abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118761130
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
Weet je wat het is; niemand hier snapt hoe ik me voel en hoe het voor mij is om elke dag mezelf weer zo te voelen. Alles kan me gestolen worden, het is het niet waard.

Alles wat mensen hier tegenwoordig nog doen is me afbranden.

Ik ga slapen...
Hee, je past perfect in het depressie en angst topic! Zeker wat voor jou! ^O^
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:31:24 #202
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118761153
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dit is pas 10 keer aangeraden ofzo. Benzin wil niet geholpen worden, benzin wil klagen. Want dat lucht op weet je. En morgen weer opnieuw klagen.
Het kan ook gewoon angst zijn hoor. Die eerste stap op zoek naar hulp is vaak de moeilijkste.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118761178
quote:

[..]

Dit is pas 10 keer aangeraden ofzo. Benzin wil niet geholpen worden, benzin wil klagen. Want dat lucht op weet je. En morgen weer opnieuw klagen.
Klopt, hij heeft zelf toegegeven dat hij fok! als een uitlaatklep gebruikt en dat hij IRL veel toffer is
:')
pi_118761181
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:31 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Het kan ook gewoon angst zijn hoor. Die eerste stap op zoek naar hulp is vaak de moeilijkste.
Ik heb hem al vaker zien posten, oa in het relaties topic en hij vind hulp zoeken zinloos... hij wil begrepen worden door ons en zijn omgeving.
pi_118761219
quote:

[..]

Daar zijn vast ook wel mensen of betere mediums voor. :P
pi_118761233
quote:

[..]

Klopt. Ik kan het weten. Heb die stap zelf jaren lang uitgesteld en daar nu wel spijt van.
En er zijn maar heel weinig dingen waar ik spijt van heb (ach wat ben ik toch een goedzak :') ).
Voel me er verder niet echt rot door, wat is gebeurd is gebeurd
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:34:02 #207
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118761272
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb hem al vaker zien posten, oa in het relaties topic en hij vind hulp zoeken zinloos... hij wil begrepen worden door ons en zijn omgeving.
Ja, maar op een forum posten van achter je computertje is dan ook wel iets laagdrempeliger dan naar een psycholoog stappen. Sowieso moet je eerst naar je huisarts en die uitleggen wat het probleem is om een verwijzing te krijgen voor de verzekering. Vervolgens moet je nog eens die psycholoog zelf bellen en het verhaal weer vertellen. Dat is best een drempel hoor.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118761281
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

En jij denkt dat alles goedkomt als je een vriendin hebt, met natuurlijk tenminste dikke tetten waar je je piemel tussen kan stoppen, leuk koppie en beetje kan koken?
Goedkomen is een groot woord. Het gaat me ook niet om die dingen. Ik wil gewoon graag een lief meisje dat om me geeft en waar ik er dan ook weer voor kan zijn. Dat zou alles wel beter en leuker maken.
pi_118761291
quote:

[..]

Is ook zo, mede door zijn ouders. Misschien als hij op zichzelf woont dat die drempel dan lager wordt ivm post en zo.
pi_118761318
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar zijn vast ook wel mensen of betere mediums voor. :P
Die zijn er ja maar hij wil daar niet in geloven. Ik word een beetje moe van benzin omdat hij niets anders doet dan klagen klagen klagen. Zie hier het spiraal in werking. Zichzelf steeds dieper in de put pratend en tal van mensen hier met goede moed die adviseren maar hij weet alles beter.
pi_118761322
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, tot vervelens toe doet ie dat :')
Maar hij luistert simpelweg niet naar anderen. Hij komt advies vragen en gaat er alleen maar op in als het in zijn straatje past. Als het niet in zijn straatje past dan reageert hij simpelweg niet op je :')
pi_118761333
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daarom praat eens met iemand die je wel begrijpt, een psycholoog!
ja dat.

of met mij, ik begrijp hem ook wel. maar hij wil niet :P
Nosce te ipsum.
pi_118761375
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:34 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ja, maar op een forum posten van achter je computertje is dan ook wel iets laagdrempeliger dan naar een psycholoog stappen. Sowieso moet je eerst naar je huisarts en die uitleggen wat het probleem is om een verwijzing te krijgen voor de verzekering. Vervolgens moet je nog eens die psycholoog zelf bellen en het verhaal weer vertellen. Dat is best een drempel hoor.
Veranderen kost veel moed, tijd en doorzettingsvermogen. Hij maakt niet eens een begin... hij wil het geeneens. Ja, waarom blijven wij het dan proberen vraag ik me af ....
pi_118761383
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Goedkomen is een groot woord. Het gaat me ook niet om die dingen. Ik wil gewoon graag een lief meisje dat om me geeft en waar ik er dan ook weer voor kan zijn. Dat zou alles wel beter en leuker maken.
En wat heb jij haar te bieden behalve heel lief zijn?
Niet zoveel geloof ik.
pi_118761450
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hee, je past perfect in het depressie en angst topic! Zeker wat voor jou! ^O^
:D!
Nosce te ipsum.
pi_118761483
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En wat heb jij haar te bieden behalve heel lief zijn?
Niet zoveel geloof ik.
Dat is toch al iets moois voor haar?
pi_118761507
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Raap me op :')
pi_118761515
ja wat moet je uberhaupt allemaal te bieden hebben dan? zou ik ook wel willen weten
Nosce te ipsum.
pi_118761523
quote:

[..]

Vast wel, maar dat zorgt er nieg voor dat je een meisje krijgt, laat staan dat je haar kunt houden als je er zoveel druk op legt en je compleet afhankelijk opstelt. Ja misschien als een of andere dominatrix je type is, maar jij valt op lieve meisjes. :o
pi_118761549
quote:

[..]

Denk je echt dat elke dame daar op zit te wachten die zoete jam?
Ik zwaai naar dieren.
pi_118761582
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Zoveel jongens zijn lief. Waarom zou ze voor jou gaan als er ook andere jongens zijn die nog meer te bieden hebben?
pi_118761587
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Denk je echt dat elke dame daar op zit te wachten die zoete jam?
Ja, ik denk het wel. Wat zouden ze volgens jou nog meer willen?
pi_118761623
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:38 schreef AlexanderC het volgende:
ja wat moet je uberhaupt allemaal te bieden hebben dan? zou ik ook wel willen weten
Dat ligt eraan waar je op jaagt... :)
pi_118761639
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:40 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, ik denk het wel. Wat zouden ze volgens jou nog meer willen?
Zeg, heeft het überhaubt wel zin om jou adviezen te geven?
pi_118761673
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zeg, heeft het überhaubt wel zin om jou adviezen te geven?
Ik geef mijn kat nog liever adviezen. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')