noemen Ze volgens mij een roos. Vul het gat ook op met iets van watten of andere vulling.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:45 schreef Cee het volgende:
Stelletje gekken!
Ik heb helemaal niks, vandaag. He-le-maal niks. Maar ik zit wel met een levensvraag. Ik heb zo'n verwarmingsbuis in de gang die doorloopt van de bovenste verdieping van de flat naar beneden en aan de bovenkant is ie mooi dicht maar onder loopt ie door en zit er nog een ruimte waardoor je in principe naar de gang van de benedenburen kan kijken. Alles leuk en aardig maar nu krijg ik dus alles mee van de nieuwe benedenburen. Inclusief het gekrijs van hun baby, het gescheld van de man des huizes.
En op dit moment de wietlucht van de man des huizes. Ik zweer je, dit is een prima flat maar blijkbaar zit er her en der toch een stukkie gajes verborgen in de mens.
Nu is mijn vraag, want ik google me te pletter:
Hoe heet zo'n dop dat je om de verwarmingsbuis kan doen waarmee je dat stukje opening kan dichten? HELP.
Ik kan beter naar K&W gaan he?
Dichtpurrenquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
noemen Ze volgens mij een roos. Vul het gat ook op met iets van watten of andere vulling.
Zo even naar de karwei hier voor 2 hoekbeugels. Even aan kozijn hangen bij de poort zodat we een balk voor de poort kunnen leggen
De Karwei! Hier gewoon? Wel toeteren als je me ziet hè! Ik ben de auto met een rode roos in het knoopsgat!quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
noemen Ze volgens mij een roos. Vul het gat ook op met iets van watten of andere vulling.
Zo even naar de karwei hier voor 2 hoekbeugels. Even aan kozijn hangen bij de poort zodat we een balk voor de poort kunnen leggen
Oeh, lekker purren. Ziet dat er wel een beetje mooi uit? Kan ik dat wel? Och en wee m'n onzekerheid speelt altijd parten, zelfs in het dichten van spleten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
DichtpurrenHet ziet er uit als diarree maar het werkt overal tegen
Nou al je er van onder een kapje over doet zien alleen de bovenburen hetquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Oeh, lekker purren. Ziet dat er wel een beetje mooi uit? Kan ik dat wel? Och en wee m'n onzekerheid speelt altijd parten, zelfs in het dichten van spleten.
Godzijdank ik PatriQue nu druk aan 't werk anders ging hij nu op bovenstaande uitspraak reageren.
karwei bij hornbach jahquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:58 schreef Cee het volgende:
[..]
De Karwei! Hier gewoon? Wel toeteren als je me ziet hè! Ik ben de auto met een rode roos in het knoopsgat!
Pfffffffffffffffffquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:33 schreef Renesite het volgende:
IK VERGEEF HET JE NIET WANNEER BENNY HET EERDER WEEEET!
zat ik toch in de buurt met roosquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:03 schreef Kally het volgende:
Cee dat heet een rozet, maar inderdaad er onder wel dicht maken met purr of kit ivm herrie en stank
Ook zo fijn, je zou toch verwachten dat ze alles hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zat ik toch in de buurt met roos
alle 3 de bouwmarkten gehad, bij de laatste hadden ze wat ik zocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |