quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:21 schreef Rossdale het volgende:
Koe in de slaapkamer?ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker nummertje
Lekker lekkerquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dankje ik had net vlaai op bed
Dan wil je zeker ook zo'n ring?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kip op bed,ik trouw met je op de dag dat je mij dat brengt
Haha mooiquote:
Faalhazen.quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan
Dat heeft ie op meerdere foto's aanquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat t shirt wat hij aan heeft
Pierre?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat heeft ie op meerdere foto's aan, alleen deze was nog een beetje normaal met een bbq erop
quote:
Die man is zo baas altijd beetje aan de bbqquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat heeft ie op meerdere foto's aan, alleen deze was nog een beetje normaal met een bbq erop
quote:
Die heb jij zeker nog.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die spinner...
http://www.thefind.com/jewelry/browse-g~unit-spinner-watch
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat doet ie fout. Pierre, beoordeel deze man even.
Die man heeft geen geschikte bbq outfit aan en de muts ontbreekt. Geen bier niks....zeg er wat van.quote:
Luister Rohit, Harm Jan heeft meer kunde met de BBQ in zijn tepels dan jij ooit zal hebben. Jij kan nog geen speklap op de BBQ klaar maken zonder je hut af te brandenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die man heeft geen geschikte bbq outfit aan en de muts ontbreekt. Geen bier niks....zeg er wat van.
Is wel waar ja. Schandalig. Echt zon gast die hip denkt te zijn,maar hij kan niet bbqen op houtsnippers.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die man heeft geen geschikte bbq outfit aan en de muts ontbreekt. Geen bier niks....zeg er wat van.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Luister Rohit, Harm Jan heeft meer kunde met de BBQ in zijn tepels dan jij ooit zal hebben. Jij kan nog geen speklap op de BBQ klaar maken zonder je hut af te branden
Snap ik. Ik zit dan ook gewoon lekker op een stoel met een heerlijk biertje en misschien nog een sigaar, terwijl Jaap Jan zich uitslooft.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Luister Rohit, Harm Jan heeft meer kunde met de BBQ in zijn tepels dan jij ooit zal hebben. Jij kan nog geen speklap op de BBQ klaar maken zonder je hut af te branden
Een echte man staat bij de BBQ zichzelf uren te vermaken met stukken vlees waarr je u tegen zegt. Alleen luie donders zitten aan er zij lijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Snap ik. Ik zit dan ook gewoon lekker op een stoel met een heerlijk biertje en misschien nog een sigaar, terwijl Jaap Jan zich uitslooft.![]()
Beter kan het niet of wel?
Het is kunst,vlees bakken. Een ambacht,een professie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een echte man staat bij de BBQ zichzelf uren te vermaken met stukken vlees waarr je u tegen zegt. Alleen luie donders zitten aan er zij lijn.
Luie donder #1quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een echte man staat bij de BBQ zichzelf uren te vermaken met stukken vlees waarr je u tegen zegt. Alleen luie donders zitten aan er zij lijn.
Absoluut Pieter.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is kunst,vlees bakken. Een ambacht,een professie.
Dat soort mensen moeten eens goed met hun hoofd op een warm bbq rooster worden gedruktquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Sowieso overschatten de meeste mensen hun BBQ-skills. Zwarte speklappen "omdat het zo hoort"
Dan mag je ze meteen weggooien wat mij betreft, of van die speklappen waar je de tafel mee kapot slaatquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Sowieso overschatten de meeste mensen hun BBQ-skills. Zwarte speklappen "omdat het zo hoort"
Of mensen die speklappen zonder zwoerd kopenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan mag je ze meteen weggooien wat mij betreft, of van die speklappen waar je de tafel mee kapot slaat
Dat is pas zonde inderdaad. Dat is als pizza zonder tomatensaus,hoort gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of mensen die speklappen zonder zwoerd kopen
Preciesquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef Tauchmeister het volgende:
vind je dat echt lekker danquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of mensen die speklappen zonder zwoerd kopen
Treurig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:37 schreef Cliffy het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)en-stormloop-op-ipad
De ergste was nog wel een studiegenoot die de kip op kipspiesjes eerst 5 minuten ging koken zodat ze sneller gaar zouden worden. Nog nooit zulke taaie shit gegetenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan mag je ze meteen weggooien wat mij betreft, of van die speklappen waar je de tafel mee kapot slaat
Jij snapt het Pieterquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is pas zonde inderdaad. Dat is als pizza zonder tomatensaus,hoort gewoon niet.
Zoals een vriend van me ooit beweerde: "Vlees moet knapperig zijn"quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Emancipatie he...quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:52 schreef PierreTT het volgende:
Zit in college over moslims in Europa,begint een of ander wijf over dat alle moslims uitgeroeid moeten worden,wtf
Of vrouwen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
Mensen met haat jegens andere geloven zouden opgesloten moeten worden, scheelt een hoop oorlogen. Of het nu christelijken, moslims, hindoes of whatever zijn...
Precies. Bekrompen shit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
Mensen met haat jegens andere geloven zouden opgesloten moeten worden, scheelt een hoop oorlogen. Of het nu christelijken, moslims, hindoes of whatever zijn...
Liever tolerante gelovigen dan haatdragende atheïsten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:52 schreef PierreTT het volgende:
Zit in college over moslims in Europa,begint een of ander wijf over dat alle moslims uitgeroeid moeten worden,wtf
Liever steak dan kip,ga ik ook niet zeggen tegen Pringles. Ik respecteer zijn keuze voor kip.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Liever tolerante gelovigen dan haatdragende atheïsten.
Ik kan niet kiezenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Liever steak dan kip,ga ik ook niet zeggen tegen Pringles. Ik respecteer zijn keuze voor kip.
De meeste "atheisten" zijn ook een stelletje spirituele humanistische idioten hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Liever tolerante gelovigen dan haatdragende atheïsten.
Atheïsten zijn 30 keer erger dan gelovigequote:Op vrijdag 2 november 2012 14:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De meeste "atheisten" zijn ook een stelletje spirituele humanistische idioten hoor.
Dat niet, maar wel net zo erg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Atheïsten zijn 30 keer erger dan gelovige
Er is niets mis met spiritualiteit en humanisme. Dat gelovigen het verkeerd interpreteren is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De meeste "atheisten" zijn ook een stelletje spirituele humanistische idioten hoor.
Is dat niet juist andersom?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:19 schreef Rossdale het volgende:
De meeste "atheïsten" zijn ook gewoon agnosten die niet weten wat atheïsme überhaupt voor staat.
Nee helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Is dat niet juist andersom?
Atheïsme is het niet-accepteren van de claim dat er een god is. Agnosten doen dat ook niet, dus eigenlijk zijn alle agnosten, atheïsten.
Jawel. Zowel de afwezigheid van het geloof in een god, als het ontkennen van het bestaan van een god zijn atheisme.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Atheïsten zeggen dat er geen God is.
Niet spiritualiteit en humanisme, maar spiritueel humanisme, of religieus humanisme.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Een agnost is een impliciete atheïst; wat wij doorgaans verstaan onder een "atheïst" is een expliciete atheïst.
Overigens ben ik nog steeds benieuwd waarom je spiritualiteit en humanisme als idioterie beschouwt, Stoma.
Echt niet!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:51 schreef KoningStoma het volgende:
Bestelling #1000xxx - Verzonden
Morgen is het Halo 4 tijd.
Ok, eens.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet spiritualiteit en humanisme, maar spiritueel humanisme, of religieus humanisme.
kapsalon?quote:
Deze manquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:34 schreef Pixell het volgende:
Hey Stefmans,
Gefeliciteerd met Uwe verjaardag!
Met vriendelijke groet,
Een natte doos.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:39 schreef KoningStoma het volgende:
De consoles bij een officiele early access halo 4 stream zijn gebanned, omdat ze halo 4 te vroeg zouden spelen
bron?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:39 schreef KoningStoma het volgende:
De consoles bij een officiele early access halo 4 stream zijn gebanned, omdat ze halo 4 te vroeg zouden spelen
twitter:majornelson twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 01:48:06Some folks playing #Halo4 today were banned in-game on accident. Technical glitch. We're working on a fix & sorry for the error reageer retweet
Zie ik nou een map van Halo3? Want het lijkt er wel veel opquote:
Ja da's een remake.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie ik nou een map van Halo3? Want het lijkt er wel veel op
feelgood movie!quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:39 schreef KoningStoma het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |