quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede vergelijking.
Ik ga hem ook maar halen dan.
En de homo-grap is alleen grappig tegen Geo, Davy en Stylo
Dat verbaast me niks.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boerrigter speelt ook Call of Duty.
Als hij maar genoeg kussentjes heb voor ze rug.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boerrigter speelde vroeger onlinesoccermanager.com. En dat is geen grapje. Zijn username was iets met The King nogwat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Simpel wezen is het ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:52 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Boerrigter speelde vroeger onlinesoccermanager.com. En dat is geen grapje. Zijn username was iets met The King nogwat.
Speel ik nu nogquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:52 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Boerrigter speelde vroeger onlinesoccermanager.com. En dat is geen grapje. Zijn username was iets met The King nogwat.
Jij bent dan ook geestelijk beperktquote:
Net als de vorige 3.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ben weer thuis. Snel vergeten deze wedstrijd
Hopelijk wordt zaterdag gewoon een lekkere potquote:
won psv in de vorige ronde niet net aan van amateurs?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
Dat zal vast.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Echt jaren geleden, tijdens zijn eerste periode bij Ajax. Betwijfel of 'ie het nu nog speelt. Hij doet nu vast Hattrick.org :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |