24quote:
klopt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:04 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Maar dat kan ook komen omdat je ze weinig ziet misschien? Vriendschap moet je ook in investeren.
voel je niet beledigd joh. kutjequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom vind je het nodig om me te beledigen? Ik doe niets verkeerd.
Dat was toch al bekend? Zo zijn er hier wel meer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen vrienden?
Nee hier heeft hij wat aanquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent ook een saaie, slappe vent, he.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Je denkt dat je op die manier überhaupt iets heelt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Maar je studeert toch wel of werk?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij überhaubt wat aan onze adviezen heeft.quote:
Dat klopt maar dan nog is zoiets onnodig, don't kick a man when he's down.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij überhaubt wat aan onze adviezen heeft.
Hij dacht eerst dat het hebben van een vriendin al zijn problemen ging oplossen.
Echt -iedereen- zei dat dat niet zo was en dat dat niet realistisch was, en Benzin gewoon stug in zijn mening volharden!
Later kreeg hij een vriendin (heel eventjes) en kwam toen INEENS daar op terug!
Het probleem van Benzin is dat hij NIETS van ons wilt aannemen, het moet allemaal volgens zijn eigen verdraaide logica (waar ikzelf de logica niet van inzie, maar goed).
Omdat je daar vrienden kunt maken.quote:
Dat gaat op fok! niet werken, altijd wel een botte hark in de buurt die hem wilt inkoppenquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan nog is zoiets onnodig, don't kick a man when he's down.
Ik vraag me af of fascination echt denkt dat benzin bij zo'n belediging gebaat is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat gaat op fok! niet werken, altijd wel een botte hark in de buurt die hem wilt inkoppen
Nou ja, lang en offtopic verhaal, die psycholoog had met andere dingen te maken. Maar ik ben ook aan mezelf gaan werken en inderdaad uit die comfortzone gaan stappen. Dat is moeilijk, eng, en een langdurig proces, maar wel de enige manier om sociaal vaardiger te worden, want sociale vaardigheden leer je alleen in de praktijk. Ik ga er dan wel even van uit dat het gebrek aan sociale vaardigheden niet het gevolg is van een persoonlijkheidsstoornis, maar dat kon die psycholoog gelukkig wel uitsluiten waardoor ik wist dat ik met de nodige moeite mezelf zou kunnen verbeteren.quote:
Een kroeg is inderdaad misschien iets te veel van het goede in het begin, alhoewel er ook veel kroegen zijn waar bands optreden, en dan kan je daar gewoon heen gaan om naar de muziek te luisteren. Dan vinden mensen het meestal ook niet zo vreemd dat je alleen bent, en dan kan je ook rustig een avondje in een kroeg rondhangen zonder meteen contact te moeten gaan zoeken met andere mensen. Met een beetje geluk word je dan zelf benaderd door iemand, en dan kan je de muziek meteen als aanleiding voor een gesprek gebruiken.quote:Uit je comfortzone stappen is een ding, maar dan nog is niet elke optie de juiste. Ik zie benzin alleen in een kroeg geen contacten leggen. Zoiets kan dan juist nog meer afbreuk doen aan iemands zelfvertrouwen.
Ik vind het wel ontopic zolang hier mensen komen die baat zouden hebben bij psychische hulp.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:14 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou ja, lang en offtopic verhaal, die psycholoog had met andere dingen te maken. Maar ik ben ook aan mezelf gaan werken en inderdaad uit die comfortzone gaan stappen. Dat is moeilijk, eng, en een langdurig proces, maar wel de enige manier om sociaal vaardiger te worden, want sociale vaardigheden leer je alleen in de praktijk. Ik ga er dan wel even van uit dat het gebrek aan sociale vaardigheden niet het gevolg is van een persoonlijkheidsstoornis, maar dat kon die psycholoog gelukkig wel uitsluiten waardoor ik wist dat ik met de nodige moeite mezelf zou kunnen verbeteren.
Ik kan het wel aanraden ja. Een psycholoog kan je in ieder geval inzicht geven in je persoonlijkheid en kijken of er bepaalde problematiek is die wel of niet op te lossen is. Maar veel zal je uiteindelijk toch zelf moeten doen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het wel ontopic zolang hier mensen komen die baat zouden hebben bij psychische hulp.Fijn dat het beter gaat.
Daarom praat eens met iemand die je wel begrijpt, een psycholoog!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
Weet je wat het is; niemand hier snapt hoe ik me voel en hoe het voor mij is om elke dag mezelf weer zo te voelen. Alles kan me gestolen worden, het is het niet waard.
Alles wat mensen hier tegenwoordig nog doen is me afbranden.
Ik ga slapen...
En jij denkt dat alles goedkomt als je een vriendin hebt, met natuurlijk tenminste dikke tetten waar je je piemel tussen kan stoppen, leuk koppie en beetje kan koken?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
Weet je wat het is; niemand hier snapt hoe ik me voel en hoe het voor mij is om elke dag mezelf weer zo te voelen. Alles kan me gestolen worden, het is het niet waard.
Alles wat mensen hier tegenwoordig nog doen is me afbranden.
Ik ga slapen...
Dit is pas 10 keer aangeraden ofzo. Benzin wil niet geholpen worden, benzin wil klagen. Want dat lucht op weet je. En morgen weer opnieuw klagen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom praat eens met iemand die je wel begrijpt, een psycholoog!
Niet iedereen kan tegen drukte.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:25 schreef Geerd het volgende:
Kroeg is toch juist perfect? redelijk druk, muziek niet zo hard lekker aan de tap paar biertjes tikken.
Maja waarschijnlijk moeten ze dan eerst nog een fiets kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |