Hee, je past perfect in het depressie en angst topic! Zeker wat voor jou!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
Weet je wat het is; niemand hier snapt hoe ik me voel en hoe het voor mij is om elke dag mezelf weer zo te voelen. Alles kan me gestolen worden, het is het niet waard.
Alles wat mensen hier tegenwoordig nog doen is me afbranden.
Ik ga slapen...
Het kan ook gewoon angst zijn hoor. Die eerste stap op zoek naar hulp is vaak de moeilijkste.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is pas 10 keer aangeraden ofzo. Benzin wil niet geholpen worden, benzin wil klagen. Want dat lucht op weet je. En morgen weer opnieuw klagen.
Klopt, hij heeft zelf toegegeven dat hij fok! als een uitlaatklep gebruikt en dat hij IRL veel toffer isquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is pas 10 keer aangeraden ofzo. Benzin wil niet geholpen worden, benzin wil klagen. Want dat lucht op weet je. En morgen weer opnieuw klagen.
Ik heb hem al vaker zien posten, oa in het relaties topic en hij vind hulp zoeken zinloos... hij wil begrepen worden door ons en zijn omgeving.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:31 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon angst zijn hoor. Die eerste stap op zoek naar hulp is vaak de moeilijkste.
Daar zijn vast ook wel mensen of betere mediums voor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan het weten. Heb die stap zelf jaren lang uitgesteld en daar nu wel spijt van.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:31 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon angst zijn hoor. Die eerste stap op zoek naar hulp is vaak de moeilijkste.
Ja, maar op een forum posten van achter je computertje is dan ook wel iets laagdrempeliger dan naar een psycholoog stappen. Sowieso moet je eerst naar je huisarts en die uitleggen wat het probleem is om een verwijzing te krijgen voor de verzekering. Vervolgens moet je nog eens die psycholoog zelf bellen en het verhaal weer vertellen. Dat is best een drempel hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hem al vaker zien posten, oa in het relaties topic en hij vind hulp zoeken zinloos... hij wil begrepen worden door ons en zijn omgeving.
Goedkomen is een groot woord. Het gaat me ook niet om die dingen. Ik wil gewoon graag een lief meisje dat om me geeft en waar ik er dan ook weer voor kan zijn. Dat zou alles wel beter en leuker maken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
En jij denkt dat alles goedkomt als je een vriendin hebt, met natuurlijk tenminste dikke tetten waar je je piemel tussen kan stoppen, leuk koppie en beetje kan koken?
Is ook zo, mede door zijn ouders. Misschien als hij op zichzelf woont dat die drempel dan lager wordt ivm post en zo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:31 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Die zijn er ja maar hij wil daar niet in geloven. Ik word een beetje moe van benzin omdat hij niets anders doet dan klagen klagen klagen. Zie hier het spiraal in werking. Zichzelf steeds dieper in de put pratend en tal van mensen hier met goede moed die adviseren maar hij weet alles beter.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zijn vast ook wel mensen of betere mediums voor.
Ja, tot vervelens toe doet ie datquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hem al vaker zien posten, oa in het relaties topic en hij vind hulp zoeken zinloos... hij wil begrepen worden door ons en zijn omgeving.
ja dat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom praat eens met iemand die je wel begrijpt, een psycholoog!
Veranderen kost veel moed, tijd en doorzettingsvermogen. Hij maakt niet eens een begin... hij wil het geeneens. Ja, waarom blijven wij het dan proberen vraag ik me af ....quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:34 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ja, maar op een forum posten van achter je computertje is dan ook wel iets laagdrempeliger dan naar een psycholoog stappen. Sowieso moet je eerst naar je huisarts en die uitleggen wat het probleem is om een verwijzing te krijgen voor de verzekering. Vervolgens moet je nog eens die psycholoog zelf bellen en het verhaal weer vertellen. Dat is best een drempel hoor.
En wat heb jij haar te bieden behalve heel lief zijn?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Goedkomen is een groot woord. Het gaat me ook niet om die dingen. Ik wil gewoon graag een lief meisje dat om me geeft en waar ik er dan ook weer voor kan zijn. Dat zou alles wel beter en leuker maken.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hee, je past perfect in het depressie en angst topic! Zeker wat voor jou!
Dat is toch al iets moois voor haar?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat heb jij haar te bieden behalve heel lief zijn?
Niet zoveel geloof ik.
Raap me opquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is toch al iets moois voor haar?
Vast wel, maar dat zorgt er nieg voor dat je een meisje krijgt, laat staan dat je haar kunt houden als je er zoveel druk op legt en je compleet afhankelijk opstelt. Ja misschien als een of andere dominatrix je type is, maar jij valt op lieve meisjes.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Goedkomen is een groot woord. Het gaat me ook niet om die dingen. Ik wil gewoon graag een lief meisje dat om me geeft en waar ik er dan ook weer voor kan zijn. Dat zou alles wel beter en leuker maken.
Denk je echt dat elke dame daar op zit te wachten die zoete jam?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Zoveel jongens zijn lief. Waarom zou ze voor jou gaan als er ook andere jongens zijn die nog meer te bieden hebben?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is toch al iets moois voor haar?
Ja, ik denk het wel. Wat zouden ze volgens jou nog meer willen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk je echt dat elke dame daar op zit te wachten die zoete jam?
Dat ligt eraan waar je op jaagt...quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:38 schreef AlexanderC het volgende:
ja wat moet je uberhaupt allemaal te bieden hebben dan? zou ik ook wel willen weten
Zeg, heeft het überhaubt wel zin om jou adviezen te geven?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Wat zouden ze volgens jou nog meer willen?
Ik geef mijn kat nog liever adviezen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg, heeft het überhaubt wel zin om jou adviezen te geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |