Prachtig hoe jij dat leest. Ik heb nergens gezegd dat het een feit is. En dat ik het niet doe, betekent in ieder geval dat niet iedereen het doet.quote:Op maandag 5 november 2012 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Prachtig hoe splack onderwerpen met een subjectieve kijk als feit neerzet.
Omdat jíj het niet doet, betekent het niet dat iedereen dat ook zo doet.
Nee hoor. Readers kun je prima in de trein lezen.quote:Op maandag 5 november 2012 10:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dat het voor jouw boeken makkelijker is, is ongetwijfeld waar. Jij doet echter alsof de hele wereld studieboeken leest door ze plat op het bureau te leggen...
Ik kan dat prima lezen hoor, als ik tenminste een zitplaats heb..quote:Op maandag 5 november 2012 10:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Knappe jongen als jij mijn studieboeken staand in de trein of in bed kunt lezen.
Sowieso moet je studieboeken niet als referentiekader nemen, omdat je op je iPad eerder ontspannend zal lezen. Sure, je kunt er ook studieboeken op zetten. Maar dan is zelfs het 9,7" van de grote iPad al snel erg klein.
Nee, dat beweer ik niet. Maar jij hebt het over 'je' en niet 'ik'.quote:Op maandag 5 november 2012 10:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee hoor. Readers kun je prima in de trein lezen.
Maar wil jij serieus beweren dat je liggend in bed studeert?
quote:Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, maar studieboeken lees je ook niet in de trein of in bed/op de bank. Die leg je plat voor je neer op je bureau.
Net twee keer je opmerkingen terug gelezen en van: "studieboeken lees je ook niet in de trein of in bed/op de bank." kan ik weinig anders maken.quote:Op maandag 5 november 2012 10:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Prachtig hoe jij dat leest. Ik heb nergens gezegd dat het een feit is. En dat ik het niet doe, betekent in ieder geval dat niet iedereen het doet.
Prachtig bovendien hoe iedereen over een enkele opmerking struikelt en daarom maar niet leest wat daarop volgt. Nu gaat iedereen natuurlijk doen alsof ze uitsluitend studieboeken op hun iPad lezen
Dus, als je niet liggend in je bed studeert: waarom erger je je dan zo erg aan het gegeven dat ik het referentiekader van boeken lezen op de iPad verplaats naar recreatieve boeken ipv studieboeken? Want dat is het enige wat ik deed, ook al struikelen jullie allemaal over de manier waarop ik dat formuleer.quote:Op maandag 5 november 2012 10:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik niet. Maar jij hebt het over 'je' en niet 'ik'.
Zet er dan zelf even "doorgaans", "in de meeste gevallen" of "langdurig" achter. Misschien dat het punt dan beter doordringtquote:Op maandag 5 november 2012 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Net twee keer je opmerkingen terug gelezen en van: "studieboeken lees je ook niet in de trein of in bed/op de bank." kan ik weinig anders maken.
Volgens mij ging het erom dat jij mijn punt niet begreep.quote:Op maandag 5 november 2012 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij begrijp je m'n punt prima.
Dan snap ik helemaal niet waarom je zo loopt te huilebalkenquote:Op maandag 5 november 2012 11:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Voor het lezen van boeken heb ik een eReader
Grapje manquote:Op maandag 5 november 2012 12:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan snap ik helemaal niet waarom je zo loopt te huilebalken
Ik bedoel dat je de iPad voor het gewicht niet thuis hoeft te laten.iets wat Ik bijijn laptop bijvoorbeeld wel hebquote:Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, maar studieboeken lees je ook niet in de trein of in bed/op de bank. Die leg je plat voor je neer op je bureau.
Klopt. Maar de grote iPad past niet in een man pursequote:Op maandag 5 november 2012 14:29 schreef electronique het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je de iPad voor het gewicht niet thuis hoeft te laten.iets wat Ik bijijn laptop bijvoorbeeld wel heb
quote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als je een man purse hebt kan je sowieso beter voor de trein springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |