PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Vooral posten wie je pricefixtquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, even undercutten
Ach ja, het boeit mij allemaal niet zo veel meer, gewoon leuk projectje, als jullie willen undercutten. ik vind primaquote:Op donderdag 1 november 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vooral posten wie je pricefixt
Slechtquote:
Ach jaquote:Op donderdag 1 november 2012 16:52 schreef vandermar het volgende:
Net alsof mensen WIldschut willen als je Depay, Sana en Cabral kan kopen
die is van mij, Fire Juniorsquote:Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef Vraagje100 het volgende:
Diarra is nu gewoon te halen voor 35k ofzo.
Wajoow, viez petrik, viiiiieeeeez petrikquote:
dinsdagquote:Op donderdag 1 november 2012 16:56 schreef Vraagje100 het volgende:
Zou Samuel IF volgende week rond de 50k zijn wil er graag een voor me team maar wanneer beste moment om te kopen.
Diego Lopezquote:Op donderdag 1 november 2012 16:59 schreef Jongentje. het volgende:
M'n team op dit moment..
Busquets komt waarschijnlijk als RCM.
Iemand opmerkingen of een tip voor een goede en haalbare keeper onder de 10K.
Het zit diep hequote:Op donderdag 1 november 2012 17:04 schreef Fuszy het volgende:
schaamteloos gejat uit het feyenoord topic maar ja
[ afbeelding ]
Meme-punchlines naar het Nederlands vertalenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:04 schreef Fuszy het volgende:
schaamteloos gejat uit het feyenoord topic maar ja
[ afbeelding ]
Englisch is 2 moelluk vor the moste feyenoorders.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meme-punchlines naar het Nederlands vertalen
Wat zit diep?quote:
For this time i sea you sentence through the fingersquote:Op donderdag 1 november 2012 17:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Englisch is 2 moelluk vor the moste feyenoorders.
'Jullie' blijven er maar over doorgaan dusja.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat zit diep?Jaloers omdat spelers naar Twente gaan?
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
'Jullie' blijven er maar over doorgaan dusja.
Nasriquote:Op donderdag 1 november 2012 17:14 schreef forztwente het volgende:
Wat zouden jullie doen? Mata, Nasri of Silva op CAM in 4-1-2-1-2
ik zou Taarabt doenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:14 schreef forztwente het volgende:
Wat zijn je eisen? Snelheid, balbehandeling, schot? Voor mijzelf zou de keuze zijn Silva, scoort aan de lopende band en heerlijk om mee te dribbelen.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:14 schreef forztwente het volgende:
die had ik al gezienquote:Op donderdag 1 november 2012 17:16 schreef Duuc-nl het volgende:
Kevin: http://www.eur.nl/bachelo(...)eren/motivatiebrief/
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:16 schreef Duuc-nl het volgende:
Kevin: http://www.eur.nl/bachelo(...)eren/motivatiebrief/
Proefstuderen is bullshitquote:Op donderdag 1 november 2012 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die had ik al gezienMijn brief is bijna af
omdat ik een studie moet kiezen.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Proefstuderen is bullshitWaarom nemen jullie de moeite
http://fut13.ultimatedb.nl/quote:Op donderdag 1 november 2012 17:19 schreef byah het volgende:
Wat is een goede prijs voor 41212 kaarten op de xbox?
Je pakt een boekje waar de studies instaan. Je doet je ogen dicht en op een gegeven moment stop je met bladeren. DIe kies jequote:Op donderdag 1 november 2012 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ik een studie moet kiezen.
Zo ben jij bij rechten uitgekomen natuurlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 17:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je pakt een boekje waar de studies instaan. Je doet je ogen dicht en op een gegeven moment stop je met bladeren. DIe kies je
Nee, mijn moeder heeft het gedaanquote:Op donderdag 1 november 2012 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo ben jij bij rechten uitgekomen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder heeft het gedaanDus volg jij als een trouwe viervoeter je moeder op in haar voorkeuren ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
en jij hebt fittie met mede CuDi beluisteraar?quote:
Thanks everybody for the positive reactions and stay supporting us as we say in Holland one does make a summer.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
For this time i sea you sentence through the fingers
Nah, is een leuke studie!quote:Op donderdag 1 november 2012 17:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus volg jij als een trouwe viervoeter je moeder op in haar voorkeuren ?
ga skippe danquote:Op donderdag 1 november 2012 17:29 schreef BDIL het volgende:
Echt geen zin om te gaan trainen met dit weer
Dat is dan wel een nadeel, volgend jaar uni. Projectgroepjesquote:
Nee man, we hebben al 3/4 weken niet getraindquote:
ik hebb geluk dat het afgelast isquote:Op donderdag 1 november 2012 17:29 schreef BDIL het volgende:
Echt geen zin om te gaan trainen met dit weer
Dat zijn wel de lekkere wedstrijden ja, gelukkig voetbal ik niet meer op zondagquote:Op donderdag 1 november 2012 17:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee man, we hebben al 3/4 weken niet getraindDit weekend weer een wedstrijd om 10 uur in de ochtend
Op Unie is dat precies hetzelfde geval in projectgroepenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is dan wel een nadeel, volgend jaar uni. Projectgroepjesgeforceerd sociaal moeten doen
Vriend van mij doet rechten op de uni in Groningen, die heeft tot nu toe 1 groepje gehad en dat was met iets van ict ofzoquote:Op donderdag 1 november 2012 17:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Op Unie is dat precies hetzelfde geval in projectgroepenSoms moet je ook een paper samen met iemand anders maken
Heel herkenbaar, vriend van mij zei ook dat het kwa stof en tentamens nogal een laagdrempelig niveau is.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is dan wel een nadeel, volgend jaar uni. Projectgroepjesgeforceerd sociaal moeten doen
Ik weet het niet hoor, we komen hier alleen maar mongolen tegen op zondag. Meeste zijn gestreste vaders omdat ze geen sex meer hebben of alimentatie niet meer kunnen betalen en spelen ze te ruw, willen ze elke keer op de vuist etc.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zijn wel de lekkere wedstrijden ja, gelukkig voetbal ik niet meer op zondag
wel handig om je zo goed mogelijk voor te bereiden hoor. Helemaal als je naar Erasmus wilt en 1e jaar 60 punten moet halenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Proefstuderen is bullshitWaarom nemen jullie de moeite
Dat klopt, ik heb vorig jaar helaas mijn P niet gehaald maar dat had niets met het niet kunnen te maken, prive omstandigheden. Nu moet ik die 3 vakken nog doen.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:32 schreef Introvert het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, vriend van mij zei ook dat het kwa stof en tentamens nogal een laagdrempelig niveau is.
hoeveelste klasse speel je dan bdilquote:Op donderdag 1 november 2012 17:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, we komen hier alleen maar mongolen tegen op zondag. Meeste zijn gestreste vaders omdat ze geen sex meer hebben of alimentatie niet meer kunnen betalen en spelen ze te ruw, willen ze elke keer op de vuist etc.Voordat zo vroeg opstaan is echt zonde
6equote:Op donderdag 1 november 2012 17:38 schreef strakkeman het volgende:
[..]
hoeveelste klasse speel je dan bdil
wij spelen nu ook 4 klasse zondag maar worden waarschijnlijk kampioen 6 van de 6 gewonnen volgend jaar knvb scheidsrechter yeaaaaaaa geen thuisfluiters meerquote:Op donderdag 1 november 2012 17:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
6eIs een vriendenteam
Maar ik denk dat we wel 4e zaterdag kunnen spelen
I smell BS.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb vorig jaar helaas mijn P niet gehaald maar dat had niets met het niet kunnen te maken, prive omstandigheden. Nu moet ik die 3 vakken nog doen.
van persie weg voor agueroquote:Op donderdag 1 november 2012 17:38 schreef Michaelvanb het volgende:
Iemand nog goede toevoegingen aan dit team?
http://www.futhead.com/fifa/squads/721664/
Ga waarschijnlijk luiz gustavo voor schweinsteiger wisselen, iemand nog tips?
Je moeder is stieren poepquote:
Qua voetbal kunnen we zeker mee met een hogere klasse alleen conditioneel en het aantal keren dat we trainen is veel te weinig om daadwerkelijk daar mee te kunnen draaien. Je merkt dat deste lager je speelt, dat er meer mongolen rondlopenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:39 schreef strakkeman het volgende:
[..]
wij spelen nu ook 4 klasse zondag maar worden waarschijnlijk kampioen 6 van de 6 gewonnen volgend jaar knvb scheidsrechter yeaaaaaaa geen thuisfluiters meer![]()
![]()
Ik heb mij aangemeldquote:Op donderdag 1 november 2012 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die had ik al gezienMijn brief is bijna af
ja dat klopt heb ook eens meegedaan met andere teams die mensen tekort kwamen. Mijn god wat was dat drama. Wij namen een penalty via de rebound scoorde ik en de scheids gaf buitenspelquote:Op donderdag 1 november 2012 17:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Qua voetbal kunnen we zeker mee met een hogere klasse alleen conditioneel en het aantal keren dat we trainen is veel te weinig om ons daadwerkelijk daar mee te kunnen draaien. Je merkt dat deste lager je speelt, dat er meer mongolen rondlopen
alles om die money te maken gquote:Op donderdag 1 november 2012 17:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Serieus? Buffert Youtube reclame nu ook al?
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:48 schreef BDIL het volgende:
Wat een hoer werkt bij de klantenservice van bol.com![]()
Ik belde gister om te vragen of mijn bestelling gister binnen zou zijn, anders zou ik het zelf gaan halen in de winkel en het laten annuleren. Ze vertelt mij dat ze niet weet wanneer het verzonden gaat worden vanwege de beperkte voorraad. Dus ik zeg annuleer het maar dan koop ik het wel ergens anders. Blijkt dat ik vandaag een mail heb ontvangen dat het alsnog verstuurd is en ze de bestelling niet heeft geannuleerd
![]()
Wat een onkunde bij sommige bedrijven, dat is echt te triest voor woordenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:48 schreef BDIL het volgende:
Wat een hoer werkt bij de klantenservice van bol.com![]()
Ik belde gister om te vragen of mijn bestelling gister binnen zou zijn, anders zou ik het zelf gaan halen in de winkel en het laten annuleren. Ze vertelt mij dat ze niet weet wanneer het verzonden gaat worden vanwege de beperkte voorraad. Dus ik zeg annuleer het maar dan koop ik het wel ergens anders. Blijkt dat ik vandaag een mail heb ontvangen dat het alsnog verstuurd is en ze de bestelling niet heeft geannuleerd
![]()
Hoezo moet ik daarop wachten ? Zij zegt dat de annulering is voltooid en that's it. Hun probleem dat iemand eigenlijk het werk niet heeft verricht dat zei had moeten doenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:51 schreef bombmannl het volgende:
[..]wacht dan ook gewoon op de mail waarin de annuleering is vermeld. Je krijgt altijd een mail.
Als een bestelling geannuleerd word, krijg je meteen automatisch een email met de details en reden van annuleering. Maar wel klote dan, hetzelfde product 2xquote:Op donderdag 1 november 2012 17:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoezo moet ik daarop wachten ? Zij zegt dat de annulering is voltooid en that's it. Hun probleem dat iemand eigenlijk het werk niet heeft verricht dat zei had moeten doen
nopequote:Op donderdag 1 november 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
Wij hebben thuis Eredivisie live, kan ik dan ook gratis via de computer kijken?
Daarom altijd voor en achternaam noteren van de persoon waar je contact mee hebt bij een klantenservice. Sowieso letten ze extra goed op nadat je hun naam hebt gevraagd omdat ze weten dat je erop terug kan vallen en gaat het minder vaak fout..mocht het alsnog fout gaan dan kunnen ze het makkelijk checken met tijdstip + medewerker omdat ze alles opnemen.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoezo moet ik daarop wachten ? Zij zegt dat de annulering is voltooid en that's it. Hun probleem dat iemand eigenlijk het werk niet heeft verricht dat zei had moeten doen
Alleen bij Ziggoquote:Op donderdag 1 november 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
Wij hebben thuis Eredivisie live, kan ik dan ook gratis via de computer kijken?
geld binnen gehad dus? gelijk op vakantie van geweest?quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geld binnen gehad dus? gelijk op vakantie van geweest?
kquote:
Maand langen snorren door het beeld.quote:To raise awareness for Movember, EA SPORTS is donating half a million dollars of in-game advertising to the global campaign. The ads, which will run during the month of November, will reach millions of gamers worldwide who play FIFA 13, NHL 13, and Madden NFL 13. The funds raised by the Movember Foundation are used to support men’s health issues, specifically prostate cancer and male mental health initiatives.
Ja, je kan met je ziggo inloggegevens (die je dus ook op de ziggo site gebruikt voor facturen etc) gewoon inloggen op de EL site en op de app voor telefoon en tablet. Dan kan je alle wedstrijden gratis kijken en ook alle premium samenvattingen enzoquote:
echt handigquote:Op donderdag 1 november 2012 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, je kan met je ziggo inloggegevens (die je dus ook op de ziggo site gebruikt voor facturen etc) gewoon inloggen op de EL site en op de app voor telefoon en tablet. Dan kan je alle wedstrijden gratis kijken en ook alle premium samenvattingen enzo
vraagje 100quote:Op donderdag 1 november 2012 18:17 schreef Vraagje100 het volgende:
Ik heb een nieuwe ps3 controller nodig oude is net kapot gegaan. Een echte kopen of heeft iemand hier ervaring met een wat goedkopere neppe?
Ik heb het geretourneerd, dus zodra het binnen is weer in de brievenbus gooienquote:Op donderdag 1 november 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom altijd voor en achternaam noteren van de persoon waar je contact mee hebt bij een klantenservice. Sowieso letten ze extra goed op nadat je hun naam hebt gevraagd omdat ze weten dat je erop terug kan vallen en gaat het minder vaak fout..mocht het alsnog fout gaan dan kunnen ze het makkelijk checken met tijdstip + medewerker omdat ze alles opnemen.
Lekker een echte kopenquote:Op donderdag 1 november 2012 18:17 schreef Vraagje100 het volgende:
Ik heb een nieuwe ps3 controller nodig oude is net kapot gegaan. Een echte kopen of heeft iemand hier ervaring met een wat goedkopere neppe?
Koop gewoon een echte man.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:17 schreef Vraagje100 het volgende:
Zo hard mee lopen gooien?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:17 schreef Vraagje100 het volgende:
Ik maar 100kquote:Op donderdag 1 november 2012 18:18 schreef Jonnsie het volgende:
Niemand interesse om 200k te verkopen?(xbox)
Dan koop je er eentje uit Hong Kong waar de toetsen uitspringen na 2 keer drukken en je een input lag van 10 minuten hebquote:
quote:
Nog steeds voor 13?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]ik koop nog steeds alle xbox coins op
Hoeveel coins heb je al gekocht nu?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:20 schreef poker4lifee het volgende:
ja moet wel =[quote:
12.50quote:
opbokken jij Jonnsie is hierquote:Op donderdag 1 november 2012 18:20 schreef poker4lifee het volgende:
1.5-2.5m ofzo, tel al lang kwijtquote:Op donderdag 1 november 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je al gekocht nu?
Die gast heeft echt geen leven.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:20 schreef poker4lifee het volgende:
oop nog steeds alle xbox coins op
Maar hoe zit het nou? was voor een vriend ofzo las ik?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1.5-2.5m ofzo, tel al lang kwijt
yeahquote:Op donderdag 1 november 2012 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou? was voor een vriend ofzo las ik?
Maar waarom wil hij er zoveel?quote:
Die wil ikquote:Op donderdag 1 november 2012 18:20 schreef Rijst het volgende:
Ps3ers ME trilogie komt binnenkort uit. Zeker het spelen waard
[ afbeelding ]
wilt gewoon de beste spelers/teams hebben ofzo, geld blijkbaar geen issuequote:
Ik denk nog steeds dat je de xbox coins gaat pricefixen.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wilt gewoon de beste spelers/teams hebben ofzo, geld blijkbaar geen issue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Zeker halen. Eerste deel was nog nooit gereleased op de ps3 Dus veel waren begonnen bij deel 2. Wat dus echt zonde is. Het verhaal van ME is echt tofquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat je de xbox coins gaat pricefixen.http://www.ea.com/soccer/(...)-off#erAc8DQWrJn:360SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Wat een noob hahhaquote:Op donderdag 1 november 2012 18:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#erAc8DQWrJn:360
Hij stond eerst cdm tochquote:
Was maar een garpje hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 18:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#erAc8DQWrJn:360
Naast Kaka of ipv Kakaquote:
wat is er over 32 min?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog 32 minuten, kan je de spanning aan!?
Fean - Hollandia?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
De wedstrijd van de dag toch, of heb ik het fout
Kaka moet helaas anders Silva niet genoeg linksquote:Op donderdag 1 november 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naast Kaka of ipv Kaka
Misschien kan je hem Modric aanraden
van \mij? pas om 10 uur ofzoquote:Op donderdag 1 november 2012 18:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
De wedstrijd van de dag toch, of heb ik het fout
Oh dacht iets van 19.00, geen idee waaromquote:Op donderdag 1 november 2012 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kaka moet helaas anders Silva niet genoeg links
[..]
van \mij? pas om 10 uur ofzo
omdat ik een acc wou lenen tot 7 uur misschienquote:Op donderdag 1 november 2012 18:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh dacht iets van 19.00, geen idee waarom
@Tim bijna goed
Zaterdag Man U - Arsenal
Iemand van PSG kan toch ook..2 dubbele links + 2 clublinks die dat extra punt samen opleveren = 3 compensatielinks..quote:Op donderdag 1 november 2012 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kaka moet helaas anders Silva niet genoeg links
[..]
van \mij? pas om 10 uur ofzo
PSG verder geen goede cdm of cb volgens mijquote:Op donderdag 1 november 2012 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand van PSG kan toch ook..2 dubbele links + 2 clublinks die dat extra punt samen opleveren = 3 compensatielinks..
Sissokoquote:Op donderdag 1 november 2012 18:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
PSG verder geen goede cdm of cb volgens mij
Idd, baasjequote:
Niet als je alleen naar de totale rating kijkt, maar er zijn genoeg opties. Pastore dan niet, maar goed:quote:Op donderdag 1 november 2012 18:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
PSG verder geen goede cdm of cb volgens mij
Stuk beter ja, thx.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet als je alleen naar de totale rating kijkt, maar er zijn genoeg opties. Pastore dan niet, maar goed:
[ afbeelding ]
Ik vind Sissoko echt heel goed
quote:
Jup, ze zijn nu overgeschakeld naar Torrentstream.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:45 schreef laucas het volgende:
Zijn alle Nederlandse sopcast streamers gebanned ofzo?
Link? Wat voor programma heb je daarvoor nodig?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:47 schreef Introvert het volgende:
[..]
Jup, ze zijn nu overgeschakeld naar Torrentstream.
torrentstreamquote:Op donderdag 1 november 2012 18:47 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Link? Wat voor programma heb je daarvoor nodig?
Maakt het iets uit?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:53 schreef Anonymous61 het volgende:
wrm krijg ik altijd javi martinez 4-1-2-1-2
[ afbeelding ]
simpsonsquote:Op donderdag 1 november 2012 18:56 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
raad eens wat er nu op comedy central te zien is?
dat mocht hij toch niet meer doen?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef ThadCastle het volgende:
Ook zwaar bestraft, maar leuk voor Steve
Meteen naar zijn monitor, kneus
Hij deed het wel, weet niet of hij het wel of niet magquote:Op donderdag 1 november 2012 19:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dat mocht hij toch niet meer doen?
1 van de 1e 2quote:Op donderdag 1 november 2012 19:16 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Thx welke rij prijs is voor ps3
Tweede rijquote:Op donderdag 1 november 2012 19:16 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Thx welke rij prijs is voor ps3
McClærenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom is McClaren een deen in FUT?
screenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom is McClaren een deen in FUT?
Echt dom idd, een Deen die McClaren heet...quote:Op donderdag 1 november 2012 19:29 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Eerste deel van mijn staf..
Die kit is echt duur, zelfs nog duurder dan ik had verwachtquote:Op donderdag 1 november 2012 19:29 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
En die doe ik natuurlijk niet weg![]()
(en nee...ik had hem nog niet eens... Dagobert Duck)
Nee, dat zijn geen misselijke bedragenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die kit is echt duur, zelfs nog duurder dan ik had verwachtTijd om mijn eerste bronze packs sinds dinsdag te openen.
Vanmiddag na 5x proberen iets gevondenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:43 schreef Rijst het volgende:
Kunnen andere mensen wel makkelijk een match vinden in h2h seasons?
Dit spel is echt onspeelbaarquote:Op donderdag 1 november 2012 19:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanmiddag na 5x proberen iets gevonden
Ik weet niet waar jij fifa koopt, maar dat is onrealistischquote:Op donderdag 1 november 2012 19:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit spel is echt onspeelbaarDaar betaal je dan 70 euro voor
hij bedoelt ultimate edition, hoop ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij fifa koopt, maar dat is onrealistisch
+early acessquote:Op donderdag 1 november 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij fifa koopt, maar dat is onrealistisch
Dan nog, 60 euroquote:Op donderdag 1 november 2012 19:46 schreef bombmannl het volgende:
[..]
hij bedoelt ultimate edition, denk ik.
Ah. Vind ik sowieso onzin maargoedquote:
Subjectiefquote:
nasri heb ik nu maar vind uhm niet zo lekker spelen.... david silva ook gehad maar was ook niet zo super.... nu denk ik erover om misschien tevez in cam of mata te kopen...quote:Op donderdag 1 november 2012 19:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb niet met iedereen gespeeld maar volgens mij is Nasri wel goed.
RvP kan ook CAMquote:Op donderdag 1 november 2012 19:56 schreef PureDemon het volgende:
[..]
nasri heb ik nu maar vind uhm niet zo lekker spelen.... david silva ook gehad maar was ook niet zo super.... nu denk ik erover om misschien tevez in cam of mata te kopen...
Ben er nu alweer klaar mee, terwijl mijn tentamenweek nog moet beginnen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
2 tentamens gehad. 5 totaal deze week. Nu vrij en dan volgende week Donderdag nog eentje.
Fifa ferdayz.
lekkerrquote:Op donderdag 1 november 2012 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
2 tentamens gehad. 5 totaal deze week. Nu vrij en dan volgende week Donderdag nog eentje.
Fifa ferdayz.
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben er nu alweer klaar mee, terwijl mijn tentamenweek nog moet beginnen.
monddigt kastquote:Op donderdag 1 november 2012 19:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je bent ook echt dom als je Early Access koopt. Volgens mij heeft niet hier dat gekocht.
Ik ben nu de tentamens van voorgaande jaren uit m'n hoofd aan het leren. Heb daar al heel wat 6'en mee binnen weten slepen.quote:
had ze vorige week piece of cake allemaal voldoendes je moet gewoon genoeg zelfvertrouwen hebben dan komt het goedquote:Op donderdag 1 november 2012 20:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben er nu alweer klaar mee, terwijl mijn tentamenweek nog moet beginnen.
Zelfvertrouwen = voldoendes?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:07 schreef strakkeman het volgende:
[..]
had ze vorige week piece of cake allemaal voldoendes je moet gewoon genoeg zelfvertrouwen hebben dan komt het goed![]()
![]()
Ik heb te veel zelfvertrouwen, daardoor gaat het vaak mis.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:07 schreef strakkeman het volgende:
[..]
had ze vorige week piece of cake allemaal voldoendes je moet gewoon genoeg zelfvertrouwen hebben dan komt het goed![]()
![]()
hahaha wtf, dat is wel heel ergquote:Op donderdag 1 november 2012 20:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben nu de tentamens van voorgaande jaren uit m'n hoofd aan het leren. Heb daar al heel wat 6'en mee binnen weten slepen.
je kan nooit teveel zelfvertrouwen hebbenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb te veel zelfvertrouwen, daardoor gaat het vaak mis.
Ik weet het, maar ik leer zo de stof van 8 weken in een paar uur. Ik heb heel wat mensen zien falen die naar elk college gingen, terwijl ik in zo'n periode maar 3 uur op de uni ben geweest... om het tentamen te maken.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahaha wtf, dat is wel heel erg
congratsquote:Op donderdag 1 november 2012 20:16 schreef el-blanchito het volgende:
Jongens goed nieuws! Ik mag weer solo zingen![]()
Men at work-land down under
Je mist een sloper/fysiek sterke man centraal op je middenveld. En met Masche ga je veeeeeeel kopduels verliezen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:17 schreef SergeantPeper het volgende:
feedback? Nog zo'n 100k te besteden. Ik vind LB en RB maar zwak bezet zo..
[ afbeelding ]
Suggesties?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mist een sloper/fysiek sterke man centraal op je middenveld. En met Masche ga je veeeeeeel kopduels verliezen.
Uiteraard, geniaal nummerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
verkoop fabrequas is echt een van de slechts spelende spelers bij fut bij zo een hoge ratingquote:Op donderdag 1 november 2012 20:17 schreef SergeantPeper het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb altijd minstens 2 harde werkers op het middenveld.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mist een sloper/fysiek sterke man centraal op je middenveld. En met Masche ga je veeeeeeel kopduels verliezen.
Met 1 kan het wel, maar dan moeten je backs niet te aanvallend zijn..en dat is heir ook nog het geval. Vorig jaar stonden mijn teams het beste met een CAM - CDM - CM (eventueel omgedraaid als de LB aanvallender is dan de RB ofzo)quote:Op donderdag 1 november 2012 20:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb altijd minstens 2 harde werkers op het middenveld.
bada bim bada bum bop ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhquote:Op donderdag 1 november 2012 20:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb altijd minstens 2 harde werkers op het middenveld.
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteraard, geniaal nummer
Heb hem zelf ook regelmatig solo mogen zingen.ja lekker he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Ramos voor Mascherano, Xabi Alonso centraal en dan 2 snelle mensen op RCM en LCM.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:17 schreef SergeantPeper het volgende:
[ afbeelding ]
k.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ramos voor Mascherano, Xabi Alonso centraal en dan 2 snelle mensen op RCM en LCM.
Kaka zowiezo erin en Sergio ff trainen bij het zwembad..quote:Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef SergeantPeper het volgende:
Ik heb Sergio Busquets & Kaka nog als reserve, een van die doen?
Ik wil jou maar al te graag in m'n team. Wat een mooie stem.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:20 schreef strakkeman het volgende:
[..]
bada bim bada bum bop ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhh
dankje dankje ik bloos nuquote:Op donderdag 1 november 2012 20:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil jou maar al te graag in m'n team. Wat een mooie stem.
oh jij bent zeker een paceabuser.. vind je dit genoeg pace?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:22 schreef strakkeman het volgende:
kaka zijn snelheid is wel drastisch verminderd van 85 naar 74
vindquote:Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
oh jij bent zeker een paceabuser.. vindt je dit genoeg pace?
nee dat niet maar het lijkt me stug dat iemand van 85 naar 74 gaat in 1 jaarquote:Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
oh jij bent zeker een paceabuser.. vindt je dit genoeg pace?
ik ben nieuw hier hoiquote:Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie is strakkeman?
Sinds wanneer post hij hier?.
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:20 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ja lekker he?De buren waren minder blij jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oiquote:
Hij is net overgevlogen vanuit Turkije.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie is strakkeman?
Sinds wanneer post hij hier?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef SergeantPeper het volgende:
Ik heb Sergio Busquets & Kaka nog als reserve, een van die doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaka had vorig jaar geen 85 hoor..misschien zelfs zijn IF en MOTM versie niet. NIF had 79 geloof ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:22 schreef strakkeman het volgende:
kaka zijn snelheid is wel drastisch verminderd van 85 naar 74
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:25 schreef strakkeman het volgende:
elke keer die reclame op comedy central
haaaa gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
1420p? Anders luister ik 'm niet eens.quote:
720 zul je het mee moeten doen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
1420p? Anders luister ik 'm niet eens.
word die mocro daar genomen door die skinny belgquote:Op donderdag 1 november 2012 20:27 schreef bombmannl het volgende:
nu expeditie robinson, kijken hoe die klote belgen en fatima het hele spel verzieken
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:28 schreef strakkeman het volgende:
[..]
word die mocro daar genomen door die skinny belg
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:33 schreef Thorb het volgende:
Was deze pot aan het opnemen om na Feyenoord te kijken maar laat nu maar
Zullen wij nu Exp. Robinson gaan spoileren?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:33 schreef Thorb het volgende:
Was deze pot aan het opnemen om na Feyenoord te kijken maar laat nu maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |