Oh jakkes. Waren alle bedden bezet in andere zalen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou ik vind het nogal wat, ik ging gisteren op bezoek in t zkh bij collega met nierbekkenontsteking en die lag op een kamer van 4 waarvan de overige 3 patienten lagen dood te gaan (palliatieve zorg).
Echt heel zielig!
yes, gelukkig is ze aan het eind van de avond naar een andere afdeling gegaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh jakkes. Waren alle bedden bezet in andere zalen?
Sowieso lijkt me in een ziekenhuis liggen erg, meestal slaap je al slecht door ziek/zwak/misselijk en dan moet je ook nog eens met vreemden op een kamer liggen slapen...
Ik zou dan denk ik liever op de gang staanquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
yes, gelukkig is ze aan het eind van de avond naar een andere afdeling gegaan.
als ik daar kom te liggen slapen ze niet hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh jakkes. Waren alle bedden bezet in andere zalen?
Sowieso lijkt me in een ziekenhuis liggen erg, meestal slaap je al slecht door ziek/zwak/misselijk en dan moet je ook nog eens met vreemden op een kamer liggen slapen...
nou nog net nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
als ik daar kom te liggen slapen ze niet hoor
Nee, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
als ik daar kom te liggen slapen ze niet hoor
als ik dronken ben slaap ik dus echt niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik.
Ik vond dat in hostels ook altijd zo'n ramp, snurkende mensenEnige remedie daartegen is stomdronken gaan slapen, maar dat is ook zo naar de volgende dag
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:41 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen!
Stillekes hier idd.. Awakenings leuk geweest?
klinkt goed, Inu, dacht eigenlijk dat je de sleutel al had en daarom zo stil wasquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:27 schreef Inu het volgende:
Als we deze nu even vol maken is deze reeks mooi afgerond![]()
Alles goed met iedereen? Hier wel, zin in het nieuwe huis... Nog maar 50 dagen tot we de sleutel krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |