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[..]
.
.
quote:Nederland is zo fucking traag met zijn premieres dat we het uit arren moede al hebben gedownload, nou goed.
Op vrijdag 21 februari 2003 00:37 schreef Kiezel het volgende:Fokkers zijn te cool voor de bios?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 21-02-2003 00:42]
quote:Ik ook van jou
Op vrijdag 21 februari 2003 00:38 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nederland is zo fucking traag met zijn premieres dat we het uit arren mode al hebben gedownload, nou goed.
-
-
-
-
-
De moeder die in wanhoop haar dochter in een put gooit, brrr.
En dat het meisje daar dan de deksel eropgeschoven ziet worden, bah. Van spoorloos was ik een tijd van slag, die kwaliteit heeft deze film niet, maar het idee van levend begraven worden is bijzonder akelig.
mja ik zie niet hoe je zoiets uit me tekst kan concluderen ![]()
kvind het niets eens horror-films is mij allemaal te voorspelbaar helemaal die scream cyclus ....
Kan me voorstellen dat als je het origineel niet kent je het een leuke film vindt, maar het viel mij tegen...
quote:Oh okay ... dan las ik er meer in dan wat je wilde zeggen ...
Op vrijdag 21 februari 2003 21:54 schreef DAMH het volgende: mja ik zie niet hoe je zoiets uit me tekst kan concluderen
kvind het niets eens horror-films is mij allemaal te voorspelbaar helemaal die scream cyclus ....
quote:Mwah ... ik ken het origineel wel ... en hoewel ook ik het origineel beter vond en veel dezelfde bezwaren tegen de remake als jij (zie mijn uitgebreide uitleg een paar paginas terug), vond ik het toch een heel vermakelijke film ...
Op vrijdag 21 februari 2003 22:05 schreef PimD het volgende:Kan me voorstellen dat als je het origineel niet kent je het een leuke film vindt, maar het viel mij tegen...
Ik hoopte op een dikke thriller, maar dit slaat echt alles. Geen moment freaky, en het verhaal vond ik óók al zeer kut. Vroeger keek ik onwijs veel thrillers, maar ben daar nu een beetje van af. En voorál na het zien van deze buttfilm ![]()
__edit__________
Biosje btw...
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 22-02-2003 00:15]
quote:*bekijkt scene nog een keer*
Op zaterdag 22 februari 2003 13:10 schreef Trainspotter het volgende:
Ik vond het wel een aardige film. Iemand nog het Fight Club-achtige moment na het laatste shot van de veerbootscene opgevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |