Jij snapt het Pieterquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is pas zonde inderdaad. Dat is als pizza zonder tomatensaus,hoort gewoon niet.
Zoals een vriend van me ooit beweerde: "Vlees moet knapperig zijn"quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Sowieso overschatten de meeste mensen hun BBQ-skills. Zwarte speklappen "omdat het zo hoort"
Emancipatie he...quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:52 schreef PierreTT het volgende:
Zit in college over moslims in Europa,begint een of ander wijf over dat alle moslims uitgeroeid moeten worden,wtf
Of vrouwen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
Mensen met haat jegens andere geloven zouden opgesloten moeten worden, scheelt een hoop oorlogen. Of het nu christelijken, moslims, hindoes of whatever zijn...
Precies. Bekrompen shit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
Mensen met haat jegens andere geloven zouden opgesloten moeten worden, scheelt een hoop oorlogen. Of het nu christelijken, moslims, hindoes of whatever zijn...
Liever tolerante gelovigen dan haatdragende atheïsten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:52 schreef PierreTT het volgende:
Zit in college over moslims in Europa,begint een of ander wijf over dat alle moslims uitgeroeid moeten worden,wtf
Liever steak dan kip,ga ik ook niet zeggen tegen Pringles. Ik respecteer zijn keuze voor kip.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Liever tolerante gelovigen dan haatdragende atheïsten.
Ik kan niet kiezenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Liever steak dan kip,ga ik ook niet zeggen tegen Pringles. Ik respecteer zijn keuze voor kip.
De meeste "atheisten" zijn ook een stelletje spirituele humanistische idioten hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Liever tolerante gelovigen dan haatdragende atheïsten.
Atheïsten zijn 30 keer erger dan gelovigequote:Op vrijdag 2 november 2012 14:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De meeste "atheisten" zijn ook een stelletje spirituele humanistische idioten hoor.
Dat niet, maar wel net zo erg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Atheïsten zijn 30 keer erger dan gelovige
Er is niets mis met spiritualiteit en humanisme. Dat gelovigen het verkeerd interpreteren is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De meeste "atheisten" zijn ook een stelletje spirituele humanistische idioten hoor.
Is dat niet juist andersom?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:19 schreef Rossdale het volgende:
De meeste "atheïsten" zijn ook gewoon agnosten die niet weten wat atheïsme überhaupt voor staat.
Nee helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Is dat niet juist andersom?
Atheïsme is het niet-accepteren van de claim dat er een god is. Agnosten doen dat ook niet, dus eigenlijk zijn alle agnosten, atheïsten.
Jawel. Zowel de afwezigheid van het geloof in een god, als het ontkennen van het bestaan van een god zijn atheisme.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Atheïsten zeggen dat er geen God is.
Niet spiritualiteit en humanisme, maar spiritueel humanisme, of religieus humanisme.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Een agnost is een impliciete atheïst; wat wij doorgaans verstaan onder een "atheïst" is een expliciete atheïst.
Overigens ben ik nog steeds benieuwd waarom je spiritualiteit en humanisme als idioterie beschouwt, Stoma.
Echt niet!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:51 schreef KoningStoma het volgende:
Bestelling #1000xxx - Verzonden
Morgen is het Halo 4 tijd.
Ok, eens.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet spiritualiteit en humanisme, maar spiritueel humanisme, of religieus humanisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |