Craigquote:Op donderdag 1 november 2012 16:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Of je wil je karakters gewoon graag zien zoals je ze in gedachte hebtJij was er toch niet ook zo een die Craig te blond vond?
![]()
Dat vind ik met DG nog wel meevallen. Timothy vond ik echt te lelijk voor woorden voor een JBquote:Op donderdag 1 november 2012 16:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Craigniet aantrekkelijk genoeg om Bond te zijn
Als ze het voor een blanke geloofwaardig maken om de held van het zwarte volk te spelen, laat maar komenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee hoor, ik vond em niet te blond. Maar ik vind wel dat als je een karakter gemaakt hebt. Spiderman, nerdering blank met brilletje, Kingping, witte vetzak die gigantisch groot is, of James Bond, blanke player met geld. Dat je daar niks aan moet veranderen.
Je gaat toch ook niet een blanke vragen om Shaft te spelen...
typisch jaren 80 muziekquote:Op donderdag 1 november 2012 16:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik met DG nog wel meevallen. Timothy vond ik echt te lelijk voor woorden voor een JB
Nee, bah. Ik moet er niet aan denken. En Sinterklaas/de kerstman? Mogen die van huidskleur veranderen?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als ze het voor een blanke geloofwaardig maken om de held van het zwarte volk te spelen, laat maar komen
Al maak je ze pimpelpaars met blauwe stippen, ze kunnen me allebei gestolen wordenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, bah. Ik moet er niet aan denken. En Sinterklaas/de kerstman? Mogen die van huidskleur veranderen?
De kerstman en sinterklaas is toch hetzelfde? Alleen in Amerika heeft hij zich aangepast aan de bevolking, dikker enzo.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, bah. Ik moet er niet aan denken. En Sinterklaas/de kerstman? Mogen die van huidskleur veranderen?
Dunno, ik weet alleen dat het op verschillende dagen gevierd word. En in Duitsland krijg je bij sinterklaas alleen snoepgoed en bij de kerstman kado's . Ben wel blij dat Coca-cola hem rood heeft gemaakt, staat em een stuk beter dan groen...quote:Op donderdag 1 november 2012 16:25 schreef Sands het volgende:
[..]
De kerstman en sinterklaas is toch hetzelfde? Alleen in Amerika heeft hij zich aangepast aan de bevolking, dikker enzo.
Achja het is gewoon allemaal onzin om mensen meer geld uit te laten geven.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, ik weet alleen dat het op verschillende dagen gevierd word. En in Duitsland krijg je bij sinterklaas alleen snoepgoed en bij de kerstman kado's . Ben wel blij dat Coca-cola hem rood heeft gemaakt, staat em een stuk beter dan groen...
Ik houdt er wel van, gemaakte feestdagen om met vrienden en familie bij een te zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 16:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Achja het is gewoon allemaal onzin om mensen meer geld uit te laten geven.![]()
Ja.. Sinterklaasquote:Op donderdag 1 november 2012 16:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik houdt er wel van, gemaakte feestdagen om met vrienden en familie bij een te zijn
Vind kerst leuker.. 2 dagen feestenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja.. Sinterklaasbeste feestdag
Maar met kerst zijn er geen gedichten en geen surprisesquote:Op donderdag 1 november 2012 16:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind kerst leuker.. 2 dagen feesten
Nog een pluspunt van kerst dusquote:Op donderdag 1 november 2012 16:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar met kerst zijn er geen gedichten en geen surprises
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog een pluspunt van kerst dusDaar in tegen is er wel een Kerstboom
en leuke versieringen in huis en zo
Ik heb een (half)broertje van 8, dus dan moet je welquote:Op donderdag 1 november 2012 16:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Vieren jullie allemaal nog sinterklaas danof hebben jullie gewoon kinderen in de kennisenomgeving waardoor jullie het nog vieren
Nee, sinds me neefje geboren is vieren we het sowieso niet meer met familiequote:Op donderdag 1 november 2012 16:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Vieren jullie allemaal nog sinterklaas danof hebben jullie gewoon kinderen in de kennisenomgeving waardoor jullie het nog vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |