abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118768150
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 09:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ready for today.
Mooi *O* Veel plezier :*
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_118768162
Dank je!! Probeer er daar ook wat van te maken. :*
That's all folks!
  ESF Reporter zaterdag 3 november 2012 @ 10:45:40 #178
87554 Cee
Welluk?
pi_118768167
Stelletje gekken!
Ik heb helemaal niks, vandaag. He-le-maal niks. Maar ik zit wel met een levensvraag. Ik heb zo'n verwarmingsbuis in de gang die doorloopt van de bovenste verdieping van de flat naar beneden en aan de bovenkant is ie mooi dicht maar onder loopt ie door en zit er nog een ruimte waardoor je in principe naar de gang van de benedenburen kan kijken. Alles leuk en aardig maar nu krijg ik dus alles mee van de nieuwe benedenburen. Inclusief het gekrijs van hun baby, het gescheld van de man des huizes.
En op dit moment de wietlucht van de man des huizes. Ik zweer je, dit is een prima flat maar blijkbaar zit er her en der toch een stukkie gajes verborgen in de mens.

Nu is mijn vraag, want ik google me te pletter:
Hoe heet zo'n dop dat je om de verwarmingsbuis kan doen waarmee je dat stukje opening kan dichten? HELP.

Ik kan beter naar K&W gaan he? :')
pi_118768185
Ja. _O-

Succes!
That's all folks!
  ESF Reporter zaterdag 3 november 2012 @ 10:48:14 #180
87554 Cee
Welluk?
pi_118768205
Ja, ik heb ook niks aan jullie. :( Maar bedankt! Dit was ook meer een "lief dagboek" verhaal dan dat ik een antwoord verwachtte. :P En ik vind het altijd eng om in een nieuw forum-gedeelte te komen voor 't eerst. iiiek!
pi_118768243
Ik weet het ook niet Cee, maar denk dat als je gewoon naar de Gamma gaat je ze wel ziet voor een paar euro. Want ze hangen hier wel :D
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  ESF Reporter zaterdag 3 november 2012 @ 10:52:56 #182
87554 Cee
Welluk?
pi_118768274
Ik ga zometeen met la voiture even langs ja, heb een foto gemaakt van het euvel en ik ga dit tot mijn Missie van de Dag maken. Spannend! :')
pi_118768318
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:45 schreef Cee het volgende:
Stelletje gekken!
Ik heb helemaal niks, vandaag. He-le-maal niks. Maar ik zit wel met een levensvraag. Ik heb zo'n verwarmingsbuis in de gang die doorloopt van de bovenste verdieping van de flat naar beneden en aan de bovenkant is ie mooi dicht maar onder loopt ie door en zit er nog een ruimte waardoor je in principe naar de gang van de benedenburen kan kijken. Alles leuk en aardig maar nu krijg ik dus alles mee van de nieuwe benedenburen. Inclusief het gekrijs van hun baby, het gescheld van de man des huizes.
En op dit moment de wietlucht van de man des huizes. Ik zweer je, dit is een prima flat maar blijkbaar zit er her en der toch een stukkie gajes verborgen in de mens.

Nu is mijn vraag, want ik google me te pletter:
Hoe heet zo'n dop dat je om de verwarmingsbuis kan doen waarmee je dat stukje opening kan dichten? HELP.

Ik kan beter naar K&W gaan he? :')
noemen Ze volgens mij een roos. Vul het gat ook op met iets van watten of andere vulling.

Zo even naar de karwei hier voor 2 hoekbeugels. Even aan kozijn hangen bij de poort zodat we een balk voor de poort kunnen leggen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_118768347
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:55 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

noemen Ze volgens mij een roos. Vul het gat ook op met iets van watten of andere vulling.

Zo even naar de karwei hier voor 2 hoekbeugels. Even aan kozijn hangen bij de poort zodat we een balk voor de poort kunnen leggen
Dichtpurren *O* Het ziet er uit als diarree maar het werkt overal tegen O+
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  ESF Reporter zaterdag 3 november 2012 @ 10:58:01 #185
87554 Cee
Welluk?
pi_118768349
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:55 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

De Karwei! Hier gewoon? Wel toeteren als je me ziet hè! Ik ben de auto met een rode roos in het knoopsgat!
  ESF Reporter zaterdag 3 november 2012 @ 10:59:39 #186
87554 Cee
Welluk?
pi_118768371
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:57 schreef Lutte het volgende:

[..]

Dichtpurren *O* Het ziet er uit als diarree maar het werkt overal tegen O+
Oeh, lekker purren. Ziet dat er wel een beetje mooi uit? Kan ik dat wel? Och en wee m'n onzekerheid speelt altijd parten, zelfs in het dichten van spleten.
Godzijdank ik PatriQue nu druk aan 't werk anders ging hij nu op bovenstaande uitspraak reageren.
pi_118768442
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:59 schreef Cee het volgende:

[..]

Oeh, lekker purren. Ziet dat er wel een beetje mooi uit? Kan ik dat wel? Och en wee m'n onzekerheid speelt altijd parten, zelfs in het dichten van spleten.
Godzijdank ik PatriQue nu druk aan 't werk anders ging hij nu op bovenstaande uitspraak reageren.
Nou al je er van onder een kapje over doet zien alleen de bovenburen het ^O^ _O- En natuurlijk, jij bent een woman on a mission!
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_118768471
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:58 schreef Cee het volgende:

[..]

De Karwei! Hier gewoon? Wel toeteren als je me ziet hè! Ik ben de auto met een rode roos in het knoopsgat!
karwei bij hornbach jah :)
pieren Azat ik ook aan te denken. Maar als het opdroogt zet het uit en komt het eruit
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:54:12 #189
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118769371
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:33 schreef Renesite het volgende:
IK VERGEEF HET JE NIET WANNEER BENNY HET EERDER WEEEET!
Pfffffffffffffffff
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:03:01 #190
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118769604
Cee dat heet een rozet, maar inderdaad er onder wel dicht maken met purr of kit ivm herrie en stank ;)
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_118769660
Nou m'n moeder de hele ochtend nog over de zeik maar ik heb haar omgekocht met een trui, omgekeerde wereld :') _O-
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_118769917
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:03 schreef Kally het volgende:
Cee dat heet een rozet, maar inderdaad er onder wel dicht maken met purr of kit ivm herrie en stank ;)
zat ik toch in de buurt met roos ;)

alle 3 de bouwmarkten gehad, bij de laatste hadden ze wat ik zocht
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:30:49 #193
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118770242
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:18 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

zat ik toch in de buurt met roos ;)

alle 3 de bouwmarkten gehad, bij de laatste hadden ze wat ik zocht
Ook zo fijn, je zou toch verwachten dat ze alles hebben :D
pi_118770704
Ja gewoon een simpele deurbalkhouder.

karwei dachten ze: die worden niet meer verkocht
Praxis: ja verkopen we niet meer.
uiteindelijk de hornbach.

en ja cee; ik heb elke keer de auto gepakt naar de verschillende winkels :@
Ik luister NL-Talig
  ESF Reporter zaterdag 3 november 2012 @ 13:32:51 #195
87554 Cee
Welluk?
pi_118772015
Luiwammes. :P Ik heb de Gamma en Praxis gehad. Wel die op Ringbaan Zuid, minder een heksenketel. Ik denk dat ik provisorisch net iets in elkaar heb geknutseld dat de oplossing moet bieden. Het past allemaal net niet maar ach het dicht 't gat en ziet er sjieker uit dan dat het voorheen deed. :)
pi_118772299
Ja het regende dus dacht pak de auto wel. Hornbach was een heksenketel, de andere 2 waren wel rustig.

Heb ook nog even beneden bij jou maar getankt

Voor wie niet hier in de buurt woont:
kaartje
Dus elke keer de auto gepakt van parkeerplaats, naar parkeerplaats :@

[ Bericht 60% gewijzigd door Crazy-M op 03-11-2012 14:08:02 ]
Ik luister NL-Talig
pi_118773832
Zo... fris gedoucht. Nu wel ontzettend koud. Tas even inpakken, en dan naar aapieee
pi_118779456
Zeuwhj
pi_118779756
Benny :7
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_118779956
Joah?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: