abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8619597
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:29 schreef Markster het volgende:
hoorde van een paar gasten dat ie heel vet was, hebben hem een jaar geleden gezien en ze zijn er nog steeds para van
De VS versie is nog maar een maandje uit hoor?
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  Moderator donderdag 20 februari 2003 @ 23:32:30 #152
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_8619610
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:31 schreef sweek het volgende:

[..]

De VS versie is nog maar een maandje uit hoor?

Ietsje langer.

Maar een jaar kan echt niet...ik geloof oktober 2002 ofzo.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_8619636
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:32 schreef Mike het volgende:

[..]

Ietsje langer.

Maar een jaar kan echt niet...ik geloof oktober 2002 ofzo.

ik bedoel vorig jaar

Weet niet precies wanneer, maar wel tijd geleden, en ze zeiden dat je die film niet op paddo's moet kijken omdat je anders met je hoofd onder kussentjes gaat zitten van angst

donderdag 20 februari 2003 @ 23:35:08 #154
27648 Weakling
available in strong mint
pi_8619680
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:28 schreef sweek het volgende:
Ow, ik heb hier nog niet gepost..
Nouw, ik vond hem denk ik van hetzelfde niveau als Ringu, misschien toch net wat lager...
En zo eng vond ik beide films niet, en het einde vind ik nog altijd maar zwakjes...
Welke van de 3 eindes die aan de originele film zitten?

**** SPOILERS !!! ****

1. Het einde waarin ze het meisje in de put vinden? Was inderdaad niet zo heel sterk ...
2. Het einde met de TV? Zwakjes? Da's stoerdoenerij van je ...
3. Het einde dat ze op weg zijn om de video aan de vader te gaan tonen? Vond ik later pas erg sterk toen ik bijgekomen was van nummer 2, ook niet zwakjes ...

Maar goed ... das mijn mening ...

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 20 februari 2003 @ 23:37:40 #155
27648 Weakling
available in strong mint
pi_8619723
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:33 schreef Markster het volgende:

[..]

ik bedoel vorig jaar

Weet niet precies wanneer, maar wel tijd geleden, en ze zeiden dat je die film niet op paddo's moet kijken omdat je anders met je hoofd onder kussentjes gaat zitten van angst

Zal wel de originele Ring geweest zijn dan ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_8619764
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:35 schreef Weakling het volgende:

[..]

**** SPOILERS !!! ****

-edit- ...

Maar goed ... das mijn mening ...

Er is toch maar een echt einde, nummer drie van welke je daar net noemt..?
1 en 2 vond ik wel heel leuke momenten, 3 eigenlijk ook... maar ik zat toch op meer te wachten...
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_8620548
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:37 schreef Weakling het volgende:

[..]

Zal wel de originele Ring geweest zijn dan ...

zijn er 2 dan
Maar volgens mij ging het wel om deze, maar weet niet cker
  vrijdag 21 februari 2003 @ 00:26:17 #158
27648 Weakling
available in strong mint
pi_8620880
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 00:12 schreef Markster het volgende:

[..]

zijn er 2 dan
Maar volgens mij ging het wel om deze, maar weet niet cker

Er zijn er zelfs nog meer

- Een japanse TV versie
- Een japanse filmversie
- Een koreaanse versie
- Een amerikaanse versie

En dan vergeet ik vast nog wel een paar versies ... oh ... en dan heb ik het nog niet eens over de verschillende delen Ring 0, 1 en 2 ...

Redactie Frontpage vrijdag 21 februari 2003 @ 00:33:47 #159
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8621013
.
.
.
.
.
.
.
.
.
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:35 schreef Weakling het volgende:

**** SPOILERS !!! ****

1. Het einde waarin ze het meisje in de put vinden? Was inderdaad niet zo heel sterk ...
2. Het einde met de TV? Zwakjes? Da's stoerdoenerij van je ...
3. Het einde dat ze op weg zijn om de video aan de vader te gaan tonen? Vond ik later pas erg sterk toen ik bijgekomen was van nummer 2, ook niet zwakjes ...

De Japanse evrsie deel 1 had alle drie de eindes in 1 film
.
.
.
.
.
.
.
.
pi_8621039
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 00:33 schreef SunChaser het volgende:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[..]

.
.

Ja, die zaten er inderdaad alledrie in... Met 3 dus als "echte" einde.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 00:37:16 #161
45963 Kiezel
Niet van steen, wel een kei!
pi_8621080
Ik had wel de eerste reacties naar aanleiding van de Nederlandse bios premiere verwacht......
Fokkers zijn te cool voor de bios?
wOOps
  Redactie Frontpage vrijdag 21 februari 2003 @ 00:38:46 #162
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8621110
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 00:37 schreef Kiezel het volgende:

Fokkers zijn te cool voor de bios?

Nederland is zo fucking traag met zijn premieres dat we het uit arren moede al hebben gedownload, nou goed.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 21-02-2003 00:42]

vrijdag 21 februari 2003 @ 00:41:15 #163
45963 Kiezel
Niet van steen, wel een kei!
pi_8621162
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 00:38 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nederland is zo fucking traag met zijn premieres dat we het uit arren mode al hebben gedownload, nou goed.

Ik ook van jou
wOOps
  vrijdag 21 februari 2003 @ 01:49:37 #164
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_8622015
Heb hem al een tijdje geleden in de sneak gezien. Een dezer dagen ga ik de Koreaanse versie bekijken. Verwacht dat hij minder zal zijn dan zowel de Japanse als de Hollywood versie. Ben tog wel benieuwd.
pi_8626371
Gisteravond bekeken, en na het flauwe begin zitten er toch wel een aantal beklemmende scenes in. En de muziek is prachtig; iemand die weet van wie dat cello duet is?

-
-
-
-
-

De moeder die in wanhoop haar dochter in een put gooit, brrr.
En dat het meisje daar dan de deksel eropgeschoven ziet worden, bah. Van spoorloos was ik een tijd van slag, die kwaliteit heeft deze film niet, maar het idee van levend begraven worden is bijzonder akelig.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 21:54:46 #166
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_8639118
[quote
zo te horen ben jij als het om horror gaat meer van het Scream en I know what you did last summer soort films een fan ... dan is inderdaad The Ring niet aan je besteed ...
[/quote]

mja ik zie niet hoe je zoiets uit me tekst kan concluderen
kvind het niets eens horror-films is mij allemaal te voorspelbaar helemaal die scream cyclus ....

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_8639325
Gisteren de Hollywood remake gekeken. Vond het wel aardig, maar de Japanse is toch echt een stuk beter. Vond dat in de Amerikaanse een hoop onzin zat (met die paarden enzo). Vond ook dat het meisje in de Amerikaanse remake helemaal niet zo creepy was als in de Japanse... Vond de tape zelf ook absoluut niet creepy ofzo in de remake. Bij de Japanse had ik dat wel.

Kan me voorstellen dat als je het origineel niet kent je het een leuke film vindt, maar het viel mij tegen...

Nee.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 22:18:57 #168
27648 Weakling
available in strong mint
pi_8639581
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 21:54 schreef DAMH het volgende: mja ik zie niet hoe je zoiets uit me tekst kan concluderen
kvind het niets eens horror-films is mij allemaal te voorspelbaar helemaal die scream cyclus ....
Oh okay ... dan las ik er meer in dan wat je wilde zeggen ...
  vrijdag 21 februari 2003 @ 22:21:38 #169
27648 Weakling
available in strong mint
pi_8639622
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 22:05 schreef PimD het volgende:Kan me voorstellen dat als je het origineel niet kent je het een leuke film vindt, maar het viel mij tegen...
Mwah ... ik ken het origineel wel ... en hoewel ook ik het origineel beter vond en veel dezelfde bezwaren tegen de remake als jij (zie mijn uitgebreide uitleg een paar paginas terug), vond ik het toch een heel vermakelijke film ...
pi_8641557
Jezus wat een BUTTfilm zeg

Ik hoopte op een dikke thriller, maar dit slaat echt alles. Geen moment freaky, en het verhaal vond ik óók al zeer kut. Vroeger keek ik onwijs veel thrillers, maar ben daar nu een beetje van af. En voorál na het zien van deze buttfilm

__edit__________
Biosje btw...

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 22-02-2003 00:15]

zaterdag 22 februari 2003 @ 13:10:20 #171
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_8646999
Ik vond het wel een aardige film. Iemand nog het Fight Club-achtige moment na het laatste shot van de veerbootscene opgevallen?
  zaterdag 22 februari 2003 @ 14:23:57 #172
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_8647677
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 13:10 schreef Trainspotter het volgende:
Ik vond het wel een aardige film. Iemand nog het Fight Club-achtige moment na het laatste shot van de veerbootscene opgevallen?
*bekijkt scene nog een keer* was me helemaal niet opgevallen. Je ziet heel kort (1 frame ofzo) die ring die je ook op de videoband ziet.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  zaterdag 22 februari 2003 @ 14:27:49 #173
38135 Roosje01
zo kan ie wel weer
pi_8647718
Ik ben er gisteren geweest en ik moet zeggen dat ik het een erg sterke film vond met een sterk verhaal, passende muziek en erg goed camerawerk. Hoewel ik mijn best gedaan heb eerst Ringu te kijken is me dat niet gelukt, vooral dankzij het feit dat die film de afgelopen twee weken continu uitgeleend was in de videotheek. Ik weet dus niet welke versie beter was, maar ik heb meestal niet zoveel met de japanse cultuur. Ik heb dan ook nog nooit een goede japanse film gezien. Ik denk dat de Amerikaanse versie toch een stuk dichter bij mijn beleveniswereld staat dan de japanse versie, en dat deze daarom enger is. Ook het feit dat The Ring in de bioscoop op een groot doek te zien is, en Ringu niet, maakt de keuze voor mij niet zo moeilijk. En natuurlijk is de Amerikaanse versie niet zo eng als je eerst de japanse versie hebt gezien, want dan weet je alles al. Als je eerste de Amerikaanse versie kijkt en daarna de japanse, dan zal je vast en zeker de amerikaanse versie enger vinden.
pi_8651094
Ik ben afgelopen maandag geweest. Het was toen voor mij een sneak preview en was errug blij da The ring was had er al veel over gehoord en hij leek me super vet !!! En wat ik dacht was ook zo. En dan als je denkt da je hem door hebt verast hij je opnieuw ik vind het zeker een aanrader !!! Nu wil ikhet orgineel nog zien maar waar vind je zo'n Japanse film
I am The Magic Master M.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 18:02:25 #175
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_8651266
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 17:52 schreef Master_M het volgende:
Nu wil ikhet orgineel nog zien maar waar vind je zo'n Japanse film
Gewoon in de videotheek. Hij is trouwes ook voor een paar euro's (geloof iets van 5) te halen bij MediaMarkt op DVD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')