abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_354793
SunChaser, hier.

Stond in dit forum gisteren als tweede post niet een post van Danny waarin hij o.a. stelde dat de Bus het slechste was dat ooit op tv was geweest ? Of ben ik gek aan het worden ? Ik meen ook dat er een reactie stond van Arcee waarin deze stelde dat de post van Danny nogal ongenuanceerd was.

Dit bevestigde overigens mijn indruk dat het Busforum doodgebloed is omdat de eigenaren van Fok! het alleen in Big brother zien zitten. Het Big brother forum werd weken van te voren geopend, er werden allerlei topics geopend om de bezoekers op te warmen voor het komende Big brother en toen het eenmaal begonnen was leek de helft van de posts in het Big brother forum afkomstig van admins en moderators. Het maakt op mij de indruk dat men een hype wil forceren. Het Busforum daarentegen werd pas op de dag van de eerste uitzending geopend zonder enige bombarie. En ik heb daar nauwelijks een admin of moderator gezien. Waarom dit verschil ? Hebben de eigenaren van Fok! aandelen Veronica ? Of is Danny's zus ooit ontslagen door SBS ? Ik zou op twee paarden gegokt hebben.

Andere factoren die een rol spelen zijn de grotere bekendheid van Big brother, het Veronicablad met een oplage van 1000000 + (als ik het goed heb) waar regelmatig Big brother op de voorpagina zal staan en waar Big brother in de programmabeschrijvingen veel meer ruimte krijgt als de Bus en het feit dat een aantal nederlanders problemen heeft om vlaams te verstaan. Dit laatste lijkt SBS ook te beseffen want de afgelopen dagen wordt er af en toe ondertiteld.

Ik heb overigens op voorhand geen voorkeur voor één van beide programma's. Mijn nickname heb ik gekozen omdat mijn eerste posting in het Fok!forum betrekking had op de Bus en ik zo snel geen origineler nickname kon verzinnen. Ik kijk naar allebei. Ik vind de Bus op dit moment leuker, waarschijnlijk omdat het al langer loopt en en meer ontwikkelingen en spanningen zijn. Bovendien vind ik Mohammed Ali vermoeiend om naar te kijken. Ik heb overigens de indruk dat een aantal mensen teleurgesteld is in de Bus omdat zij hadden verwacht dat de overtreffende trap van Seki er in zou zitten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')