quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar dat kan soberso wel hoorHoef ik geen etsychick voor te zijn
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je moet jouw UI veranderen in dat er kruidnoten uit zijn bakkes rollen als hij zijn lippen likt
ach, er zijn ergere banenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja gewoon omdat je zelf ook niet alles kan dragen hahaha!
Full-time baan zou tof zijn...Wat doe jij? Ik ben professioneel haakster
IJs?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik hoefde dus ook echt niet te kijken van wie deze reactie zou kunnen zijn he
Kan er maar 1 zijn die zulke dingen bedenkt.
Laat mij erbuiten zeg.quote:
Gelukkig, mijn reputatie blijft overeindquote:
quote:
quote:
Nee hoor, South Parkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]I'm a lame ass and I know it....
NOOO KITTY, THOSE ARE MY PORK PIES!!!!quote:
TY TOOK OW JOOOOOBSquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NOOO KITTY, THOSE ARE MY PORK PIES!!!!
duurrr tuuuurrrkkk urrrr jurbbbbsssquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
duurrr tuuuurrrkkk urrrr jurbbbbsss
Dit is mijn favo![]()
[ afbeelding ]
Met glitter en al!
drrrttrrrrrkkrrrrjjrrrrbbsssquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
ik ga hier altijd zo dood om
Net een slechte Duitse artsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
ZOMG die had ik niet verwacht bij Whale.
Dit is mijn favo![]()
[ afbeelding ]
Met glitter en al!
Ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
ik ga hier altijd zo dood om
uhm wattus?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
ZOMG die had ik niet verwacht bij Whale.
quote:
but mooooom....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]JA
En als hij schoooooool op zo'n zeiktoontje zegt. En coooool
Ik heb net de laatste Once Upon A Time zitten kijken.quote:
nogmaals: wattus?quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste Once Upon A Time zitten kijken.
ohhhh, ja die heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste Once Upon A Time zitten kijken.
Ja, de laatst uitgekomene.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhh, ja die heb ik nog niet gezien
Is dat alweer de laatste???
Neuh, zullen wel weer 22 afleveringen zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhh, ja die heb ik nog niet gezien
Is dat alweer de laatste???
Je bent ook te ambitieusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb trouwens de eerste te pakken die me irritant vindt op werk
Gelukkig is het die collega die waarschijnlijk binnenkort weg gaat![]()
![]()
Zwaar gristelijk, zo hypocriet als de pest en ze vond me overmoedig en te ambitieus
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Denk dat ik volgende keer als ik haar zie snel deze button op doe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee man, fuck die patiënten, IT'S ALL ABOUT MEEEEEEEquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je bent ook te ambitieusJe bent zeker zo iemand die veel moeite doet om een patiënt te helpen enzo
![]()
join the club.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben echt boos op alles om heen FUUU
Daar komt een tweede film vanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
join the club.
KILL EVERYONE!!!!
Ik loop al 2 dagen zo rond over mijn eigen kutgevoel
[ afbeelding ]
Jaaquote:
die is er alquote:
Gaat weer zijn dochter stiekem weg om vervolgens ontvoerd te worden om als hoertje te functioneren?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die is er al![]()
zelfde als deel 1
ja ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaaschijnt niet zo goed te zijn als de eerste, maar wil hem toch zien
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Die muts zei dus letterlijk tegen mij:
"ik neem aan dat je snapt dat het handiger is als je dat volgende keer op *bladiebladiebla* manier aan pakt"
Dat vind ik dus echt niet kunnen qua manier van communiceren, dus ik gaf haar een snauw terug:
"ik neem aan dat jij je vakliteratuur bij houdt en weet dat in *bladiebladiebla * staat dat *bladiebladiebla* de meest effectieve manier is om *bladiebladiebla* aan te pakken"
Wist toevallig artikels en auteurs uit mijn hoofd en ik vond het heerlijk om haar even te bitch slappen, maar in mijn hoofd dacht ik alleen maar "DOOD VUILE ZAADHOER, VAN MIJ MAG JE DOOD!!!!!"
Best ernstig eigenlijk dat ik zo makkelijk om te zetten ben ik halve serial killer
ik ga morgen in das Imac theater, ja genau, toll ja, toll!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zaterdag naar Skyfall in Imaxnog nooit geweest
Nee wel ander verhaal toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die is er al![]()
zelfde als deel 1
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben bijna klaar met meneer zn shawl en hij heeft al een nieuwe (met kabel, dat wordt nog wat) uitgezocht en een muts
Oehquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga morgen in das Imac theater, ja genau, toll ja, toll!
Neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee wel ander verhaal toch?
doen toch alle meiden rond die leeftijd, je moet egwoon wat met ej tijd mee gaan als ouders zijndequote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gaat weer zijn dochter stiekem weg om vervolgens ontvoerd te worden om als hoertje te functioneren?
Huh maar was er dan iets fout gegaan of waarom zei die muts dat tegen je?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Die muts zei dus letterlijk tegen mij:
"ik neem aan dat je snapt dat het handiger is als je dat volgende keer op *bladiebladiebla* manier aan pakt"
Dat vind ik dus echt niet kunnen qua manier van communiceren, dus ik gaf haar een snauw terug:
"ik neem aan dat jij je vakliteratuur bij houdt en weet dat in *bladiebladiebla * staat dat *bladiebladiebla* de meest effectieve manier is om *bladiebladiebla* aan te pakken"
Wist toevallig artikels en auteurs uit mijn hoofd en ik vond het heerlijk om haar even te bitch slappen, maar in mijn hoofd dacht ik alleen maar "DOOD VUILE ZAADHOER, VAN MIJ MAG JE DOOD!!!!!"
Best ernstig eigenlijk dat ik zo makkelijk om te zetten ben ik halve serial killer
Ohquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee!! zelfde verhaal
alleen wordt zijn wijf nu ook ontvoerd![]()
![]()
![]()
Famkequote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee!! zelfde verhaal
alleen wordt zijn wijf nu ook ontvoerd![]()
![]()
![]()
nou, soms denk ik weleens.... goh... komt toch wel vaak in mijn gedachten opquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
zolang het gedachtes blijven is er niks aan het handje
Si siquote:
ze gaan verder waar deel 1 stoptequote:
quote:In Istanbul, retired CIA operative Bryan Mills and his wife are taken hostage by the father of a kidnapper Mills killed while rescuing his daughter.
Ik ga hem dan niet in de bios kijken, ik wacht welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze gaan verder waar deel 1 stopteik gok weer zo voorspelbaar als aids
nee hoor, maar zij vond van wel en ze vond dat mijn inhoudelijke behandeling niet goed wasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Huh maar was er dan iets fout gegaan of waarom zei die muts dat tegen je?
zonde van je geld dan iddquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga hem dan niet in de bios kijken, ik wacht wel
komen er ook helicopters in voor?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee hoor, maar zij vond van wel en ze vond dat mijn inhoudelijke behandeling niet goed was
Ik zat ongeveer met zo'n gezicht toen ze dat zei (want ze lulde gewoon uit haar nek en ze mag me niet)
[ afbeelding ]
Ik heb dus veel meer ervaring en kennis en zulks op dat gebied dan zij, dus ze moet gewoon d'r bek houden en d'r plaats weten. AANRECHT, FORNUIS!!!!! Etc
kewl!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nice! Wij gaan naar Eindhoven
Eigenlijk ben ik toch ook wel blij dat jij mijn behandelaar niet bentquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee hoor, maar zij vond van wel en ze vond dat mijn inhoudelijke behandeling niet goed was
Ik zat ongeveer met zo'n gezicht toen ze dat zei (want ze lulde gewoon uit haar nek en ze mag me niet)
[ afbeelding ]
Ik heb dus veel meer ervaring en kennis en zulks op dat gebied dan zij, dus ze moet gewoon d'r bek houden en d'r plaats weten. AANRECHT, FORNUIS!!!!! Etc
yepquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:25 schreef megamandy het volgende:
[..]Eigenlijk had je dus een huillach op je gezicht
hehehehequote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik toch ook wel blij dat jij mijn behandelaar niet bent
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
komen er ook helicopters in voor?
Stiekem insuline voerenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep
En toen ben ik daarna een vriend van me gaan whatsappen omdat ik het even kwijt moest. Die stelde voor om haar zacht in te laten slapen middels een spuitje dus toen kon ik weer blij verder werken
Ja dát, of gesterilliseerd water in spuitenquote:
ja, maar..... helicopters!!!quote:
coole opa!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:28 schreef megamandy het volgende:
Oehoeh![]()
Over insuline gesprokenMet opa zit sinds een aantal maanden aan de nierdialyse. En nu heeft de internist gezegd dat als hij zo doorgaat hij volgend jaar misschien helemaal niet meer hoeft te spuiten
Zonder helicopters kijk ik nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, maar..... helicopters!!!
Schieten, tieten en helicopters, da's dé formule voor zulke films toch?
want dan is ie dood?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:28 schreef megamandy het volgende:
Oehoeh![]()
Over insuline gesprokenMet opa zit sinds een aantal maanden aan de nierdialyse. En nu heeft de internist gezegd dat als hij zo doorgaat hij volgend jaar misschien helemaal niet meer hoeft te spuiten
uuuh, rond de 75? Vergeet het altijdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
coole opa!![]()
Hoe oud is de beste man?
Mhehe, eigenlijk wilde ik deze grap ook maken toen ik het verhaal hoordequote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
want dan is ie dood?
Sorry, kon m niet laten liggen
ah da's tof, zeker op die leeftijd wel erg bijzonder hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
uuuh, rond de 75? Vergeet het altijd
Hij heeft jaren met diabetes in zijn lijf gelopen zonder het te weten. Nu is hij dus aan de dialyse omdat zijn nierfuncties te slecht waren. En nu is hij al 17kg afgevallen, allemaal vocht. En geen jeuk meer op zijn rug, wonden bij de benen slijten weer
Toen hij begon moest hij in de 80 eenheden spuiten, nu nog maar 4
conclusie: juichen = gevaarlijk!quote:
Jij eigenlijk was hij gewoon langzaam aan het vergiftigen/ontploffen. Nu dus niet meerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah da's tof, zeker op die leeftijd wel erg bijzonder hoor
Nicequote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jij eigenlijk was hij gewoon langzaam aan het vergiftigen/ontploffen. Nu dus niet meerKan ook weer beter zien en alles.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Morgen moet ik ook weer werkenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik werk gewoon van 9 tot 5 en morgen weer.
gelukkig, gedeelde smartquote:Op donderdag 1 november 2012 09:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Morgen moet ik ook weer werken
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
Goeiemorgen !
Roller derby is zoooo sweet !Als er een fresh meat is; gaat L. me voordragen
En nu ben ik weer overenthousiast en wil ik meteen rolschaatsen kopen en allesEerst maar eens kijken of ik nog op mijn skeelers kan staan
En ja hoor... alsof ze het wisten.. Ik werd gisterenavond gebeldRot standby dienst
Gelukkig kon ik het van op afstand oplossen en hoefde ik niet naar huis te crossen
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
Goeiemorgen !
Roller derby is zoooo sweet !Als er een fresh meat is; gaat L. me voordragen
En nu ben ik weer overenthousiast en wil ik meteen rolschaatsen kopen en allesEerst maar eens kijken of ik nog op mijn skeelers kan staan
En ja hoor... alsof ze het wisten.. Ik werd gisterenavond gebeldRot standby dienst
Gelukkig kon ik het van op afstand oplossen en hoefde ik niet naar huis te crossen
Jeetje dat jij je daarmee kan bezig houdenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net even een snelle berekening gemaakt wat het roken me had gekost als ik de komende veertig jaar zo door was blijven gaan
In het positieve scenario met een jaarlijkse prijsstijging van 3% zou me dat na 40 jaar 138.000 euro hebben gekost. In het realistische scenario met een gemiddelde jaarlijkse prijsstijging van 5% kost dat 224.000 euro
Jaaa begin volgend jaar is er wellicht een fresh meatquote:Op donderdag 1 november 2012 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik overweeg het ook nog steeds
Lol ja.... toch maar even wachten tot ze daadwerkelijk recruitenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Buy ALL the gear, you need it![]()
![]()
Goeden excuus wel
Jezelf aan het motiveren?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net even een snelle berekening gemaakt wat het roken me had gekost als ik de komende veertig jaar zo door was blijven gaan
In het positieve scenario met een jaarlijkse prijsstijging van 3% zou me dat na 40 jaar 138.000 euro hebben gekost. In het realistische scenario met een gemiddelde jaarlijkse prijsstijging van 5% kost dat 224.000 euro
Neequote:Op donderdag 1 november 2012 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Is dat raar dan, dat ik me daar mee bezig houd?
Ik zie daar het nut niet zo van in; maar dat ben ikquote:Op donderdag 1 november 2012 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Is dat raar dan, dat ik me daar mee bezig houd?
Ja het is wel een blessure-gevoelige sport iddquote:Op donderdag 1 november 2012 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben alleen wel bang dat als ik ga derbyen, ik meteen dertig botten breek
dat is precies het probleem, dat mensen niet verder kijken dan 2 pakjes vaakquote:Op donderdag 1 november 2012 09:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zie daar het nut niet zo van in; maar dat ben ikEn zoals ik zei: Als dat voor jou een goeie motivatie is; is dat natuurlijk wel prima
![]()
Ik snap namelijk dat mensen wel uitrekenen wat ze in een jaar besparen als ze gestopt zijn met roken; maar om meteen 40 jaar te pakken
[..]
Ja het is wel een blessure-gevoelige sport idd![]()
Zijn geen irritaties hoor, ik vind het liefquote:Op donderdag 1 november 2012 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is precies het probleem, dat mensen niet verder kijken dan 2 pakjes vaak
Maar ik zal er over ophouden, want ik bemerk wat irritaties her en der en das niet de bedoeling
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden levensdoel wel: Ik ga een heul huis oproken
Heb je dat dan nog niet?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk erover om een foto van mezelf op m'n cv te zetten.
Dat komt er een beeld bij de tekst, valt meer op en dan onthouden ze me misschien makkelijker.
Bij de bedrijfscultuur komt het mij over als passend, alles heel informeel enzo.
Maar uiteraard twijfel ik...
Leuk idee?
(denk aan de foto die ik voor facebook gebruik)
Hu? Ik ben er niet geīrriteerd door ofzo; en je mag er best mee bezig zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is precies het probleem, dat mensen niet verder kijken dan 2 pakjes vaak
Maar ik zal er over ophouden, want ik bemerk wat irritaties her en der en das niet de bedoeling
Och, voor mij helpt het wel iets. Want reeel: als je nooit stopt ben je dat kwijt. Ik snap ook best dat het voor de meeste mensen niet zo werkt, deed het voor mij ook niet, maar vond het toch wel een leuke eye-opener.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hu? Ik ben er niet geīrriteerd door ofzo; en je mag er best mee bezig zijn.Maar omdat ík het niet zo zou uit rekenen wil niet meteen zeggen dat ik er me aan erger ofzo
Gelukkig kijken we er allemaal verschillend tegen op en ik ben ook niet diegene die stopt; dus misschien kijk ik er ook heul anders tegenaan als ik eenmaal wél die stap ga zetten
Who knows
Goed antwoord, ik gooi hem erbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Mijn naam komt 100 miljoen keer in de wereld voor he?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, ik ging googlen op je naam en kom alleen hele enge mensen tegen!
Dus zet die foto op je CV voordat mensen rare beelden van je krijgen![]()
Jongeuh; maak jezelf eens niet zo gek.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
het leeft alleen de laatste dagen nogal in mijn hooft
Je moet ook niet op je eigen fb profiel zitten kijkenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat zijn er een hoop lelijke mensen met mijn naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nee kun je ook hakenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Met kabel? dat wordt breien dus?
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je eigen fb profiel zitten kijken![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
[..]
[ afbeelding ]Ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.matigen humor
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Eerste stap is gezetquote:Op donderdag 1 november 2012 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, sollicitatie verstuurd![]()
(zal je zien dat ik niet eens voor een gesprek wordt uitgenodigd, zit ik me hier voor niks enthousiast te maken)
[..]
![]()
disclaimer
Herkenbaarquote:Op donderdag 1 november 2012 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
(zal je zien dat ik niet eens voor een gesprek wordt uitgenodigd, zit ik me hier voor niks enthousiast te maken)
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh; maak jezelf eens niet zo gek.Praat er hier lekker over joh. Als het hier niet mag dan waar wel
En ik (en ik denk de anderen ook) vinden het écht niet erg hoor! Je bent er idd nú mee bezig; dus het is ook normaal dat het zo door je hoofd speelt!
@Schaar: Ja joh; gewoon doen! Wel een nette foto he(die van je fb profiel is eik wel prima idd
)
Jonge! Niet zo positief he!!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een kutredenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Herkenbaar
Vorig jaar ben ik ook gaan solliciteren en had echt dé perfect baan gevonden: Iets minder uren; meer vakantiedagen; bij de gemeente2nd line support e.d.. Had er al helemaal zin in !
Niet eens een gesprek gehad; want ik had te veel ervaringKut
FTFYquote:Op donderdag 1 november 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Dank je, jullie zijn lieve mensen die graag af en toe heel vaak een sigaretje roken
[..]
Jonge! Niet zo positief he!!
Niet geschoten is soberso altijd mis
Heb je gebeld?
Zéker wetenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een kutreden.
Ik heb vorig jaar zeker 20 brieven gestuurd zonder 1 gesprek. Allemaal gebrek aan ervaring. En ik schrijf echt wel goede brieven, maar ik kreeg één afwijzing al een kwartier nadat ik m'n brief stuurde. Toen tot de conclusie gekomen dat ze alleen cv bekijken en de brief niet
![]()
Maar ik heb nu meer ervaring en ze komen over alsof ze daadwerkelijk brieven bekijken, dus ik heb wel hoop nu.
(en ik heb nu natuurlijk een foto toegevoegd, dan nodigen ze me uiteraard onmiddellijk uit!![]()
![]()
)
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Dank je, jullie zijn lieve mensen die graag af en toe een sigaretje roken
Ja datquote:Op donderdag 1 november 2012 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dat bedacht ik me ook net, een autist adviseren dat ze moet bellen, uhuh
Neen. Ik mis het geen seconde.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoe, ben jij meer chaggo sinds je bent gestopt?
Intro is vandaag gestopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
hier nog mijn halloweenschmink. Jammer dat de foto crappy isFreakySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier nog mijn halloweenschmink. Jammer dat de foto crappy isWhao gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Beterquote:Op donderdag 1 november 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen. Ik mis het geen seconde.
Heeft ie Allen Carr gelezen?
hier nog mijn halloweenschmink. Jammer dat de foto crappy isTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou me daar ook de pleuris van schrikken als je zo ineens achter me loopt. Arme kindjes
hier nog mijn halloweenschmink. Jammer dat de foto crappy isGatverpielekes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Getraumatiseerde kinderen![]()
Werkgelegenheid
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Okayquote:Op donderdag 1 november 2012 11:00 schreef Incantrix het volgende:
Briljanten make-up!
Unf, je kunt het hem aanraden, ik heb het ook gelezen en het niet als een gemis ervaren. Ik vond het een enorm fijn boek
ik vind van wel, het probleem is dat de aanpak anders wellicht verkeerd is - dat je tegen wil en dank niet rookt, terwijl je wel WIL roken, of het gevoel hebt dat er iets van je is afgepakt. De mindset moet zijn dat je niet meer WIL roken, dat je blij bent dat je niet meer hoeft te roken, daar helpt Allen Carr heel erg bijquote:Op donderdag 1 november 2012 10:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Beterhij heeft me al gewaarschuwd dat hij chaggo kan zijn de komende dagen
Nope, zal ik het hem aanraden?
Geen dankquote:Op donderdag 1 november 2012 11:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gatverpielekes!
Getraumatiseerde kinderen![]()
Werkgelegenheid
Dittequote:Op donderdag 1 november 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind van wel, het probleem is dat de aanpak anders wellicht verkeerd is - dat je tegen wil en dank niet rookt, terwijl je wel WIL roken, of het gevoel hebt dat er iets van je is afgepakt. De mindset moet zijn dat je niet meer WIL roken, dat je blij bent dat je niet meer hoeft te roken, daar helpt Allen Carr heel erg bij
Hm interessant. Nu hopen dat ie een boek wilt lezenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind van wel, het probleem is dat de aanpak anders wellicht verkeerd is - dat je tegen wil en dank niet rookt, terwijl je wel WIL roken, of het gevoel hebt dat er iets van je is afgepakt. De mindset moet zijn dat je niet meer WIL roken, dat je blij bent dat je niet meer hoeft te roken, daar helpt Allen Carr heel erg bij
Er zijn ook DVD's vanquote:Op donderdag 1 november 2012 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hm interessant. Nu hopen dat ie een boek wilt lezen
Zo'n verhaal doet me dan dus heel weinig he?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zijn ook DVD's van
En anders even dit verhaal laten lezen:
http://whyquit.com/whyquit/BryanLeeCurtis.html
(niet voor de zwakken)
Oh, ik vond deze behoorlijk schokkend anders... vooral omdat die man maar twee jaar ouder was dan ikquote:Op donderdag 1 november 2012 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n verhaal doet me dan dus heel weinig he?![]()
Krijg dan zo'n gevoel van "wat? Is roken dodelijk? Waarom heeft niemand dat mij verteld?"
Oh dat zal al schelenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zijn ook DVD's van
En anders even dit verhaal laten lezen:
http://whyquit.com/whyquit/BryanLeeCurtis.html
(niet voor de zwakken)
Jezus, gaat dat zo snel???quote:Op donderdag 1 november 2012 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
Al mijn collega's zijn hun lades aan het leeghalen en vertrekken. (afscheid)
En ik zit hier nog te werken omdat de termijnen van afgelopen maand (= gedane arbeid) nog gefactureerd moeten worden
Wat nu al?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
En ik zit hier nog te werken omdat de termijnen van afgelopen maand (= gedane arbeid) nog gefactureerd moeten worden
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jezus, gaat dat zo snel???
Krijgen jullie wel WW?
ja we krijgen zeker ww. Maar het doek is wel gevallen. Alleen mijn afdeling (service en onderhoud) kan er niet zomaar mee kappen. Dan staan er huishoudens tot hun enkels in de poepquote:
Holy zeg!!! Even in een paar dagen tijd zo... Jeetje !!quote:Op donderdag 1 november 2012 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
ja we krijgen zeker ww. Maar het doek is wel gevallen. Alleen mijn afdeling (service en onderhoud) kan er niet zomaar mee kappen. Dan staan er huishoudens tot hun enkels in de poepWij moeten tot dinsdag blijven draaien.
Is godverdomme zo frustrerend om hier nog te gaan zitten werken.
Ik heb eerder: Ja maar dat telt niet voor mij want ik rook niet zoveel.....quote:Op donderdag 1 november 2012 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n verhaal doet me dan dus heel weinig he?![]()
Krijg dan zo'n gevoel van "wat? Is roken dodelijk? Waarom heeft niemand dat mij verteld?"
Pfff, wat rot zeg!quote:Op donderdag 1 november 2012 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
ja we krijgen zeker ww. Maar het doek is wel gevallen. Alleen mijn afdeling (service en onderhoud) kan er niet zomaar mee kappen. Dan staan er huishoudens tot hun enkels in de poepWij moeten tot dinsdag blijven draaien.
Lijkt me idd klote. IS er al bekend of je, je loon nog krijgt?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Wow, wat een rotsituatie ook om dan verder te moeten werkenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
Het loon van vorige week wordt nog betaald. Het loon van deze week en de volgenden (?) zal door het UWV moeten worden betaald. Dus ik sta ook nog es voor de kat zijn kut te werken feitelijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lijkt me idd klote. IS er al bekend of je, je loon nog krijgt?
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het loon van vorige week wordt nog betaald. Het loon van deze week en de volgenden (?) zal door het UWV moeten worden betaald. Dus ik sta ook nog es voor de kat zijn kut te werken feitelijk.
Ik weet niet eens of ik volgende week nog op moet komen draven.
Wel was ik vanochtend pas om 10 uur op de zaak...schijt hoor...wat gaan ze doen? me ontslaan?
goeden!!!quote:Op donderdag 1 november 2012 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
Oh ik had een helder momentje net!
Ik kan natuurlijk nog altijd in die frietkot waar Lin gestopt is gaan werken!
FRY AL ZHE FRIES!!
JAAA NIEUWEN FRIETQUEENquote:Op donderdag 1 november 2012 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
Oh ik had een helder momentje net!
Ik kan natuurlijk nog altijd in die frietkot waar Lin gestopt is gaan werken!
FRY AL ZHE FRIES!!
Ik heb zoveel gefaald de laatste tijd; dat er een ontzettende rust in mijn hoofd heerst momenteelquote:Op donderdag 1 november 2012 13:37 schreef Mss het volgende:
Ik zit hier helemaal van 'ermahgerd ik wil falen'.
errr, okay?quote:hallo?!
euh, hallo?
ja, hallo?
ja, ik bel voor die vacature blablabla
oh, woon je in Leiden?
ja?
kom dan maar langs vanmiddag om half vijf.
Thnxquote:Op donderdag 1 november 2012 13:48 schreef Incantrix het volgende:
Jezus Puckz, wat een bizar verhaal zo zeg, wat klote! Veel sterkte met die laatste dagen dan, echt WTF voor de snelheid waarmee het allemaal gaat..![]()
![]()
wtfquote:Op donderdag 1 november 2012 13:54 schreef Mirjam het volgende:
ik dus net bellen voor een vacature
wordt er opgenomen.
[..]
errr, okay?
Whutquote:Op donderdag 1 november 2012 13:54 schreef Mirjam het volgende:
wordt er opgenomen.
[..]
errr, okay?
een coffeeshop, dus achteraf was ik niet zo verbaasd over dit gesprekquote:Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Whut
Voor wat voor bedrijf is het?
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een coffeeshop, dus achteraf was ik niet zo verbaasd over dit gesprek
Naast de frietqueen; krijgen we nu.... de WIETQUEENquote:Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Ik wil mac foundation. Draag nu toch vaker foundation en die van sephora vind ik niet fijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb zoveel gefaald de laatste tijd; dat er een ontzettende rust in mijn hoofd heerst momenteel
(Wellicht niet voor lang; maar goed)
klinkt al een topbaan!quote:Op donderdag 1 november 2012 13:54 schreef Mirjam het volgende:
wordt er opgenomen.
[..]
errr, okay?
oh, nee danquote:Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel relaxt !quote:Op donderdag 1 november 2012 14:01 schreef Mss het volgende:
Werken in een coffeeshop lijkt me best lachen eigenlijk!
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel relaxt !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet straks naar het z'huis voor laatste controle. Ik ga die gast dus echt ff vragen naar de maximale hakhoogte die ik mag dragen he?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Wat vind je er niet fijn aan?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil mac foundation. Draag nu toch vaker foundation en die van sephora vind ik niet fijn.
Ik weet echt niks van foundation... Gebruik het (nog steeds) nietquote:Op donderdag 1 november 2012 14:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil mac foundation. Draag nu toch vaker foundation en die van sephora vind ik niet fijn.
met je perzikkehuidjequote:Op donderdag 1 november 2012 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet echt niks van foundation... Gebruik het (nog steeds) niet
Dat daar ook echt een vacature voor isquote:Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
generaliserenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat daar ook echt een vacature voor is
Dat gaat toch via het illegale circuit/uitkeringstrekkers?
Generaliseren ja ik ben schuldig
Mmm.... perzik....... mmmmm....quote:
Mag ik dat ook op mijn CV zetten? Ik ken dure woordenquote:
Haakmiepquote:Op donderdag 1 november 2012 14:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mag ik dat ook op mijn CV zetten? Ik ken dure woorden
Oh en hobbies: nagellak verzamelen en nailart![]()
petten haken!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mag ik dat ook op mijn CV zetten? Ik ken dure woorden
Oh en hobbies: nagellak verzamelen en nailart![]()
Ja maar ik bedoel illegaal...daar werken EN uitkering trekken...quote:Op donderdag 1 november 2012 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
generaliseren
en Mir IS een uitkeringstrekker![]()
:d
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel relaxt !Billenkletsers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SCORE!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel illegaal...daar werken EN uitkering trekken...
quote:
en goeden sex hebbenquote:
Mij ook wel hehequote:Op donderdag 1 november 2012 14:01 schreef Mss het volgende:
Werken in een coffeeshop lijkt me best lachen eigenlijk!
Echt hequote:Op donderdag 1 november 2012 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent nogal een garper vandaag!
Ik weet nog een goeie producer.quote:
ik bén een uitkeringstrekkerquote:Op donderdag 1 november 2012 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat daar ook echt een vacature voor is
Dat gaat toch via het illegale circuit/uitkeringstrekkers?
Generaliseren ja ik ben schuldig
ik zit de hele dag in mijn witte opgekropen hemd met blote buik op de bank, naast me een pilsje en m'n hand in m'n broekquote:
Dreigen via twitter! Doe eens een dwynnetjequote:Op donderdag 1 november 2012 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
beautybayVrijdag die foto gestuurd van mijn faalpellet, en nu niet meer reageren
Vallen je tetten er wel half uit via de okselgaten?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zit de hele dag in mijn witte opgekropen hemd met blote buik op de bank, naast me een pilsje en m'n hand in m'n broek
Ik heb drie volgersquote:Op donderdag 1 november 2012 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dreigen via twitter! Doe eens een dwynnetje
Onslow met hoofd van Mir-image in mijn hoofdquote:Op donderdag 1 november 2012 14:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zit de hele dag in mijn witte opgekropen hemd met blote buik op de bank, naast me een pilsje en m'n hand in m'n broek
ook jaquote:Op donderdag 1 november 2012 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vallen je tetten er wel half uit via de okselgaten?
Ik heb zin om een Dwynnetje te doen bij die achterlijke lui van Hits.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dreigen via twitter! Doe eens een dwynnetje
TAG THE MOFO'S !!!quote:
Ik zie een Onslow met groten bamboozles die uit de okselgaten vallenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oslo met hoofd van Mir-image in mijn hoofd
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb zin om een Dwynnetje te doen bij die achterlijke lui van Hits.
quote:
en een baardquote:Op donderdag 1 november 2012 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie een Onslow met groten bamboozles die uit de okselgaten vallen
wat doen ze?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb zin om een Dwynnetje te doen bij die achterlijke lui van Hits.
Gnorkquote:Op donderdag 1 november 2012 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vallen je tetten er wel half uit via de okselgaten?
Geen reet. Die site blijft een foutmelding geven en ik heb ze getwitterd en gemaild en ze reageren nergens op.quote:
Moet je achter de bar staan en colaflesjes uitserveren enzo?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:16 schreef Mirjam het volgende:
aan de ene kant vraag ik me af of het wel goed op m'n cv zal staan.
aand e andere kant lijkt dit me beter dan helemaal geen werk.
Je hoeft het toch niet per se op je cv te zetten?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:16 schreef Mirjam het volgende:
aan de ene kant vraag ik me af of het wel goed op m'n cv zal staan.
aand e andere kant lijkt dit me beter dan helemaal geen werk.
die lui zijn echt kut met peren.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Geen reet. Die site blijft een foutmelding geven en ik heb ze getwitterd en gemaild en ze reageren nergens op.
Daar staan ze toch om bekend?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Geen reet. Die site blijft een foutmelding geven en ik heb ze getwitterd en gemaild en ze reageren nergens op.
geen idee, sowieso wiet verkopenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je achter de bar staan en colaflesjes uitserveren enzo?
Is gewoon horecawerk
Maar ik snap de terughoudendheid...
mja ik wil altijd zo volledig mogelijk zijn, en dit lijkt me dan wel beter dan een levensgroot gatquote:Op donderdag 1 november 2012 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet per se op je cv te zetten?
En dat.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet per se op je cv te zetten?
Weet ik niet. Blijkbaar.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar staan ze toch om bekend?
quote:
quote:
Ik vind het idee ook gewoon zo garpigquote:
Naja het ligt natuurlijk ook aan de functie waar je naar solliciteert. Mij werd laatst op het uitzendbureau ook aangeraden om de niet-relevante werkervaring gewoon helemaal weg te laten.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja ik wil altijd zo volledig mogelijk zijn, en dit lijkt me dan wel beter dan een levensgroot gat
da's waarquote:Op donderdag 1 november 2012 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja het ligt natuurlijk ook aan de functie waar je naar solliciteert. Mij werd laatst op het uitzendbureau ook aangeraden om de niet-relevante werkervaring gewoon helemaal weg te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |