PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
1 was echt super slecht, en BH is minstens even goed als 2 maar ik vond hem zelfs nog leuker. En Revelations is ook super tof en Istanbul is gewoon te vet om doorheen te gaanquote:Op donderdag 1 november 2012 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind ze echt veel minder.
1 was niet slecht. Alleen een beetje eentonig. Wanneer je de einde benaderd werd het steeds leuker. Ik zou t als cijfer een 7 geven.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1 was echt super slecht, en BH is minstens even goed als 2 maar ik vond hem zelfs nog leuker. En Revelations is ook super tof en Istanbul is gewoon te vet om doorheen te gaan
Het begin van 3 was kut, maar waar ik nu ben is hij echt episch
Jij bent wel van de paarden of nietquote:Op donderdag 1 november 2012 12:33 schreef bombmannl het volgende:
ACR is echt een tegenvaller vond ik, alles in 1 stad en geen paard
Eens met de conclusie, niet met de argumentenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:33 schreef bombmannl het volgende:
ACR is echt een tegenvaller vond ik, alles in 1 stad en geen paard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij bent wel van de paarden of niet![]()
Sims in een huis plaatsen, bank naast de openhaard, deur uit het huis slopen en dan wachten...quote:Op donderdag 1 november 2012 12:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die TT klopt. Ik speel het wel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sims in een zwembad plaatsen waar ze niet uitkomen. Mu-ha-ha.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:40 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Sims in een huis plaatsen, bank naast de openhaard, deur uit het huis slopen en dan wachten...
En vervolgens wel de goal vieren, maar op zo'n achteloze manier van "Ach, zo maak ik ze wel vaker..."quote:
Trappetje uit het zwembad halen jaquote:Op donderdag 1 november 2012 12:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sims in een zwembad plaatsen waar ze niet uitkomen. Mu-ha-ha.
Speel het barweinig, speelde Sims 3 best vaak.
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En vervolgens wel de goal vieren, maar op zo'n achteloze manier van "Ach, zo maak ik ze wel vaker..."
quote:Je vergeet er even bij te vermelden dat het op 3 meter afstand van de doellijn is
Man, die bal krijg ik (zondag 3e klasse reserve) er ook in, met 2 vingers in mijn neus.
Haha dat deed ik ook altijdquote:Op donderdag 1 november 2012 12:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Trappetje uit het zwembad halen ja
Ik speelde het vaak serieus, eerst neuken, kind krijgen, waren kinderen onderhands tieners gingen de ouders dood, vond ik ze niet meer leuk.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Trappetje uit het zwembad halen ja
Als ik het er over heb krijg ik zin om het te spelen. Zelfde als met Rollercoaster Tycoon!quote:Op donderdag 1 november 2012 12:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik speelde het vaak serieus, eerst neuken, kind krijgen, waren kinderen onderhands tieners gingen de ouders dood, vond ik ze niet meer leuk.
Mijn ma was fanatiek in RCT. Een keer ging haar achtbaan exploderen, ze schreeuwde alsof mijn pa dood was.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:44 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als ik het er over heb krijg ik zin om het te spelen. Zelfde als met Rollercoaster Tycoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |