SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.![]()
Oké, oké, hij is wel soepel voor iemand met zo'n lijfquote:Op donderdag 1 november 2012 18:55 schreef krioro het volgende:
Kai niet sexy vinden
Skip bijv. naar 0:44 of 2:00 voor leuke stukjes (eik is alles tof). En pluspuntjes voor de onverwachte This Is Why I'm Hot
.
Wát?quote:Rick Ross beatquote:.
![]()
Ik luister deze nu, gettin' hyped up.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oké, oké, hij is wel soepel voor iemand met zo'n lijf. En pluspuntjes voor de onverwachte This Is Why I'm Hot
.
[..]
Rick Ross beat.
full stops and exclamation marks![]()
So so 2010quote:Op donderdag 1 november 2012 19:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik luister deze nu, gettin' hyped up.. Maar klinkt wel sexy met die akoestiek daar
.
Luisterde net deze, bij Ice Cube denk ik altijd aan old skool (![]()
) maar dit is het gelukkig niet
.
Ice Cube - Everything's Corrupt
http://www.worldstarhipho(...)wshhbG9ame217w84jlbt
Dikke story tellin' y0![]()
Moest glimlachen toen ik dat live zat te kijken en hij die move en smirk bij 1:00 deed.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
So so 2010. Maar klinkt wel sexy met die akoestiek daar
.
Ben nooit echt Cube fan geweest eik, al vind ik hem zeker niet slecht en had ik vroeger een Predator shirt.quote:Luisterde net deze, bij Ice Cube denk ik altijd aan old skool (![]()
) maar dit is het gelukkig niet
.
Ice Cube - Everything's Corrupt
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshhbG9ame217w84jlbt
Dikke story tellin' y0full stops and exclamation marks![]()
Zeg eens tegen je ma kijken of ze het herkentquote:? M'n vader zegt dat dat een surinaams gezegde is als je jarig bent en gaat feesten maar volgens mij lult ie me gewoon.
![]()
FC Bal op het Dakquote:Op donderdag 1 november 2012 19:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je ma kijken of ze het herkent? M'n vader zegt dat dat een surinaams gezegde is als je jarig bent en gaat feesten maar volgens mij lult ie me gewoon.
Deathlift or Die.![]()
@Jackie: klopt
quote:J. van Donselaar (1989), Woordenboek van het Surinaams-Nederlands
II. bal: bal op dak (het), bescheiden feest. - Etym.: ‘Bal’ betekent hier danspartij. Het is een ironische uitdr. die juist een uitbundig feest suggereert.Jawel, je keek.![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je ma kijken of ze het herkent? M'n vader zegt dat dat een surinaams gezegde is als je jarig bent en gaat feesten maar volgens mij lult ie me gewoon.
!
Ze zegt dat het bestaat ja, dat er gewoon feest is ergens dan.
![]()
Dak op m'n balThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
op dak mijn balI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Mijn bal op dakThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
dak dak dog
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
dak dak duck
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dak dak tumor.
[ afbeelding ]
Wat betekend "smirk" eigenlijk?![]()
![]()
Ik weet het al. Ik dacht dat het een Arubaans (of waar je vandaan mag komen) woord was.quote:If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dak dak tumor.
[ afbeelding ]
Wat betekend "smirk" eigenlijk?![]()
!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc is dat for real Busta Rhymes die is begonnen met bodybuilden?![]()
![]()
vas
Deathlift or Die.![]()
Zou strelen.quote:nsisquote:Op donderdag 1 november 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc is dat for real Busta Rhymes die is begonnen met bodybuilden?![]()
Lees anders eens terug of zo.If not now, then when.![]()
Ik heb vele afkomsten maar Arubaans is er niet een vanquote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet het al. Ik dacht dat het een Arubaans (of waar je vandaan mag komen) woord was.![]()
![]()
Oh ik snap het al, die man is ene Kai Greene.
Jonge, hij lijkt toch dood op Busta Rhymes niet haten.
![]()
Ja dag, waar was jij gister toen ik hulp nodig had? Precies, posts aan het maken dat ik m'n benen bij elkaar moest houden bij ethaquote:![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh ik snap het al, die man is ene Kai Greene.
Jonge, hij lijkt toch dood op Busta Rhymes niet haten.
Mocht even duren hoor. Daarom zei ik het ook.
Lawyered.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja dag, waar was jij gister toen ik hulp nodig had? Precies, posts aan het maken dat ik m'n benen bij elkaar moest houden bij etha![]()
woman pleasequote:Op donderdag 1 november 2012 21:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja dag, waar was jij gister toen ik hulp nodig had? Precies, posts aan het maken dat ik m'n benen bij elkaar moest houden bij etha![]()
![]()
hahaha is dat een mensquote:Op donderdag 1 november 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Woman please
inb4 raar hoofdI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote voor lompehork.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Woman please
inb4 raar hoofd
tot over 48hDeathlift or Die.![]()
Gewoon door tieten en een kut te hebben en bruin te zijn.quote:Fucking lelijk hoofd ja, opgespoten lippen en teveel makeupquote:Op donderdag 1 november 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Woman please
inb4 raar hoofd![]()
![]()
Echt? Ik Google ze altijd gewoonquote:Op donderdag 1 november 2012 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
imgur account maken en gifjes verzamelen..
![]()
oh ja dan houdt t snel op voor mijquote:Op donderdag 1 november 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon door tieten en een kut te hebben en bruin te zijn.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
2/3quote:Op donderdag 1 november 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon door tieten en een kut te hebben en bruin te zijn.Deathlift or Die.![]()
Dat kan ook ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt? Ik Google ze altijd gewoon.
Gewoon de reactie die je wilt posten googlen.
Maar zo'n account is fucking handig man. Heb nu 500 gifjes.
Engelse tijdsaanduiding gebruiken alleen omdat je het hoofd van een chav hebtquote:Op donderdag 1 november 2012 21:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote voor lompehork.
tot over 48h_!
![]()
Wel je teenhaarquote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Ethanolic het volgende:
Niemand hier heeft ooit mijn hoofd gezien.![]()
inb4 jb
Jawel, je keek.![]()
Echt wel mongool, op de cam nog je liet toen ook nog ff je kont zien en je Old Spicequote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Ethanolic het volgende:
inb4 jbToen ik zei dat je dood op mn neef lijkt.
![]()
jawel op kosquote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Ethanolic het volgende:
inb4 jbI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Nouja, je waterhoofdbabyfoto dan, en foto's waar je hoofd half opstaatquote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Ethanolic het volgende:
inb4 jb. Je showt vaker je blote lijf op foto's idd.
![]()
Ik heb toen heel even m'n kop laten zien ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt wel mongool, op de cam nog je liet toen ook nog ff je kont zien en je Old SpiceToen ik zei dat je dood op mn neef lijkt.
Deathlift or Die.![]()
Oke dus mensen hebben wel je kop gezien, gr gr.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb toen heel even m'n kop laten zien ja.![]()
Or did I?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke dus mensen hebben wel je kop gezien, gr gr.Deathlift or Die.![]()
Tentamentijdquote:Op donderdag 1 november 2012 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Meer dan 10 posts per dag hier, wat is deze ineens.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Chestbrah 2.0quote:Op donderdag 1 november 2012 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijaanzicht van Etha's smoelwerk gevonden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijaanzicht van Etha's smoelwerk gevonden.
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Waarvan akte.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon op een random moment aanbellen jwz. Ben ik goed in.![]()
Wtf?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zal een keer in je brievenbus plassen joh
Omdat peer.![]()
inb4 hermafrodiet.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zal een keer in je brievenbus plassen johIf not now, then when.![]()
Waarom eigenlijk? En hoe wist je waar hij woont? Dit klinkt uiterst verdacht dWc en Vas, volgens mij hebben jullie een geheimpje.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb een keer bij dWc aangebeld toen ik wasted was daarom.
Deathlift or Die.![]()
Gewoon met zo'n vrouwplasding trouwensJa, knock-out.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof jij andere modes kent.![]()
Wel origineel dreigement though.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze is een chick with dick/slut with nuts.
[ afbeelding ]Heldin.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb een keer bij dWc aangebeld toen ik wasted was daarom.
Omdat peer.![]()
Een vriendin van me woont precies tegenover hem, en een vriend van me woont precies om de hoek, dus na koninginnedag liepen we door z'n straat en ik denk heuj dWc, tringtring.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? En hoe wist je waar hij woont? Dit klinkt uiterst verdacht dWc en Vas, volgens mij hebben jullie een geheimpje.Ik weet ook niet waarom, ik geef mijn wasted-mode de schuld.
![]()
Dat geeft geen antwoord op de vraag hoe je wist dat hij daar woont.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een vriendin van me woont precies tegenover hem, en een vriend van me woont precies om de hoek, dus na koninginnedag liepen we door z'n straat en ik denk heuj dWc, tringtring.Ik weet ook niet waarom, ik geef mijn wasted-mode de schuld.
Deathlift or Die.![]()
Hij hoorde de bel niet eensquote:Op donderdag 1 november 2012 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
Vreemd als er ineens een FOK!ker voor je deur staat, lijkt me.![]()
![]()
Omdat hij toen zei ik woon achter het blabla hotel en toen noemde ik die straat omdat m'n vriendin daar woontquote:Op donderdag 1 november 2012 21:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat geeft geen antwoord op de vraag hoe je wist dat hij daar woont.heel toevallig
![]()
duh, dwc zit op z'n zoldertje met headset opquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik wachtte niet eens op reactiequote:Op donderdag 1 november 2012 21:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dus gewoon weer weggegaan?Gewoon tring en doorlopen, sloeg nergens op.
![]()
Dichtgemetselde ramen, dubbelgeblindeerd en geïsoleerd. Het kluizenaarsbestaanquote:Op donderdag 1 november 2012 21:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
duh, dwc zit op z'n zoldertje met headset op.
![]()
Zoals een ware fokker betaamtquote:Op donderdag 1 november 2012 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dichtgemetselde ramen, dubbelgeblindeerd en geïsoleerd. Het kluizenaarsbestaan.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Lolwhut.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wachtte niet eens op reactieGewoon tring en doorlopen, sloeg nergens op.
Mafketel.
Omdat peer.![]()
is gesellug toghquote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Understatement. Zit je toch ook niet op te wachten
.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Zou 't nuchter niet doen of ik appte je eerstquote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
![]()
![]()
Echt deze actiequote:Op donderdag 1 november 2012 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wachtte niet eens op reactieGewoon tring en doorlopen, sloeg nergens op.
![]()
![]()
als dwc geen Michael had geheten was het wel Terrence geweest
ik vind dwc wel een TerrenceI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Of Glennquote:Op donderdag 1 november 2012 22:13 schreef aight1 het volgende:
ik vind dwc wel een TerrenceJawel, je keek.![]()
Wat had je gedaan als je de bel wel had gehoord en de deur open had gedaan?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Ineens een bezopen Vas out of nowhere.
Omdat peer.![]()
Sex hebben waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat had je gedaan als je de bel wel had gehoord en de deur open had gedaan?Ineens een bezopen Vas out of nowhere.
![]()
Ik heb serieus spierpijn in m'n kont en buik van paardrijden gister jongequote:Op vrijdag 2 november 2012 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas tijdens het paardrijden.![]()
[ afbeelding ]Hoeven geen squats meer aan te pas te komen
Goeie vraag eigenlijk, hij zou waarschijnlijk verlegen naar zijn schoenen staren. Grote bek hoor maar een klein hartje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat had je gedaan als je de bel wel had gehoord en de deur open had gedaan?Ineens een bezopen Vas out of nowhere.
![]()
Cute.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goeie vraag eigenlijk, hij zou waarschijnlijk verlegen naar zijn schoenen staren. Grote bek hoor maar een klein hartje.
En paardrijden, tof. Heb je een eigen knollie?Omdat peer.![]()
Helaas niet, zo rijk zijn we nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Cute.
En paardrijden, tof. Heb je een eigen knollie?Gewoon manege
![]()
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helaas niet, zo rijk zijn we nietGewoon manege
Omdat peer.![]()
Hahaquote:Op donderdag 1 november 2012 22:13 schreef aight1 het volgende:
ik vind dwc wel een Terrence. Ik ken 2 Terrences van TV, zijn wel spange Terrences dussee..
Heb een intercom, dus zou wel eerst willen weten welke faalhaas er aanbelt voor ik zomaar opendoequote:Op vrijdag 2 november 2012 08:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
.
![]()
Zou je opendoen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha. Ik ken 2 Terrences van TV, zijn wel spange Terrences dussee.. [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Heb een intercom, dus zou wel eerst willen weten welke faalhaas er aanbelt voor ik zomaar opendoe.
Je ma was toen toch naar Su
.
![]()
Waar komt dit nou ineens vandaan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Chai het volgende:
Ik HEB humor..
Mensen moet altijd om mij lachen.
Dat merk ik in mijn omgeving.Was een maand home alone idd toen, ik zou eerst vragen wat dafuq je komt doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou je opendoen?Je ma was toen toch naar Su
.
.
![]()
En daarna deed je de deur open?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Was een maand home alone idd toen, ik zou eerst vragen wat dafuq je komt doen.
![]()
![]()
Als je een zinnige reden had gehad misschien, maar aangezien er vrijwel niks zinnigs uit jouw smoelwerk komt..quote:![]()
Touché.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je een zinnige reden had gehad misschien, maar aangezien er vrijwel niks zinnigs uit jouw smoelwerk komt..![]()
Haha.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Chai het volgende:
Ik HEB humor..
Dat merk ik in mijn omgeving.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Bewijs.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Chai het volgende:
Ik HEB humor..
Dat merk ik in mijn omgeving.Deathlift or Die.![]()
Ze bracht haar kutje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je een zinnige reden had gehad misschien, maar aangezien er vrijwel niks zinnigs uit jouw smoelwerk komt..Deathlift or Die.![]()
Sinds 6/7 jaar.quote:
Maar tegenwoordig niet meer zo actief, omdat weinig tijd en ver weg.Omdat peer.![]()
boelen=kontneuken?
[..]quote:
Heb een intercom, dus zou wel eerst willen weten welke faalhaas er aanbelt voor ik zomaar opendoe.
[/quote]
Ah, logisch dan ja.Omdat peer.![]()
Ik heb srs eens een keer gehoord dat meisjes nat worden van dat gehuppel van het paard, klopt dat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb serieus spierpijn in m'n kont en buik van paardrijden gister jongeHoeven geen squats meer aan te pas te komen
lekker schuren tegen de knobbel van dat zadel jongen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb srs eens een keer gehoord dat meisjes nat worden van dat gehuppel van het paard, klopt dat?
Of als het een westernzadel is gewoon de hele knop in hun punan frotten.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee, althans ik niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb srs eens een keer gehoord dat meisjes nat worden van dat gehuppel van het paard, klopt dat?
Omdat peer.![]()
Jij bent dan ook een enorm a-seksueel wezen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heul niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een enorm a-seksueel wezen.Omdat peer.![]()
Ohja, goeie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon niet eens meer op zulke vragen joh.
Omdat peer.![]()
Hoorde ik van Furdiquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Pijnlijk gesprek was dat.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoevaak masturbeer jij ik denk ik zo iets van 4x per weeek ofzo![]()
![]()
waaromquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dit is zo'n vraag waar je geen antwoord op moet geven, hè.quote:
Worden hier ook wel eens normale vragen gesteld?Omdat peer.![]()
9 van de 10 keer nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit is zo'n vraag waar je geen antwoord op moet geven, hè.
Worden hier ook wel eens normale vragen gesteld?.
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Worden hier ook wel eens normale vragen gesteld?![]()
![]()
leuk voor jequote:Op vrijdag 2 november 2012 17:02 schreef RickoKun het volgende:
Heb echt zin om mensen te klappen gewoon![]()
Cool.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ga bij jouw tetten beginnen. Sla ik helemaal beurs en blauw![]()
quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
vas is toch ook degene met reuzenvoeten?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kloptquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:30 schreef ThaTim het volgende:
vas is toch ook degene met reuzenvoeten?om te kotsen gewoon
![]()
Ja maar dat telt nietquote:Ik vind het wel grappig, komt er een lulletje van 1.72 stoer doen. Oh en het is trouwens 4 cm ricko, ik ben 1.76quote:.
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind het wel grappig, komt er een lulletje van 1.72 stoer doen. Oh en het is trouwens 4 cm ricko, ik ben 1.76.
Oh
Ik ben smoothboy, ik kan mensen makkelijk aan met mijn finesse en spierkracht![]()
Hey maar zo groot zijn ze nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat telt niet
[..]
Ik vind het wel grappig, komt er een lulletje van 1.72 stoer doen. Oh en het is trouwens 4 cm ricko, ik ben 1.76.
nu doe je net of ze uit een andere league zijn
Ik ben 1.75 en mn schoenmaat is... 40/41![]()
En anders laat je gewoon die paint van jou in je nakie met die getekende piemel zienquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]Oh
Ik ben smoothboy, ik kan mensen makkelijk aan met mijn finesse en spierkracht![]()
Zelfde hier joh, ook 40/41. Ricko heeft zeker 39 ofzoquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hey maar zo groot zijn ze nietnu doe je net of ze uit een andere league zijn
Ik ben 1.75 en mn schoenmaat is... 40/41Small feet small penis.
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zelfde hier joh, ook 40/41. Ricko heeft zeker 39 ofzoSmall feet small penis.
42 klootzak
DIe was wel heet hequote:Op vrijdag 2 november 2012 17:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En anders laat je gewoon die paint van jou in je nakie met die getekende piemel zien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staat dat niet raar zo klein met die grote voetenIs het nog niet goed, kutwijf
![]()
Weet jij natuurlijk alles van he midgetquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
Als je 172 bent lijkt je dollo wel groter Rick.![]()
Smurfformaat heeft ie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echter wel 4 cm groter dan ik.Omdat peer.![]()
Sorry.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
BlondjeHoever wonen Furdi en jij eigenlijk van elkaar?
Ongeveer twee uur met OV.Omdat peer.![]()
![]()
Vanavond weer lekker misdragen en vrouwtjes vingerenHET IS VRIJDAG JAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
Best een end, vind het best bizar hoeveel fokstelletjes er zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry.
Ongeveer twee uur met OV.![]()
![]()
hoeveel danquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Best een end, vind het best bizar hoeveel fokstelletjes er zijnI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
rekenmachine nodig?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik zal even mijn fokstelletjes.rar openen om het te tellen.
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik zal even mijn fokstelletjes.rar openen om het te tellen.
![]()
What the hell, kan geen touw vastknopen aan dat plaatje in de OP daarquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25![]()
![]()
Documentaire-waardigquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Best een end, vind het best bizar hoeveel fokstelletjes er zijn.
![]()
jb- etha, vas -dwc, wat nog meer?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar jeweettoch, zelfs deze SC gaat ten onder.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wie hou je eigenlijk voor de gek?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn fwb scoort op werkelijk elk punt dat je kan bedenken hoger dan Vas, dus ThaTim pls.
![]()
![]()
slechts kwestie van tijdquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn fwb scoort op werkelijk elk punt dat je kan bedenken hoger dan Vas, dus ThaTim pls.
I know. Beter snel die kant op verhuizen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Best een end, vind het best bizar hoeveel fokstelletjes er zijn
Ja, echt.Maar sommigen zijn wel serieus en sommigen neuken gewoon met iedereen.
Omdat peer.![]()
Wat is 'die kant' dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I know. Beter snel die kant op verhuizen.
![]()
Op zich niks mis met neuken maar sommigen denk je echt van pfft![]()
![]()
Hm, ze heeft DD/E 85, da's dan ook het enigequote:Op vrijdag 2 november 2012 18:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie hou je eigenlijk voor de gek?.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:32 schreef Omdatappel het volgende:
Namen en rugnummers aub.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:33 schreef Vaseline_ het volgende:
85 ja? Fucking breed jongequote:Op vrijdag 2 november 2012 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hm, ze heeft DD/E 85, da's dan ook het enige.
![]()
![]()
Ik heb 70 hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Maar nee, ze heeft gewoon een normaal postuur natuurlijk.
C'est impossibru, met mijn maat gaat het alleen vanaf 80
![]()
![]()
Dordrecht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is 'die kant' dan?![]()
Oké, maar iedere week een ander vind ik wel wat ver gaan.Omdat peer.![]()
Da's echt geen DD/E hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje zo'n lijf, met ditto tieten.
.
True, zelfs bij niet-FOK!kers vind ik dat al walgelijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dordrecht.![]()
Oké, maar iedere week een ander vind ik wel wat ver gaan..
![]()
Heb het ook niet over je fwb maar over de vrouw op het plaatjequote:Op vrijdag 2 november 2012 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Zij weet toch wel welke cup ze heeft en ik hoe haar tieten eruit zien of niet
.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb het ook niet over je fwb maar over de vrouw op het plaatje![]()
![]()
Excuzi moi, maar dat wijf op de foto heeft echt iets van... XYZ ofzo. Ik heb 75 E inmiddels (goed eten enzo) en never nooit dat mijn tetten zo gigantisch zijn. Sowieso is D echt overrated. Mijn tetten zien eruit als C's en niet als E's.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Zij weet toch wel welke cup ze heeft en ik hoe haar tieten eruit zien of niet
.
Bay of Plenty![]()
Zeg het 'm.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij moet niet met een vrouw in discussie gaan over borsten, zemmel.
Omdat peer.![]()
Dan moet een vrouw ook nooit meer een mannenonderwerp aansnijden. Politiek, sport, you name it.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
Dit. Wij zien op een kilometer afstand welke cup een vrouw heeft en dat gaat iets verder dan het mannelijke: "Zij heeft kleine, dat is A. En die heeft grote, dat is D. (Werkelijkheid; 80G)"quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bay of Plenty![]()
Begin ik toch ook nooit overquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan moet een vrouw ook nooit meer een mannenonderwerp aansnijden. Politiek, sport, you name it..
![]()
Bof je toch maar even met zulke skills. Je weet maar nooit wanneer het van pas komtquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:51 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dit. Wij zien op een kilometer afstand welke cup een vrouw heeft en dat gaat iets verder dan het mannelijke: "Zij heeft kleine, dat is A. En die heeft grote, dat is D. (Werkelijkheid; 80G)".
True, wat dat betreft ken je je niveauquote:.
![]()
Jahoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
True, wat dat betreft ken je je niveau.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over 'neuken met iedereen' gesproken, moet ineens denken aan junamii.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:51 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dit. Wij zien op een kilometer afstand welke cup een vrouw heeft en dat gaat iets verder dan het mannelijke: "Zij heeft kleine, dat is A. En die heeft grote, dat is D. (Werkelijkheid; 80G)"Tettenexpert checking in.
Gewoon van Google Images geplukt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
picfaal, nog steeds niet weten dat je niet kan linken van funnyjunk.
Een andere bekende FOK!ker, en ze had een handjevol FOK!kers op WhatsApp om d'r uit te wonenquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Met wie heeft Juna dan allemaal geneukt? Alleen Ous toch?. Ik was alleen zo instinctief genoeg om de Perzische verleiding te weerstaan en niet in andermans yoghurt te roeren
.
![]()
Zeg gewoon welke FOK!ker dan of is het geheim want dan weet ik het alquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een andere bekende FOK!ker, en ze had een handjevol FOK!kers op WhatsApp om d'r uit te wonen. Ik was alleen zo instinctief genoeg om de Perzische verleiding te weerstaan en niet in andermans yoghurt te roeren
.
. En ja dat ze veel fokkers op whatsapp had was bekend idd
![]()
Überhaupt FOK!kers op whatsapp hebben, vuig slettengedrag van het laagste soort.
Je was gewoon te luiquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon van Google Images geplukt.
[..]
Een andere bekende FOK!ker, en ze had een handjevol FOK!kers op WhatsApp om d'r uit te wonen. Ik was alleen zo instinctief genoeg om de Perzische verleiding te weerstaan en niet in andermans yoghurt te roeren
.
Jawel, je keek.![]()
Dan is deze hele SC een sletquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:02 schreef krioro het volgende:
Überhaupt FOK!kers op whatsapp hebben, vuig slettengedrag van het laagste soort..
![]()
Had zo'n liedje van Future (Ain't No Way Around It) naar d'r gestuurd, het onwaarschijnlijk intellectuele refrein ging zo:quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg gewoon welke FOK!ker dan of is het geheim want dan weet ik het al. En ja dat ze veel fokkers op whatsapp had was bekend idd
a bitch gon' be a bitch
a ho gon' be a hooo
a killa gon' be a killa
that's all you need to know
ain't no way around ittt
ain't no way around ittt
En dan ik zo whatsappen naar d'r van "a bitch gon' be a biiitch" en zij van "a ho gon' be a hooo"
Ironisch, achteraf.
![]()
Oke en nu?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had zo'n liedje van Future (Ain't No Way Around It) naar d'r gestuurd, het onwaarschijnlijk intellectuele refrein ging zo:
a bitch gon' be a bitch
a ho gon' be a hooo
a killa gon' be a killa
that's all you need to know
ain't no way around ittt
ain't no way around ittt
En dan ik zo whatsappen naar d'r van "a bitch gon' be a biiitch" en zij van "a ho gon' be a hooo"
Ironisch, achteraf.
![]()
![]()
Ik gok Jajong, die neukte al FOK!chicks toen ik nog met Lego speeldequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:15 schreef oLexie het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden wie die bekende Fokker is..
quote:![]()
![]()
Ik gok iemand anders.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik gok Jajong, die neukte al FOK!chicks toen ik nog met Lego speelde.
[..]
Bay of Plenty![]()
Ik ook, ik denk dat we dezelfde denken. DM eens?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:15 schreef oLexie het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden wie die bekende Fokker is.![]()
![]()
Straks lekker een bruidstaart decoreren onder het genot van een fles prosecco. Denk dat ik niet verder dan de bodem kom. Ik kan niet meer tegen alcohol.
Bay of Plenty![]()
Pics van je nieuwe tetten, trouwens.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:23 schreef oLexie het volgende:
Jouw bil is een krokodil, haphap met je krokobil.![]()
Allemaal hetzelfde, die joekels.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:15 schreef oLexie het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden wie die bekende Fokker is.full stops and exclamation marks![]()
Las dit laatst en moest aan je denken Phanny bro.quote:Originally Posted by MaoriNate
Lucky she isn't married to a Maori, we use bro when acknowledging everyone.
I call my grandmother bro!full stops and exclamation marks![]()
Heeeuuuhhj 50 hurtz heeuuuuj, geen zin in die niggers
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:15 schreef oLexie het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden wie die bekende Fokker is.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Weet je het echt niet? Dacht dat het algemeen bekend hier was.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk dat we dezelfde denken. DM eens?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Echt hequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:00 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Weet je het echt niet? Dacht dat het algemeen bekend hier was.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
De mensen hierquote:![]()
Z'n nieuwe album is echt hard.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:29 schreef Sinji het volgende:
Kendrick Lamar in Nederland op 6 februari. Maar dat valt op een woensdag. wat is dat voor aidsIf not now, then when.![]()
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/pownews.html
Het laatste item. De hooggeleide steel van die rijke tatta's gast![]()
![]()
Jawel, je keek.![]()
Haha wauw, deze gast is wel een gelijke voor Vasquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:26 schreef jna het volgende:
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/pownews.html
Het laatste item. De hooggeleide steel van die rijke tatta's gast![]()
![]()
.
Mijn ritme is overigens fucked up G, zowel vandaag als gister op m'n vrije dag om half 10 wakker geworden en niet meer kunnen slapen, terwijl ik doordeweeks vaak een uur later op moet en dan wél verder in slaap kan vallen!
![]()
hjbquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha wauw, deze gast is wel een gelijke voor Vas.
![]()
stand aarde tov zon is nu anders ofzoiets xDquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zon, oh zon, waar zijt gij?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |