SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
Met Gridlok, Chai en Chocobearquote:. Maar Grid en ik natuurlijk al de hele tijd smoken en dan nog shotten meet whiskey
![]()
![]()
Heb ook nog nooit een FOK!ker gemeet kan ik met trots meldenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
Maar wat is met al die meetende Fok!kers?.
![]()
HAHAHA WAS CB ER OOK BIJquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met Gridlok, Chai en Chocobear. Maar Grid en ik natuurlijk al de hele tijd smoken en dan nog shotten meet whiskey
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben elkaar vast een keer gezien in de mail ondanks dat ik daar al 3jaar niet meer in magquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Ethanolic het volgende:
whats inene up met meetende fokkers, heb nog nooit een fokker gemeet?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of we doen een Pokémon drankspel.
[ afbeelding ]
[..]
Met wie?Ja liever dat
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Sowiesoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar vast een keer gezien in de mail ondanks dat ik daar al 3jaar niet meer in mag
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb onbewust eens Stevenmac gezien voordat ik wist dat het een Fokker was.Zei het tochquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar vast een keer gezien in de mail ondanks dat ik daar al 3jaar niet meer in mag
En we kennen dezelfde mensen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om eens de mensen achter de username te zienquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
Maar wat is met al die meetende Fok!kers?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Wist alleen van jou en Chai, niet dat CB en Gl erbij waren, want daar deden jullie toch nog zo geheimzinnig overquote:. Zuipt Chai ja?
![]()
![]()
Stiekeme zuiperdquote:. Nee, maar jij bent gewoon zo beheerst dat je niet opschept met hoeveel je drinkt
.
![]()
Ik kan gewoon niet tegen alcohol daarom zit ik ook aan de drugsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stiekeme zuiperd. Nee, maar jij bent gewoon zo beheerst dat je niet opschept met hoeveel je drinkt
.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ze heeft zelfs een paar trekjes van de joint genomenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wist alleen van jou en Chai, niet dat CB en Gl erbij waren, want daar deden jullie toch nog zo geheimzinnig over. Zuipt Chai ja?
En ja ze zuipt best hard eigenlijk
![]()
![]()
En ik ben niet in slaap gevallenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een paar trekjes van de joint genomenEn ja ze zuipt best hard eigenlijk
![]()
![]()
![]()
Mi gado, mi jezus. Mijn bedeelde beeld van Chai, aan gruzelementenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een paar trekjes van de joint genomenEn ja ze zuipt best hard eigenlijk
![]()
.
CB ging zeker KO en is ondergetekend met vilfstift enzo?![]()
Nee man ik was het meest panjaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mi gado, mi jezus. Mijn bedeelde beeld van Chai, aan gruzelementen.
CB ging zeker KO en is ondergetekend met vilfstift enzo?In bed ook binnen een minuut nokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |